ترکی

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی بین وزارت‌خانه‌های مختلف و نهادهای دولتی وجود ندارد و صحبت‌های گفته شده در خصوص نظارت با آنچه که در بازار دیده می‌شود متناقض است.

 به گزارش مشرق، اکبر ترکی با اشاره به عدم نظارت صحیح بر توزیع اقلام پیشگیری از بیماری کرونا اظهار داشت: متاسفانه کمبود ماسک و مواد ضدعفونی در بین مردم و مراکز بهداشتی و درمانی وجود دارد و از طرفی هم به نظر می‌رسد که وزارت صمت و تعزیرات حکومتی در امر نظارت کوتاهی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نظارت کافی و عالی وجود ندارد، گفت: در این وضعیتی که مردم نیازمند ابتدایی‌ترین ابزار پیشگیری از بیماری برای حفظ سلامت و جانشان هستند، یک سری افراد محتکر و سوء استفاده‌گر به میدان آمده‌اند و ما شاهد برخورد جدی از طرف دولت و واحدهای نظارتی نیستیم.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ناهماهنگی بین وزارتخانه‌های مختلف و نهادهای دولتی وجود دارد که کسی هم خیلی پاسخگو نیست و وزیر بهداشت هم از این قضیه به شدت گله‌مند است و با توجه به شیوع این بیماری مشکلات و نگرانی بیشتری گریبان‌گیر مردم می‌شود.

وی افزود: حتی خیرینی هستند که ماسک و مواد ضدعفونی را خریداری کرده و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند اما این اقلام با مشکلاتی که وجود دارد یا اصلاً پیدا نمی‌شود و یا با قیمت‌های متفاوت به فروش می‎‌رسد.

ترکی صحبت‌های گفته شده در خصوص نظارت را با آنچه که در بازار دیده می‌شود متناقض دانست و افزود: کمبودها همچنان با بررسی‌ها و تماس‌هایی که گرفته شده، وجود دارد و دولت باید پاسخگو باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    10 0
    دولت اصلا كجاس؟؟جهانگيري كو؟؟؟روحاني كجاس؟؟؟از نوبخت خبري نيست!!؟؟؟يعني ناصرالدين شاه ملعون و بي غيرت هم انقدر ديمي مملكت داري نميكرد!!!!!
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    1 1
    دولت چرا باید پاسخ گو باشد دولت که مدت ها است ...خودمردم باید هوای همدیگر را داشته باشند که زیاده خواران ووووووووووو...... دستشان را کوتا کنند
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    5 0
    تمام شهر رشت گشتم یه ماسک یا الکل نتوانستم بخرم به ده برابر قیمت
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    5 0
    تا کی و تا چه مرحله از بد بختی ونکبت باید این دولت ناتوان را ملت تحمل کند؟ ایا برای اردنگی زدن به این دولت کسی یا سازمانی نیست؟
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    1 0
    به نانوائیها اعلام کنید که برای تحویل دادن نان به مشتری ازانبر استفاده کنند وازدست زدن به نان خوداری واز دستکش وماسک استفاده کنندونان را برشته تر تحویل دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس