ترخیص ۱۰۲۶ بیمار مبتلا به مشکلات تنفسی از بیمارستان‌های قم

ابرازه گفت: هزار و ۲۶ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان‌های قم مرخص شدند.

به گزارش مشرق، ،علی ابرازه قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و هم زمان با سفر نمایندگان سازمان جهانی بهداشت برای ارزیابی تیم درمانی استان قم در برابر ویروس کرونا، گفت: در مراکز درمانی قم تعداد بهبود یافتگان رو به افزایش است، ولی متأسفانه تعداد بستری شدگان نیز دائماً افزایش پیدا می‌کند و واقعاً نیروهای پرستاری و خدمات و پزشکان زیر بار فشار افزایش بستری‌ها خم به ابرو نیاوردند و نمایندگان سازمان جهانی بهداشت ارزیابی خوبی از فعالیت و تلاش‌های کادر درمانی قم داشتند.

بیشتر بخوانید:

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: اکنون مرکز مراقبتی و نقاهت در منطقه جمکران برای دوران نقاهت و بهبودی بیماران بهبود یافته و خانواده آن‌ها راه‌اندازی شده است.

ابرازه افزود: وضعیت آزمایشگاه ما و کادر درمانی طبق برداشت این تیم مطلوب بوده است و طبیعی است که ارزیابی آن‌ها برای ما مهم است و این تیم از تلاش و فداکاری کادر درمانی استان قم تعجب کردند.

او با بیان اینکه ما غیر از کمبود وسایل حفاظتی بیماران با هیچ مشکلی روبروی نیستیم، گفت: با راه‌اندازی خطوط تولید مواد بهداشتی نیازهای خود را تأمین خواهیم کرد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: هم چنان از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و از سفر و اجتماعات غیر ضروری دوری کنند تا این ویروس کنترل شود و رسانه‌ها در آگاهی دادن به مردم نقش اساسی دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس