کد خبر 1049882
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
کلینتون: ائتلاف بایدن دقیقا شبیه ائتلاف من در انتخابات 2016 است

هیلاری کلینتون در مصاحبه با شبکه سی ان ان با اشاره به اینکه اگه سندرز نامزد دموکرات‌ها شود قطعا از وی حمایت می‌کند تاکید کرد که جو بایدن مسیر او را در انتخابات 2016 در پیش گرفته است.

به گزارش مشرق، هیلاری کلینتون نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا در تازه‌ترین مصاحبه خود با «فرید زکریا» مجری شبکه سی ان ان تاکید کرد که جو بایدن همان مسیری را می‌رود که من در دوره قبلی رفتم. 

وی در مصاحبه با سی ان ان گفت: «چیزی که پیروزی های بایدن در سه شنبه بزرگ نشان داد ایجاد نوعی ائتلاف است که من در سال 2016 درست کرده بودم.»

بیشتر بخوانید:

کلینتون افزود: «این یک ائتلاف گسترده است. بیشتر کارهایی که برای سه شنبه بزرگ نیاز بود را من انجام دادم و این روند تا آخر ادامه داشت. جوبایدن هم دقیقا همان کار را می‌کند، جمع کردن ائتلافی پر انرژی از رای دهندگان.»

براساس گزارش سی ان ان، بایدن که کمی از رقبا عقب افتاده بود در انتخابات سه شنبه بزرگ که هفته گذشته انجام شد همه را شگفت زده کرد و از «برنی سندرز» پیش افتاد. هیلاری کلینتون نیز در اولین سه شنبه بزرگ در ژوئن 2016 همین روند را مقابل سندرز تکرار کرده بود. 

هیلاری کلینتون که در نهایت رقابت را به «دونالد ترامپ» واگذار کرد در ادامه مصاحبه خود گفت: «اگر سندرز نامزد دموکراتها شود من قطعا از وی حمایت می‌کنم هرچند که مطمئن نیستم سندرز چنین درخواستی از من داشته باشد. با این حال وی گفت که جو بایدن احتمالا نامزد موثرتری برای دموکراتها خواهد بود.» 

وی اضافه کرد، همانطور که قبلا نیز گفته‌ام، فکر نمیکنم که سندرز قویترین نامزد دموکراتها در مقابل دونالد ترامپ باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    اگه بایدن مسیر تو رو رفت پس اونم مثل تو شکست میخوره بنابراین بهتره اجازه بدید سندرز بیاد با ترامپ رقابت کنه
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    0 0
    قطعا ترامپ دوباره رای میاره دموکرات ها شانسی ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس