کد خبر 1050099
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
مسی

دولت محلی کاتالونیا به باشگاه بارسلونا توصیه کرده است که بازی هفته بعد برابر ناپولی پشت درهای بسته انجام شود.

به گزارش مشرق، بارسلونا چهارشنبه هفته بعد از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان ناپولی است. دیداری که بسیار حساس است و بارسا پس از تساوی 1-1 بازی رفت با یک تساوی بدون گل هم راهی دور بعد خواهد شد اما این بازی ممکن است بدون تماشاگر برگزار شود. علت، ترس از شیوع ویروس کروناست که در ایتالیا قربانیان زیادی گرفته و در اسپانیا نیز روز به روز بر تعداد مبتلایان به این ویروس افزوده می شود.

بیشتر بخوانید:

بازی پاریسن ژرمن-دورتموند بدون تماشاگر شد

جرارد فیگراس دبیرکل دولت محلی کاتالونیا در مصاحبه با اسپورتیو تایید کرد که برگزاری بازی پشت درهای بسته را تحت بررسی دارند:« این البته فعلا یک فرضیه است و هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است. باید با مسئولان بارسا در این رابطه صحبت کنیم. جلسه ای امروز و فردا در نظر گرفته شده و با بررسی همه جوانب، به یک نتیجه گیری نهایی خواهیم رسید.

در نهایت امروز و فردا تصمیم نهایی را به اطلاع خواهیم رساند و برای این مهم باید به یک توافق کامل با سران بارسا دست یابیم. توصیه ما این است که بازی بدون تماشاگر باشد. درست است که ناپل از شهرهای قرنطینه شده نیست و کرونا آنجا شیوع پیدا نکرده ولی نمی توان از نظر دور داشت که ایتالیا کانون شیوع این بیماری در اروپاست و ما دوست نداریم هیچ تماشاگری در نوکمپ با خطر مواجه شود حتی اگر این موارد ایمنی، تبعات اقتصادی و ورزشی خاص خود را داشته باشد.»

لازم به ذکر است که 16 میلیون نفر در 15 استان ایتالیا تحت قرنطینه هستند و حتی زمزمه های تعطیلی قطعی سری آ نیز شنیده می شود. روز گذشته اتحادیه بازیکنان سری آ تهدید کرد که در صورت عدم تعطیلی، هفته بعد دست به اعتصاب خواهند زد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس