کد خبر 1049422
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
بختیاری زاده

پیشکسوت استقلال گفت: حضور در تیم ملی آرزوی هر فردی است و اگر پیشنهاد همکاری به من داده شود و بدانم می‌توانم برای فوتبال کشورم مثمر ثمر واقع شوم حتما به آن پاسخ مثبت خواهم داد.

به گزارش مشرق، سهراب بختیاری‌زاده در خصوص مذاکره با مسوولان فدراسیون فوتبال برای حضور در کادرفنی تیم ملی، اظهار داشت: مسوولان فدراسیون فوتبال برای حضور در کادر فنی تیم ملی هیچ‌گونه مذاکره‌ای با من انجام نداده‌اند.

وی افزود: اینکه قرار است به کادر فنی « دراگان اسکوچیچ» اضافه شوم موضوعی است که به صورت غیر رسمی مطرح شده و از آن بی خبر هستم.

بیشتر بخوانید:

دومین دستیار اسکوچیچ استقلالی است؟

مربی اسبق تیم فوتبال امید ایران خاطرنشان کرد: مهم موفقیت و سرافرازی تیم ملی ایران است و این موفقیت چه با سهراب بختیاری‌زاده باشد و چه بدون او آرزوی قلبی من است.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این پرسش که اگر به او پیشنهاد حضور در تیم ملی را دهند قبول خواهد کرد یا خیر اعلام کرد: حضور در تیم ملی آرزوی هر فردی است و اگر پیشنهاد همکاری به من داده شود و بدانم می‌توانم برای فوتبال کشورم مثمر ثمر واقع شوم حتما به آن پاسخ مثبت خواهم داد.

وی تاکید کرد: همه باید از تیم ملی و اسکوچیچ حمایت کنند تا بتوانیم از مسابقات مقدماتی جام جهانی به سلامت گذشته و جواز حضور در بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی جهان را به دست آوریم.

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان گفت: من از سرمربیگری استقلال خوزستان استعفا داده‌ام و علیرغم اینکه مسوولان ‌این تیم نسبت به بنده لطف داشتند و با آن مخالفت کردند اما تصمیم قطعی خود را گرفته و دیگر ادامه همکاری نخواهم داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس