کد خبر 1049089
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
‌ آغاز ضد عفونی کردن خیابان‌های پایتخت

‌معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: خیابان ولیعصر، با ۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری ضد عفونی شد و طی روزهای آینده سایر خیابان‌ها نیز گندزدایی می‌شود.

 به گزارش مشرق، مجتبی یزدانی، در حاشیه گندزدایی و ضدعفونی کردن خیابان ولیعصر در جمع خبرنگاران، گفت: بر اساس هماهنگی‌هایی که میان شهرداری و وزارت بهداشت انجام شده ستاد بحران نیز تشکیل و کارگروهی ایجاد شده است که مسئولیت‌هایی نیز برعهده معاونت خدمات شهری در این حوزه گذاشته شده است.

وی ادامه داد: تمامی بازارهای میادین میوه و تره بار هر روز ضد عفونی شده است. از جمله سرویس‌های بهداشتی، اماکن عمومی و غرفه‌ها و اقدامات لازم برای بهداشتی بودن دست چین کردن میوه‌ها ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: اتوبوس‌ها و پایانه‌های اتوبوس‌ها نیز بخشی توسط نیروهای خدمات شهری ضد عفونی می‌شوند. در حوزه مترو نیز مسئولیت‌هایی به عهده این معاونت قرار داده شد است. در حال حاضر تجهیزات و مواد اولیه خریداری شده و در حال ضد عفونی کردن اماکن عمومی از جمله مترو و اتوبوس هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به گندزدایی از بازار تجریش گفت: امروز توسط نیروهای شهربان و آتش نشانی، سازمان بوستان‌ها و پسماند این خیابان به طور کامل گندزدایی شد.

وی توضیح داد: ۶۰ اکیپ توسط سازمان بوستان‌ها، ۴۰ اکیپ توسط سازمان شهربان، ۴۰ اکیپ توسط سازمان پسماند و ۶۰ اکیپ نیز توسط آتشانی برای ضد عفونی کردن از تجریش تا میدان راه آهن سطح معابر را ضد عفونی کردند.

یزدانی همچنین ۸ خودرو توسط سازمان آتش نشانی، ۸ خودرو توسط سازمان بوستان‌ها و ۴۰ خودرو نیز توسط سازمان پسماند در این عملیات مورد استفاده قرار گرفتند و در مجموع ۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری برای پاکسازی این خیابان تلاش کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: سایر خیابان‌ها نیز ضد عفونی خواهند شد و تقسیم بندی‌های لازم میان سازمان‌ها انجام شده و تمامی فعالیت‌ها با هماهنگی وزارت بهداشت انجام می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس