کد خبر 1051622
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به قرنطینه رفت

عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به قرنطینه رفت.

به گزارش مشرق به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، که بر اساسدستورالعمل بیماران کرونا مثبت در قرنطینه به سر می‌برد در پیامی صوتی ضمن معرفی دکتر همایون امینی به عنوان جانشین خود گفت: تا زمان بهبودی کامل، از دور بر امور دانشگاه نظارت خواهم کرد.

در این پیام صوتی خطاب به دانشگاهیان علوم پزشکی تهران یادآور شد: حال من خوب است و کاملاً به امور دانشگاه اشراف دارم. از خانواده‌هایتان برای تحمل این شرایط قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

رییس بیمارستان مسیح دانشوری قرنطینه شد

وی خاطرنشان کرد: وضعیت من به طرف نرمال شدن پیش رفته است و یک مقدار تغییرات در آزمایش‌های خونی داشته‌ام که آن نیز در حال برطرف شدن است. با توجه به اینکه باید پروتکل وزارت بهداشت را در مورد قرنطینه اجرا کنم به خاطر حفظ سلامت همکاران مجبورم چند روزی دور از محیطباشم. همه امور که باید در جریان قرار گیرم را در جریان قرار می‌گیرم.

کریمی در این پیام تاکید کرد: از همه همکاران که در خط مقدم از جان مایه گذاشته‌اند تقاضا دارم با روال سابق به خدمت ادامه دهند. امیدوارم پس از اجازه کامل از سوی متخصصان، از قرنطینه خارج شوم و در روند خدمت رسانی قرار گیرم.

وی ابراز امیدواری کرد که با بهبود وضعیت و کاهش مشکلات خدمت رسانی ادامه یابد و از همکاران خود بابت خدمات بی شائبه‌ای که در این روزهای سخت پیش رو دارند قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: فکر می‌کنم با همتی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران سراغ دارم امروز روزی است که ثابت کنیم که در یک دانشگاه با پیشینه کهن از پس این مشکلات برخواهیم آمد.

 کریمی همچنین در حکمی دکتر همایون امینی مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران را به عنوان جانشین رئیس دانشگاه معرفی کرده است.

در این حکم آمده است: با توجه به شرایط خاص ناشی از اپیدمی کرونا و لزوم حفظ و ارتقاء آمادگی کامل مجموعه دانشگاه برای ارائه خدمات مورد نیاز به مردم و ضرورت اعمال پروتکل‌های جداسازی (isolation) برای اینجانب و همچنین تجارب و اشراف جنابعالی به دانشگاه، به عنوان جانشینرئیس دانشگاه تعیین می‌شوید.

اینجانب نیز به صورت مجازی و تلفنی در جریان امور قرار دارم و در صورتضرورت دستورات لازم را صادر خواهم کرد. انتظار می‌رود همه مدیران و واحدهای دانشگاه همچون گذشته با همه توان و ظرفیت به خدمت‌رسانی با اولویت بیماران مبتلا به کووید 19 ادامه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    8 5
    همشون از ترس کار میگن کرونو گرفتیم. میخوان برن عید خوش بگذرونن
  • محسن IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    1 0
    دکتر کریمی انسان بسیار شریفی است. لطفن از آلبانی روی ایشون زوم نکنید. بعد هم کرونو نه، کرونا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس