غارت سوپرمارکت‌های استرالیا توسط مردم وحشت‌زده ‏

فروشگاه‌های بزرگ استرالیا با شیوع ویروس کرونا در این کشور به دلیل ازدحام خریداران وحشت‌زده برای خرید دستمال توالت و محلول‌های ضدعفونی‌کننده، با بحران و آشوب مواجه شده‌اند.

سرویس جهان مشرق - فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استرالیا با ازدحام مردم وحشت‌زده و صف‌های ۵۰ متری برای خرید دستمال و محلول‌های ضدعفونی‌کننده به آشوب کشیده شده‌اند. بر اساس مشاهدات هجوم مشتریان برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود ساعت‌ها قبل از باز شدن درهای فروشگاه‌ها منجر به ایجاد صف‌های طویل در خیابان‌ها شده است.

صف مردمی که منتظر دریافت یک بسته دستمال توالت هستند

بر اساس گزارش پایگاه خبری میل‌آنلاین، در حالی که مشتریان منتظر باز شدن فروشگاه‌ها بودند، کارمندان یکی از شعبه‌های فروشگاه «کولز» در ملبورن در حال خرید یک بسته دستمال توالت بود که باعث اعتراض مردم شده است. این وحشت در آخر هفته پس از آنکه اسکات موریسون اعلام کرد که اجتماعات غیرضروری بیش از ۵۰۰ نفر برگزار نخواهد شد، افزایش یافته است.

یکی از کارمندان فروشگاه کولز ملبورن در حالی که مشتریان پشت درهای فروشگاه در صف به انتظار ایستاده‌اند، یک بسته دستمال توالت را در صندوق پرداخت خریداری می‌کند

سخنگوی فروشگاه کولز در خصوص خرید بدون صف کارکنان فروشگاه‌ها به دیلی میل استرالیا گفت محدودیت یک بسته برای همه از جمله اعضای کارمندان اعمال می‌شود.

یکی دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استرالیا که با سیل خریداران مضطرب مواجه شده است

هجوم مردم استرالیا برای خرید دستمال بهداشتی برای بسیاری از مردم دردسرساز شده است به طوری که یکی از شهروندان در توئیتی نوشته است: من امروز صبح دوباره به فروشگاه رفتم. تنها چیزی که می‌خواستم گندم و مخمر بود تا نان درست کنم. مردم دیدند که من بدون صف وارد فروشگاه شدم و نگران شدند. من سر ۲۰۰ نفر فریاد زدم که نگران نباشید، برای دستمال توالت نیامده‌ام.

خریدارانی در خارج از یک فروشگاه در انتظار باز شدن درها هستند

 بر اساس این گزارش فروشگاه‌های بزرگ استرالیا مجبور به ایجاد محدودیت فروش در مورد محصولات دستمال توالت، ضدعفونی‌کننده دست و برنج شده‌اند.

صف مردم در انتظار برای پرداخت خریدهای خود

در فروشگاه وول ورفز، دستمال‌های بهداشتی فقط به دو بسته در هر فروشگاه محدود شده‌اند، حوله کاغذی و دستمال مرطوب فقط به یک بسته محدود شده‌اند، فقط یک بسته دستمال توالت و دو بطری ضدعفونی‌کننده دست قابل خریداری است. در فروشگاه کولز نیز مشتریان می‌توانند فقط خرید تنها دو بسته از ماکارونی، آرد، برنج، حوله کاغذی/ دستمال بهداشتی و ضدعفونی‌کننده‌های دست به همراه محدودیت یک بسته رول توالت اجازه داده می‌شود.

لازم به ذکر است دولت استرالیا تأکید کرده است که ممنوعیت دولت فقط به "تجمعات سازمان‌یافته غیرضروری" مربوط می‌شود و شامل مدارس، سخنرانی‌های دانشگاه یا گرفتن وسایل نقلیه عمومی نمی‌شود.



 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    19 2
    به اینایی که میگن دین چرا به دادتون نمیرسه باید بگم که با علم و دانشتون حال کنین مثل اینکه خیلی به دادتون رسیده.
  • US ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    11 1
    خوبه پر جمعیت نیست،داره جیره بندی می کند
  • سوسان IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    5 13
    خوش بحالشون پولشو دارند بخرند
  • امیر IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    16 1
    اینقدر مارو مسخره کردین خدا سرتون آورد کمبود دارین زنگ بزنید ایران براتون بفرسته ما زیاد داریم
  • مجید IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    3 0
    عنوان و باز تاب این نوع خبر با توجه به وضعیت مشابه کشور ما خوب نیست به مردم القا می شود که ما هم باید .....
  • بهنام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    20 1
    حالا شبکه بی بی سی و وطن فروشان ما ،اگه ایران بود کل شبکه های دنیا نشون میدادند اقایونی که فکر میکنند کشور های خارج مردمان با فرهنگی دارن حالا ببینین اون از خالی کردن مغازه ها ، اون از امنیت کشورهاشون ۹ شب به بعد نمیتونی بری بیرون ، اونم از کشتن مسلموناشون حالا فکر کنید حالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس