کد خبر 1049314
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
پیکه

عکس‌هایی از طراحی یک لباس جدید کمپانی نایک برای هواداران بارسلونا به بیرون درز کرده که علاوه بر رنگهای پرچم کاتالونیا، علامت پنج انگشت معروف جرارد پیکه بر روی آن دیده می‌شود.

به گزارش مشرق، تصاویری از طراحی یک لباس جدید کمپانی نایک که برای هواداران بارسلونا طراحی شده به بیرون درز کرده و این تصاویر در اسپانیا جنجالی شده است. این تصاویر از سویت‌شرت و پیراهنی است که گفته می‌شود قرار است به زودی به عنوان یکی از لباسهای مجموعه بارسلونا در سال 2020-2021 توسط نایک به بازار عرضه شود. این لباس هواداران بارسلونا را هدف گرفته و نایک امیدوار است این هواداران استقبال خوبی از پیراهن جدید طراحی شده توسط این شرکت نشان دهند.

در این مجموعه لباس پیراهنی به رنگ زرد دیده می‌شود که بر روی آن طرح پرچم کاتالونیا به چشم می‌خورد. طرح این تی‌شرت زردرنگ با چهار خط قرمز عمودی بر روی آن کاملا مشابه طرح پرچم کاتالونیا است.

نکته  جالب این است که روی سینه این تی‌شرت علامت دست باز و پنج انگشت که جرارد پیکه ستاره بارسا به آن معروف است چاپ شده است. زمانی که در فصل 2010-2011 بارسولنا موفق شد در نوکمپ با هدایت گواردیولا، رئال مادرید را 5-0 شکست دهد بعد از گل پنجم بارسا جرارد پیکه با دست خود عدد پنج را به هواداران نشان داد و این حرکت او از آن زمان در خاطره هواداران بارسا زنده مانده است. پیکه در سال 2018 هم بعد از پیروزی 5-1 بارسا مقابل رئال بار دیگر این حرکت را تکرار کرد تا دست باز و پنج انگشت به عنوان یکی از نمادهای بارسلونا مطرح شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس