لایپزیک

تیم‌های لایپزیگ آلمان و آتالانتا ایتالیا به ترتیب با غلبه بر تیم‌های تاتنهام انگلیس و والنسیا اسپانیا به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

به گزارش مشرق، از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی پیکارهای لیگ قهرمانان اروپا، لایپزیگ آلمان در ورزشگاه ردبول آرنا میزبان تاتنهام بود. دیدار رفت را تیم آلمانی در لندن با یک گل به سود خود پایان داده بود و را روحیه‌ای بالا گام در ورزشگاه خانگی گذاشته بود و در یک بازی برتر با ۳ گل به پیروزی رسید.

در این بازی تاتنهامی‌ها با وجود مصدومان پرتعدادی که داشتند، نتوانستند بازی برتری از خود نشان دهند و به نوعی مورینیو در مقابل ناگلزمان سرمربی آلمانی و جوان لایپزیگ در یک بن بست تاکتیکی گرفتار شده بود.

سابیتزر در دقایق ۱۰ و ۲۱ و فورسبرگ ۸۷ گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید:

یک مجسمه تنها تماشاگر دیدار والنسیا - آتالانتا+عکس

تیم آلمانی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بدون دریافت گل از تاتنهام با نتیجه ۴ بر صفر راهی دور بعد شد.

در دیگر دیدار این مرحله والنسیا اسپانیا در ورزشگاه خالی مستایا و پشت درهای بسته میزبان آتالانتا ایتالیا بود.

خفاش‌ها در دیدار رفت قافیه را با نتیجه ۴ بر یک باخته بودند و امید چندانی در ورزشگاه خالی مقابل تیم پرانگیزه ایتالیایی نداشتند.

در نهایت این بازی پرگل با پیروزی ۴ بر ۳ به سود آتالانتا به پایان رسید تا آتالانتا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۸ بر ۴ راهی مرحله بعد شود و در جمع ۸ تیم برتر اروپا قرار بگیرد.

در این بازی ایلیچیچ آتش بازی به راه انداخت و در دقایق (۳ و ۴۳ -پنالتی)، ۷۱ و ۸۲ برای آتالانتا ۴ گل به ثمر رساند. گل‌های والنسیا هم توسط گامیرو ۲۱ و ۵۱ و تورس ۶۷ زده شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس