کد خبر 1050682
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
منچسترسیتی

تقابل آبی‌پوشان منچستر و توپچی‌های لندن به خاطر ترس از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و آرسنال قرار بود از ساعت 23 امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم بروند که این بازی به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا و توصیه پزشکی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید:

گواردیولا: هیچ برنامه‌ای برای کرونا نداریم

باشگاه آرسنال در این رابطه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «به دنبال خبرهای دیروز مبنی بر اینکه اوانجلوس ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس به تازگی به ویروس کرونا (کووید 19) مبتلا شده، ما در حال گرفتن مشاوره پزشکی در این زمینه هستیم و طبق دستورالعمل‌ها افرادی را که ارتباط نزدیک با مالک باشگاه المپیاکوس در بازی 13 روز پیش دو تیم (در دور برگشت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا) داشته‌اند را زیر نظر گرفته‌ایم».

در ادامه این بیانیه آمده است: «در نتیجه این پیگیری‌ها مشخص شد که تعدادی از بازیکنان بلافاصله پس از بازی دو تیم المپیاکوس و آرسنال با مالک باشگاه المپیاکوس ملاقات کرده‌اند. با توجه به توصیه‌های پزشکی که ما دریافت کرده‌ایم، خطر ابتلا آنها به ویروس کرونا بسیار کم است. با این حال ما به شدت از دستورالعمل‌های دولت پیروی می‌کنیم و توصیه می‌کنیم هرکسی که با شخص مبتلا به ویروس در تماس تنگاتنگ است، باید از آخرین باری که با او تماس داشته است، به مدت 14 روز خود را در خانه قرنطینه کند».

در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانید: «در نتیجه بازیکنان برای بازی امشب مقابل منچسترسیتی در دسترس نیستند و مسئولان برگزاری لیگ برتر تصمیم گرفتند که این بازی باید به تعویق بیفتد. بازیکنان تا پایان دوره 14 روزه در خانه خود خواهند ماند. چهار نفر از اعضای باشگاه آرسنال که در طول مسابقه نزدیک آقای ماریناکیس نشسته بودند نیز تا 14 روز در خانه خواهند ماند. همه اعضای باشگاه فوتبال آرسنال آرزو می‌کنند که آقای ماریناکیس بهبودی سریع داشته باشد».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس