کد خبر 1050092
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
آرم سپاه

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز با اشاره به اعلام آمادگی بسیجیان و پاسداران برای همراهی سایر دستگاه‌ها و مسئولان شهروندان برای مبارزه با کروناویروس، تاکید کرد از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد شد.

به گزارش مشرق، مرتضی خسروانی دوشنبه ۱۹ اسفند در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر بیان کرد: هر چند هشدارهای بهداشتی عمده فعالیت‌های کشور را تحت‌الشعاع قرار داده اما از میزان فعالیت‌های محرومیت زدایی بسیجیان این ناحیه نکاسته و حتی با اقدامات پیشگیرانه بهداشتی بیشتر نیز شده است.

بیشتر بخوانید:

توافق دانشگاه علوم پزشکی یزد با سپاه برای مقابله با کرونا

او افزود: در ده روز اخیر و تا پایان وضعیت مسائل مربوط به کرونا هر شب بسیجیان معابر عمومی محدوده این ناحیه را ضد عفونی می‌کنند.این امر از ساعت ۲۳ الی ۳ بامداد بوسیله تیم‌های پنج نفره پیاده و با تجهیزات بهداشتی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز به توزیع اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده در بین جامعه هدف اشاره و خاطرنشان کرد که به صورت رایگان و به همت معاونت بهداشت و درمان ناحیه انجام می‌گیرد و این کمک‌های بهداشتی در کنار بسته‌های معیشتی است که به رسم هر سال با اولویت شهرک سعدی،  بلوار اتحاد و شهرک سهل آباد در اختیار مردم قرار گرفت.

خسروانی عنوان کرد: در حوزه فرهنگی نیز تولید، انتشار اخبار امید بخش و مستندات تصویری و کلیپ‌های سواد رسانه‌ای با هدف کاهش فشارهای فضای مجازی دشمن توسط معاونت فضای مجازی و در بستر شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام و توییتر در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) ضمن قدردانی مجدد به دست اندرکاران حوزه درمان و بهداشت کشور و استان فارس، آمادگی سپاه و بسیج را برای کمک به وزارت بهداشت تا ریشه کنی کامل این ویروس از کشور اعلام کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس