صوت/ سرنوشت آمدنیوزها و «مرجفون» در کلام آیت الله جوادی آملی

به دلیل تعطیلی کلاس‌های درسی حوزه‌های علمیه، درس خارج تفسیر آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید به صورت غیرحضوری برگزار می‌گردد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسرا، دراطلاعیه دفتر این مرجع آمده‌است: به اطلاع کلیه شاگردان حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی و علاقه مندان به دروس معظم له می‌رساند، به دلیل تعطیلی کلاس‌های درسی حوزه‌های علمیه، درس خارج تفسیر آیت الله العظمی جوادی آملی به صورت غیر حضوری برگزار می‌گردد.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده‌است: شاگردان و علاقه‌مندان معظم له می‌توانند ادامه سلسله جلسات درس تفسیر معظم له را به صورت تصویری درروزهای درسی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح, از سایت تلویزیون اینترنتی اسراء به آدرس  tv.esra.ir  و بازپخش های آن دنبال نمایند و همچنین صوت و متن این جلسات را از طریق سایت ایشان به آدرس javadi.esra.ir   پیگیری نمایند.

به گزارش ایرنا، با اعلام همه گیری ویروس کرونا در کشور، ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور تشکیل و همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا شد. از زمان تشکیل این ستاد با همراهی و هماهنگی همه دستگاه های دولتی اقدات مناسبی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از جمله تعطیلی مراکز دانشگاهی و مدارس و کاهش ساعات اداری صورت گرفته است.

بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و اعلام آن توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، تعطیلی تمام مراکز حوزوی تا آخر هفته جاری تمدید شده است ضمن اینکه احتمال تمدید مجدد آن نیز وجود دارد.

همچنین به گفته  کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از مجموع ۵۲۳ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در کشور، ۲۲۵ نفر در استان تهران، ۶۲ نفر در قم، ۵۳ نفر در گیلان، ۲۳ نفر اصفهان، ۱۸ نفر مرکزی، ۱۸ نفر قزوین، ۶ مورد خراسان رضوی، هشت نفر استان فارس، یک نفر کرمانشاه، ۱۲ نفر مازندران، ۱۰ نفر البرز، هفت نفر هرمزگان، ۱۲ نفر خوزستان، یک نفر سیستان و بلوچستان، چهار نفر آذربایجان غربی، دو نفر ایلام، سه نفر خراسان جنوبی، دو نفر کرمان و یک نفر در استان یزد به‌طور قطعی به ویروس کرونای جدید مبتلا شده‌اند.

«بیماری کرونا» ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین مردم جای برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند و از حضور در اجتماعات به جد پرهیز کنند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس