سالومه

پرویز پرستویی برخلاف ادعایش شدیدا "جیره‌خوار" نظام است. در واقع سلول به سلول سینمای ایران در همین شرایط فعلی امکان ندارد که از نعمات نظام جمهوری اسلامی بهره‌مند نباشد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - «سالومه سیدی‌نیا» بازیگر نقش‌های کوتاه در سریال‌ها و مجموعه‌های نمایشی سیما، پس از حضور در شبکه تلویزیونی «من و تو»، با برنامه «سالی تاک» و تهیه‌ گزارش از پشت صحنه برنامه‌های استعدادیابی این شبکه شناخته شد. بررسی عملکرد برنامه سیدی‌نیا با نتایج جالبی همراه است. او در تحلیل‌های هجو آمیزش، در برنامه سالی تالک، بخش‌های فراوانی از برنامه را به بازتاب واکنش برخی هنرمندان،  با مواضع سیاسی مخالف‌ و آلترناتیو اختصاص می‌دهد.

به عنوان مثال یکی از هدف‌گذاری خاص برنامه سالی تاک حمایت گسترده از سریال شهرزاد و برخی مجموعه‌های نمایشی در شبکه نمایش خانگی است. در  مقطع زمانی انتشار سریال شهرزاد، سالومه در برنامه‌اش به صورت مکرر از  این سریال حمایت می‌کرد و این خط مشی کمی عجیب به نظر می‌رسید. البته سالومه گاهی در حوزه فرهنگ و هنر اخباری را منتشر می‌کند که پس از مدتی در رسانه‌های داخلی جنبه‌ عمومی پیدا می‌کند. نکته مهم حمایت مکرر از طیف مشخصی سلبریتی‌ها بخش مهمی از برنامه سالی تاک را دربرمی‌گیرد.

اما به تازگی با هک صفحه اینستاگرام مجری شبکه منوتو و انتشار گفت‌وگوهایش با چهره‌های سرشناس فرهنگی در داخل کشور، مشخص شد که فعالیت‌های سالومه در سالی تاک ناظر به تحلیل و هجو اخبار  نیست بلکه او از طریق فضای مجازی و صفحات اینستاگرام هنرمندان با آنان ارتباطات گسترده‌ای داشته و یک شبکه عنکبوتی وسیع را طراحی کرده استکه میزان اثرگذاری‌اش در ادامه این گزارش مشخص خواهد شد.

۱- علی اوجی

یکی از افرادی که براساس چت‌های منتشرشده (و منتشرنشده) با سالومه رابط صمیمانه‌ای دارد، علی اوجی تهیه کننده موسیقی و بازیگر سینما و تلویزیون است. علی اوجی با همسرش (نرگس محمدی) در ویژه برنامه شب یلدای رضا رشیدپور حضور پیدا می‌کند و مشخص می‌شود این دو از چهره‌های مورد حمایت صدا و سیما هستند و اوجی در سریال‌های تلویزیونی یک در میان حضور دارد. نکته جالب اینجاست که در برنامه دورهمی برای انتخاب چهره‌های موسیقایی به مهران مدیری کمک می‌کند تا خوانندگانی که آهنگ‌های آنان وارد بازار شده توسط برنامه پرمخاطب مدیری معرفی شوند.

علی اوجی در تمامی امور نمایشی سیما یک چهره اثرگذار است با اینکه بازیگر توانایی نیست اما به راحتی و مثل یک دوست صمیمی با مجری شبکه من و تو ارتباط دارد.  با توجه به این افشاگری و انتشار ارتباط اوجی با مجری منوتو، آیا لازم نیست که مسئولان صدا و سیما در نحوه همکاری و تعامل با علی اوجی به عنوان یکی از چهره‌های مطرح و تاثیر گذار حوزه موسیقی و بازیگری بازنگری کنند؟

۲- شهره سلطانی

یکی از تبلیغات گسترده و محوری سالومه در برنامه‌اش نگاهداری سگ و حیوانات خانگی است. با همین ارزیابی حالا می‌توان فهمید که بخشی از تبلیغات سبک زندگی شهره سلطانی در صفحه مجازی‌اش با محوریت نگهداری سگ و حیوانات خانگی چگونه به سرخط فعالیت‌های مجازی او تبدیل شده است.

در گفت‌وگوی این بازیگر، سالومه سیدی‌نیا شهره سلطانی را از لایک اظهارات اخیر محسن نامجو بازمی‌دارد. بحث میان این دو نفر درباره اظهارات اخیر محسن نامجو است که شبکه من و تو را به چالش می‌کشد. محسن نامجو در ویدئویی که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد، خطاب به شبکه منوتو گفت:

«من می‌دانم دور دست شما افتاده و به اندازه کافی در ویران کردن فرهنگ ایران نقش داشتید. شما در ساختن گذشته جعلی از ایران قبل از انقلاب و خراب کردن تصویر آینده در ذهن نسلی که در این کشورهای خارجی زندگی می‌کنند نقش دارید و امیدوارم برنده این بازی نباشید. در دوران چیپ و سخیفی که بشریت در آن هست، باید امیدوار بود تلویزیون و رسانه شما برنده این بازی نباشد. همین جور بتازید و جلو بروید ولی من پیرو هنرمندانی هستم که سعی می‌کنند آن چراغ کورسو دهنده را نگه دارند، مثل شمعی که با باد ابتذال ممکن است خاموش شود.»

الگوبرداری  شهره سلطانی از سالومه سیدی نیا در نگهداری سگ

شهره سلطانی پست نامجو را لایک می‌کند اما سالومه هشدار می‌دهد که این پست علیه شبکه من و تو است و شهره سلطانی را از لایک کردن بازمی‌دارد. این مثال نشان می‌دهد که سطح هدایتگری مجری شبکه من و تو چقدر گسترده و اثرگذار است و او به چه میزانی روی سلبریتی‌ها تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل استدلال مطرح شده در مورد شهره سلطانی قابل تصدیق است و او در جهت دهی اجتماعی کمترین کاری که انجام می‌دهد این است که داشتن سگ را با الگو برداری از سالومه تبلیغ کند. 

ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با اجرای شهره سلطانی

نکته جالب اینجاست همین چهره سال گذشته به عنوان مجری ویژه برنامه ماه رمضان انتخاب می‌شود. در واقع مقامات عالی در جلسه خصوصی بابت سلبریتی دوستی مدیران شبکه‌های تلویزیونی به آنان هشدارهای مکرری داده‌اند اما در میان تمامی بازیگران، چهره‌ای انتخاب می‌شود که مشی سالومه را در صفحات مجازی‌اش در نگهداری سگ دنبال می‌کند و نکته قابل توجه این است که در اجرای ویژه برنامه ماه مبارک رمضان نحوه اجرای او را کپی می‌کند. این استدلال‌ها نشان می‌دهد انتشار گفت‌وگوی سلبریتی‌ها فقط یک افشاگری نیست، بلکه عمق اثرپذیری چهره‌های میان‌مایه داخل کشور از یک مجری مبتذل شبکه‌ ماهواره‌ای را عیان می‌کند.

۳ - ارژنگ امیر فضلی

ارژنگ امیرفضلی اخیرا در ویدئویی به صورت غیرمستقیم و با زبان کمدی اقدام به فعالیت تخریبی علیه تمامیت ارضی کشور کرد و ویدئوی منتشر شده او در برنامه سالی تاک با توضیح و تفسیر سالومه در برنامه‌اش ضریب داده شد. در واقع یک هماهنگی میان سازنده ویدئو و پخش کننده آن در شبکه من و تو وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

اهانت ارژنگ امیرفضلی به تمامیت ارضی ایران +فیلم

نکته جالب اینجاست که سالومه در گفت وگو مجازی با ارژنگ امیرفضلی که هنرپیشه درجه چندم فیلم‌های وسریال‌های تلویزیونی است، او را جدی نمی‌گیرد و در متن گفت و گو امیرفضلی مشخص است که  سالومه تلاش می‌کند او را از سر خودش باز کند.

۴- تهمینه میلانی

تهمینه میلانی که با کپی آثار نقاشی چهره‌های سرشناس در سطحی بین‌المللی یک آبروریزی بین‌المللی را رقم زد، در نحوه معرفی و ارائه خود به سالومه، علی اکبر رائفی‌پور را مثل ارشدترین مقام سازمان اس‌اس یا گشتاپوی نازی‌ها معرفی می‌کند. رائفی‌پور در هیچکدام از سخنرانی‌هایش طی سال‌های اخیر کلمه‌ای راجع به تهمینه میلانی بر زبان نیاورده است. در واقع نه تنها میلانی مسئله تحلیلی رائفی‌پور نبوده، بلکه گعده‌های روشنفکری و حتی رسانه‌هایشان توجهی به میلانی ندارند. میلانی در فیلمسازی با اصرار به ارائه یک فمنیست جعلی به مرتبه‌ای درخور اعتنا نرسید، در نتیجه به کپی آثار بین‌المللی روی آورد و یک افتضاح بزرگ را رقم زد.

بیشتر بخوانید:

واکنش کاربران توییتر به کپی کاری تهمینه میلانی +تصاویر

افرادی به صفحه میلانی هجوم می‌برند، شاگردان رائفی‌پور نیستند، بلکه اغلب آنان دانشجویان رشته نقاشی هستند که آینده حرفه‌ای خود را با کپی‌کاری های تهمینه میلانی در خطر می‌بینند.

نکته جالب اینجاست که شان و مرتبه سالومه زمانی که در ایران بود، در قواره و اندازه یک سیاهی‌لشگر بود، البته او همچنان همین نقش را در شبکه من و تو ایفا می‌کند و برای گفت و گو با افرادی نظیر میلانی ساعت‌ها باید پشت دفاتر سینمایی می‌نشستند. با این توصیف می‌توان نتیجه گرفت جایگاه و مرتبه تهمینه‌ میلانی به اندازه یک کارگردان زیر متوسط به چه میزان نزول پیدا کرده که او به سیاهی‌لشگر من‌وتو گزارش ارائه می‌دهد. درواقع افرادی به صفحه میلانی هجوم می‌برند، شاگردان رائفی‌پور نیستند، بلکه اغلب آنان دانشجویان رشته نقاشی هستند که آینده حرفه‌ای خود را با کپی‌کاری های تهمینه میلانی در خطر می‌بینند.

۵- مهناز افشار

رفتارهای مهناز افشار در میان اهالی سینما تبدیل به یک لطیفه تکراری شده است. در واقع مهناز افشار اگر در بازیگری نتوانست صاحب تالیف شود، در کنش و واکنش اجتماعی به یک مولف بدل شد و این مولفه چیزی جز دهن‌بین بودن نیست.

وضعیت اسفناک مهناز افشار که با شکایت یک طلبه بابلی احضار شده و حالا قید ورود به کشور را زده است، نتیجه بازتکرار مولفه دهن بین بودن است. چندی پیش هم او در صفحه اینستاگرامش مطالبی را منتشر کرد که نشان می‌دهد او با هدایت پشت پرده محسن تنابنده عازم عمق تباهی شده است.

در گفت و گوی مهناز افشار و سالومه سیدی‌نیا، مجری شبکه من و تو تاکید می‌کند که اون یه تیکه پارچه را ( منظوری روسری) را از روی سرت بردار. البته این هدایت بازیگران به مسیرهای تباه و دهشتناک تا جایی که بازیگران داخلی راهی برای بازگشت به کشور نداشته باشند،‌ از جمله ماموریت‌ها و کارکردهای سالومه و امثال اوست که برای آن از نهادهای امنیتی انگلیس و فرقه بهاییت حقوق می‌گیرند.

۶- شهره لرستانی

لرستانی در تصویر درج شده پستی را برای سالومه ارسال کرده که توهین به حضرت حجت(عج) و جامعه روحانیت است. با توجه به اینکه تنها مفر درآمدی لرستانی، حضور در سریال‌های صدا و سیماست، اگر مدیران این مجموعه اندکی به ارزش‌های دینی و اعتقاد پای‌بند باشند، نباید اجازه دهنده نشر دهنده چنین پست‌های موهنی از نزدیکی صدا و سیما عبور کند.

۷-پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در گفت و گوی خصوصی با سالومه ژست بسیار خوبی گرفته است و ادعا می‌کند که جیره‌خوار نظام نیست و کارت بنیاد شهید ندارد و در واقع سالومه را دلسوز و دارای قلبی پاک معرفی می‌کند.

 پرستویی در چند سال اخیر تبدیل به پدیده جالبی شده است. مدیر شبکه سوم سیما را به جوانی و بی‌تجربگی متهم می‌کند اما در طول سالیان اخیر از یک سریال پخش شده از همین شبکه (سفارش مدیر شبکه) تمجید می‌کند. صدر تا ذیل تمامی فعالیت‌های پرستویی آکنده از چنین تناقضاتی است.

اما تصور کنید که پرستویی که بی‌تردید یکی از بزرگان سینمای ایران است و سالومه علی رغم تلاش‌های فراوان تا زمانی که در ایران فعالیت می‌کرد از مرتبه سیاه‌لشگری نتوانست فراتر رود و حالا نیز پادو و دلقک یک رسانه‌ بیگانه شده است.

در واقع چنین گونه‌های نادری گفت وگوی مجازی با پرویز پرستویی باید آروزی محالشان باشد.

البته پرویز پرستویی هم برخلاف ادعایش شدیدا "جیره‌خوار" این نظام است.

سلول به سلول سینمای ایران در همین شرایط فعلی امکان ندارد که از نعمات نظام جمهوری اسلامی بهره‌مند نباشد. در همین شرایط فعلی، فیلم مطرب که پرستویی و کارگردانش ادعای مستقل بودن دارند، توسط حوزه هنری بزودی توزیع خواهد شد.

در واقع دولت مهمترین مشتری سینمای فعلی است. زمانی که پرستویی در دهه شصت وارد سینما شد، سینمای غیر دولتی معنی نداشت و البته سازمان رسانه‌ای اوج به دلیل حسن نیت و احترام ویژه ای که برای پرستویی به عنوان برادر شهید قائل هستند، در همکاری‌های مشترک با دقت ویژه‌ای فقدان کارت بنیاد شهید را در قرار دادهای پرویز پرستویی لحاظ کرده‌ است.  این هم از ویژگی‌های سازمان اوج است که به هر هنرمندی بیشتر عنایت دارد، طرف مقابل نهایت ناسپاسی را نسبت به مجموعه‌های مختلف نظام بروز می‌دهد.

۸- امیر مهدی ژوله

مهمترین ادعای ژوله این است که نویسنده است. اما در نوشتن فرمایشی و پیروی از منویات مجری شبکه ، ریش و قیچی او را به او سپرده است. این مسئله در گفت و گو این دو واضح است، سالومه‌ می‌تواند واژگان انتخابی ژوله را تعیین کند. طبیعی است در افشای این ارتباطات مشخص، شان و نسبت افراد مشخص می‌شود.  عده‌ای برای مورد حمایت شبکه من و تو بودن و تبلیغ برای ادامه حیات هنری در داخل، از چه شیوه‌های عقب‌مانده‌ای برای پاچه‌خواری مجری من و تو استفاده می‌کنند. فراموش نکنیم رابطه ژوله با سالومه شبیه کاراکترهای شب‌های برره و قهوه تلخ است و نفراتی مثل ژوله در پاچه‌خواری جناحین و هر لحظه‌ به رنگی درآمدن نمونه و مصداق شخصیت‌ خودشان را در قالب شب‌های برره و قهوه تلخ ارائه داده‌اند.

9- مهراب قاسمخانی

مهراب قاسمخانی در گفت و گو با سالومه قصد خود را کاملا مشخص می‌کند. هدف او تغییر یا به تعبیری براندازی است. او در این گفت و گو اشاره می‌کند:"منم شبی نیست که دلم تغییر و آزادی نخواد" دقیقا منظور مهراب قاسمخانی از آزادی چیست؟ 

تاریخ ثابت می‌کند که ایشان هر مقداری آزادی می‌خواستند، داشته‌اند. تا اندازه‌ای که یک برنامه هندی را با عنوان «دورهمی» در صدا و سیما بازسازی کردند و طلب دستمزد میلیاردی برای کپی این برنامه به سرانجام نرسید و به همین دلیل از آن تاریخ به اپوزیسیون تبدیل شدند.

آیا در این مدت او کار فوق العاده‌ای نوشته یا ارائه کرده که به دنبال آزادی‌های بیشتر است؟ با وجود جوانان با استعداد نویسنده، به لطف حضور پیمان قاسمخانی، او در لیست نویسندگان سیما قرار گرفت. اگر ساختاری غیر از جمهوری اسلامی حاکم بود، در نهایت مهراب قاسمخانی می‌توانست بوفه‌دار یک سینما شود؟!

سایرین

چهره‌هایی نظیر حامد پهلان که در کنار امید جهان هم نتوانست جایگاه خود را به عنوان یک خواننده تثبیت کننده و از یک آوازه‌خوان عروسی فراتر نرفت بسیار واضح و روشن است که سعی می‌کنند با ارتباط با مجری من و تو وجاهتی کسب کنند و این افشاگری به عیارشان اضافه می‌کند. رضا صادقی خواننده فراموش شده‌ای که پس از رسوایی سینمایی «بی خداحافظی» فیلمی که درباره‌اش ساخته شد، تقریبا به محاق رفت و در گفت و گو با سالومه، خود را پادوی برگزاری مراسم  چهلم جانباختگان آبان ماه معرفی می‌کند.

و نکته جالب اینجاست که نیما شاهرخ شاهی التماس دعا دارد که قطعه موسیقایی که برای سالومه ارسال کرده در برنامه موسیقایی اکو این شبکه پخش شود.

برای اصلاح امور این وضعیت نمی‌توان از مدیران سازمان سینمایی انتظار داشت که نسبت به این خودفروختگی طیف وسیعی از سلبریتی‌ها واکنش نشان دهند. نمونه‌اش ابراهیم داروغه‌زاده مدیر معزول وزارت ارشاد است که در این توییت افشای حقارت در برابر دلقک شبکه من و تو را تخریب تفسیر می‌کند؛ حال از سایر مدیران ارشاد چه انتظاری می‌توان داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 136
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 17
  • نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    همشان را شلاق کنید و جنازه شان را نیز تبعید کنید .
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      من و تو جایی دلقک های مثل توئه اینجا تلف میشی
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      خیانت ایرانی ها به ایرانی ها
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      110 4
      منتقد 15: 52 بگو باز چه تخم مرغی کردی که دلت لرزید؟
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      همین حرفهای مفت را می زنی بلای آسمونی کرونا میاد .....کمی انصاف هم خوبه .....همه بدن جز شما تفکر بچه دبستانی است....
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
      20 4
      شهید آوینی : ما نیز چون سید الشهدا او را پاسخ خواهیم گفت كه : « ای پدر عبدالرحمن ، آیا ندانسته ای كه از نشانه های حقارت دنیا در نزد حق این است كه سر مبارك یحیی بن زكریا رابرای زنی روسپی از قوم بنی اسرائیل پیشكش برند ؟
  • محمد IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    حالا هی پول یامفت بریزید تو حلق این بی همه چیزها تا هارتر بشن
    • هادی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      208 4
      بعضی مدیران صداوسیما به قول استاد رائفی پور سلبریتی باز هستند.! این مغزفندوقی ها رو چه به سیاست کلان راهبردی فرهنگی...
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    نگویید " مجری شبکه " من و تو . بگویید " فاحشه اسراییلی - عربی " .
    • DE ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      خفه بمیر بیتربیت
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      310 4
      17:54 همچین جا نماز آب نکش تو هم تربیت نداری
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    مجریان من و تو همگی فاحشه اند .
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    259 6
    چب بگم.یه عده از این بازیگرا اولش گفتن اصلا نمیدونن سالومه کیه و بعدش دلیل اوردن که چه عیب داره!فقط باید به حال فرهنگ ملت گریست که سلبریتی هاش اینقدر دروغگو و دورو هستن
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      0 0
      به حال ملتی باید اشک ریخت که آدمای خودنمایی به اسم سلبریتی بینشون وجود داره!
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    سلبریتی ها سرمایه های صهیونیسم هستن اسراییل باید قدرشونو بدونه :)))
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    141 7
    یادتون هست چقدر سالومه برنامه ی علیخانی را خراب میکرد یا اون برنامه ایی که مسابقه بود حیایی رو خراب کردن تا ژوله برنده شد ..دقیقا برنامه ریزی شده توسط همکاران خودِ حیایی و علیخانی بود
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    سروش جمشیدی، بهاره رهنما و پرستو صالحی رو چرا نگفتی؟ و اون استند آپ کمدین جنوبی که معلومه خیلی وقته با سالومه در ارتباطه
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      122 2
      برزو ارجمند، رضا بهمنی، افشون و علی انصاریان از قلم افتادن.
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
      13 1
      اخه خانم رهنما همین امشب سریالشون از انتن شبکه یک پخش شد سریال نوروزیشون هم اماده پخشه.علی انصاریان هم که چند روز پیش مهمان برنامه دورهمی بوده. اونوقت رضا عطاران را بخاطر یه شوخی از صدا و سیما محو کردن تا نقی معمولی بدون هیچ رقیبی بتازه و طاقچه بالا بزاره برا مردم
  • NL ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    درود بر سالومه نازنین
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      انشاالله خودت و جد ابادت لاهاش محشور بشید
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      145 5
      اسمت سالوس نیست ؟؟ سالوس یعنی چاپلوسی
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      122 2
      یعنی انقده کاسه لیسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه چراااااااااااا؟؟؟؟ چی میزنی مگه ؟؟؟؟؟؟؟ هپروتٌ و جبروتٌ. ترجمه : هپروتیها چیزهای پوچ رو در اوج جبروت میبینن.
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      5 211
      من با کمال میل حاضرم باهاش محشور بشم
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      142 3
      خیلی شُل مسلکی ! حیف نونی که به تو میرسه.
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      144 5
      خاک دو عالم تو سرت. مگه ادم قحط بود ؟ از کی غلامی و نوکری و خاکساری و خاکبازی و کاسه لیسی و چکمه دوزی و ماست مالی و جانثاری و جانگذاری و سینه چاکی برای سالومه افتخار داره؟
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      97 1
      اینم شد ادم که اینجوری غش و ضعف میکنی واسش بدبخت حقیر؟خیلی خزی خیلییییییییییییییییییبییبیی
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      48 2
      خاک تو سر ضایع حقیرت اینم شد آدم؟گمونم بچه مدرسه ای باشی
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      22 9
      اشتباه مثبت دادم با این چندش موافق نیستم
    • بهنام IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
      16 1
      درود و سپاس بر سردار سلیمانی وطن پرست و مردمی
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
      1 0
      تو هم یکی هستی کثیف تر و خائن تر از اون.بای
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    بايد دوباره واژه غرب زدگي تعريف بشه كدوم سلبريتي خارجي با اپوزسيون همكاري ميكنه يا هميشه معترض كشورش هست اينا فاحشه هاي فرهنگين ، عقده اي و كج فهم سياسي
  • محمد IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    222 6
    حالا هی پول یامفت بریزید تو حلق این بی همه چیزها تا هارتر بشن
  • محمد IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    370 7
    لعنت بر داروغه زاده
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      130 0
      داروغه زاده مغلطه گره . خوب میدونه اینها جرمهای محرز دارن.
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      65 0
      داروغه زاده آدم بیمسئولیتیه . حرفش رو جدی نگیرین.
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    مشرق ما نسل قدیم نیستیم که بتونی ذهن ما رو با حرفات بشوری مردم دیگه چشماشون باز شده این قایق خیلی وقته سوراخ شده و داره غرق میشه
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      قایق نیست سوراخه اون مغزته که سوراخ شده هر چند توش جز پهن چیز دیگه ای نیست
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      راستش تو هیچ چی نیستی .
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      بله دقیقا چشمات دریده و هشته گشته . پس جراحی لازمه رفع بیماری امثال توست!
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      122 1
      راست میگی . میگن نجس رو با آب هفت دریا هم دیگه نمیشه شست. حالت وخیمه . کارت از کار گذشته . نورونهای مغزیت اتصالهای مغشوشی پیدا کردن . حرفهای ادمیزادگان برای تو اثر نمیده.
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      116 2
      پس یعنی تصمیم قطعی گرفتی با چشم باز ایران را دوباره تبدیل به گاو شیرده و کاسه توالت یانکیها کنی؟ عجب ما که شکر خدا نیستیم ببینیم اما تو اگه بودی خودتو اماده کن چون عمو ترامپ نهایت شما را در حد تیمار کننده سگش بپذیره
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      94 0
      چون گاگولی با زبون خودت باهات حرف میزنم. ملت مونده نیستن که تو یکی وکیل الرعایا بشی . تو حتی خودت رو نمیشناسی در به درِ رنگ به رنگ .
    • رضا IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      121 3
      قایق سوراخ بشه عیبی نداره مواظب باش خورت سوراخ نشی.
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
      10 0
      اتفاقا چون نسل قدیم نیستیم سلبرتی ها را باور نمیکنیم
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    147 8
    تمام است کارشان
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      214 2
      امیدوارم هر چه زودتر. خیلیها بیکار هستند. کم نیستن بچه هایی که استعداد دارن و با اخلاق هم هستن . یه مقداری از حجم پیرهای روباه صفت، ماده و نر ،کم بشه و انسانهای شریف و جوونهای خوش ذوق بیان بد نیست.
  • DE ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    8 71
    اولین عشقم چون پرستویی پرکشید و رفت رفت ...دومین عشقم چون پرستویی پر کشید و رفت رفت......شصتُ مین عشقم...
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      86 1
      برو خدا روزی عاشقانتو جای دیگه حواله کنه.
  • پویا نوری IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    107 5
    بلا نسبت عده ایاز هنرمندان که من ابراز ارادت میکنم ،چه هنرمندان مسن چه بعضی از هنرمندان جوان که دل در گرو مملکتشون دارند و به هیچ قیمتی حاضر به ارتباط با این آشغالها (سالومه)نمیشوند ، ولی بیشتر این هنرمندان واقعاً قابل ترحم و آشغال هستند
  • DE ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    203 8
    قوه محترم قضایی نباید بین اینها و مردم عادی فرقی بگذارد وباید طبق قانون با اینها برخورد کند وگرنه باید اون دنیا پاسخگو میلیون ها شیعه باشد
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    سرمایه های اجتماعی مردم هستن تک تک این مردم بنظرم کار اشتباهی نکردن حداقل از دولت اصلاح طلب کمتر ظربه زدن از احمدی نژاد اصولگرا هم کمتر ضربه زدن سالومه و امثال اون جاشون ایرانه نه اونجا ما ایرانیا ازادی بیان داریم پس باید همه ی جناح ها بیان چه موافق چه مخالف روسی و چادر هم یک نوع حجابه مو بیرون باشه چه یه تار چه همه اش فرقی نداره حداقل حرمت چادر حفظ میشه
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      112 4
      چرند می گویید. قبلا صد سال پیش همین بلا سر اروپا آوردید و حالا کارشان به شهرهای برهنه کشیده است. بی شرفی و بی حیا حد ندارد.
  • سید محمد IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    180 5
    خائنین نمک به حرام
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    117 3
    واقعا قوه قضايیه کی میخواد با اینها برخورد کنه؟ هر روز یه چیزه تازه افشا میشه برخوردی نمیشه و فقط قبح این کارهای زشت از بین میره.
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    100 2
    خیلی مسخره هست که پزشکان که قشر تحصیلکرده و فرهیخته جامعه هستن(که تعدادی از این عزیزان از مفاخر دنیا محسوب میشن) با این افراد بیسواد و خائن مقایسه بشن. من تا الان نشنیدم پزشکی تو ایران جاسوسی یا خیانت به وطن کرده باشه.
  • کیانا IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    112 2
    قیاس مع الفارق که میگن همین قیاس داروغه زاده اس ! داره پزشکا و پرستارا رو که اینروزا جونشونو تو دست گرفت واسه نجات مردم، با جماعت همکارانِ !!! هرزه های هرزه تی وی های اونور آبی مقایسه میکنه ! توهین از این بالاتر ؟!
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    103 2
    چرا صدا و سیما درس عبرت نمی گیرد؟
    • هادی IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      24 1
      بعضی مدیران صداوسیما به قول استاد رائفی پور سلبریتی باز هستند.! این مغزفندوقی ها رو چه به سیاست کلان راهبردی فرهنگی...
  • Abbas IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    98 1
    از قوه قضاییه تقاضای داریم خواهشا پیگیری کنن و دیر مثل قبل زیر سیبیلی رد نکنن ک اگ رد کردند دیگ خودشون رو اماده هر گونه قبح شکنی از این قماش ب اصطلاح سلبریتی کنند ما بیزاریم از این کد وقاحت منتظریم
  • NL ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    137 2
    نقاشها و شاعرها و رقاصه ها و موزیسین ها جایی در اتوپیای افلاطون نداشتند . بنده خدا 2000 قبل چیزی می دونست
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      97 2
      قلمت طلا!
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
      0 0
      احسنت . طیب الله
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    21 28
    فکر کنم نیما شاهرخ شاهی رو اشتباه زدید - این یکی دیگست
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    29 12
    هنر ما برخورد درست با یک غلطه. این افراد هر کدوم با یک زمینه ای یک مطلبی را خطاب به یک آدم ضد انقلاب نوشتن. کاملا معلومه که انگیزه هاشون هم در یک سطح نیست و شاید بعضی هم ناراحت باشن از این کار. ما نباید همه را یک کاسه کنیم و آبروی همه را ببریم. مثلا میلانی را نمیشه با پرستویی یک کاسه کرد.
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    75 1
    همه اینا رو یکی یکی میارن تولی تلویزیون از همه شون هم تقدیر میکنن، اگه این کارو نکردن، بیاد گردن منو بزنید، این جماعت هنرمند نما همه جور کثافت کاری میکنه اخرش هم، به اسم مصلحت بیخیالشون میشن،
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    2 46
    دادش کسی این وسط مونده راضی باشه؟؟؟
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    189 1
    درست نیست میلانی راست راست راه بره و حق مالکیت آثار دیگری رو سلب کنه و به ریش ملت بخنده. این فرد باید در محاکم قضایی پاسخگویی فریبکاریش باشه.
  • ایرانی IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    87 1
    اینا حربه بادن فقط پول و شهرت هر که می خواهد خانم باشد
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    57 1
    ریا تو این جامعه ما موج میزنه اینا یک هزارم هم نیستند خیلی از شخصیت های دیگه هم در ارتباطن که البته از اینا زرنگ ارن و اثری از خودشون جا نمیزارن جاسوس دوجانبه
  • اوا براون IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    97 15
    باید با آنها برخورد به اگه به همین راحتی ازشون بگذرید ممکنه با مخالفان هم دست شدن به به این کشور ضربه بزنن
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    91 5
    چشم شیطان را در صدا سیما پیدا و کور کنید
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      44 2
      مثل چشم سایرون در ارباب حلقه ها :))
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    58 16
    حیف پرویز پرستویی و رضا صادقی .....سالومه اگه ایران بود باید دنبالتون میدویید تا ازتون امضا بگیره بعد الان شما......آقای پرویز پرستویی دلمونو بیشتر از این نشکون دیگه برادر من ! سالومه کسیه که به سردار سلیمانی توهین کرد
  • محمود IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    101 7
    لطفا برخورد صحیح و قانونی بشود که نه این‌ها فکر کنن شهر هِرته ایران و نه افراطی انجام شده باشد. ممنون.
  • وحید IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    96 5
    این رسوایی که چیزی نیست صد برابر این هم ابروشون بره باز حکومت محترم هواشون رو داره معروف ترشون میکنه و باج سبیل شون رو به وقت و بلکه بیشتر پرداخت میکنه
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    118 7
    از جناب ایت الله رییسی تقاضا دارم بدون اغماض و با عدالت با این وطن فروشان برخورد کنند
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    89 7
    ببین ما دیگه چقدر پیادهایم که برای این به اصطلاح هنرمندها سر و دست میشکنیم پول یا مفت را صدا و سیما میرزه تو جیب این ها برای چی ؟
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    101 6
    همشون باید برا ابد از بازی و هرگونه فعالیت اجتماعی محروم بشن
  • سعید IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    20 72
    تو نظرات ارائه شده انگار همه ماهواره دارند و همه ی برنامه های منو تو را می بینند اگر شما موافق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید نباید ماهواره داشته باشید چه برسد به دیدن منوتو
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      67 18
      من کلا تلویزیون‌نمی بینم اینارو از خود بازیگرها شناختم چون از طریق اینستا دنبالشون میکنن برخی سایت ها ازشون خبر میزاره
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      67 4
      راستش ما شل مغزها رو شناسایی می کنیم . چون تو خط مقدمیم تعریف و وظیفه تو هم اطاعت از شرفه .
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      24 19
      چرت نگو برو الان میگ میگ شروع میشه بچه جون اندازه فهمت حرف بزن
  • محمد IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    111 6
    سلام یک فکری به حال صدا وسیما کنید تا بوده همین بوده
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    95 6
    مفسد اقتصادی دزد مال و مفسد اجتماعی دزد شرفه. برای هر دو هردو شون لازمه قانون اعمال بشه.
  • محققی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    104 5
    تا وقتی معنی سلبریتی امثال اینها باشند برای ما تا هست همین خواهد بود سلبریتی به شهدای مدافع حرم میگن سلبریتی به این عزیزان میگن که ناشناس بدون اینکه کسی بشناسد به فقرا به نیازمندان کمک می کنندو کمک می رسانند خودمون بزرگشون کردیم کسانی که هستند که لیاقت هیچ چیزی را ندارند نون این نظام و مردم را دارند می خورند و بر علیه مردم دارم خیانت میکنه تقدیم به همه اینا میگفتن ملیجک دربار که واقعا برازنده شونه
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    128 6
    روش و منش و تمام فکر میلانی سیاه و گوتیگ هست.
  • محمد متین IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    97 13
    امیدوارم طبق قانون با این هنرمند نما هایی که با مجری شبکه ضد انقلاب که سابقه توهین و هتاکی علیه مقدسات اسلامی رو هم داره برخورد بشه، اقای داروغه زاده ام بهتره به جای ماله کشی حقیقت رو بپذیره و گرنه اونهم شریک جرم سلبریتی ها محسوب میشه
  • بهروز GB ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    ما فقط بلدیم قدرتمونو از طریق هک کردن وفحش دادن ودسیسه چیدن وکشتن و... نشون بدیم یعنی بدترین شکل ممکن .اگه کاردرست بلد بودیم ،وضعمون اینقدر اسفکناک وتهوع آور نبود .مشرق نیوزی های بی سواد وبی خرد
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      105 5
      بهروز مطمئنی باسوادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مواظب باش هک نشی !
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      95 12
      راست می گویی. باید مثل ترکیه با شناسایی آی پی امثال شما تک تک شما را دستگیر کنند و بفرستند جای که حقتان است.
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      80 11
      ویروس استاکس نت هم کار خود ما بود نسل سرخپوستا رو هم ما منقرض کردیم کودتای ۳۲ و شیلی و .... هم کار ما بوده، امثال تو از اساس بی هویتید
    • محمد IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      65 2
      تو خفه توله عثمانی
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      20 14
      برو نگاه کن ببین کدوم کشور اینجوری همه دنیا زوم کردن روش و اینهمه شبکه علیهش راه انداختن و 3لیتراشونو علیه امنیت کشورشون تحریک میکنن؟بابا شعورم خوب چیزیه تهوع آور تویی بخدا
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    83 16
    این میمون کیه از صبح عکسش تیتر شده.؟!
    • B IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      1 0
      سالومه سید نیا مجری شبکه نکبت منو تو بهایی هست من خودم از این دختره سالومه به شدت متنفرم و حتی دلم می خواد سر به تنش نباشه اما در اسلام سفارش شده انسان رو با نام حیوانات خطاب نکنید باور کنید من ضد انقلاب نیستم فقط خواستم که براتون حق الناس حساب نشه
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    81 16
    به امید روزی که جوان های دوستدار هنر و فرهنگ بتوانند بازیگرها و شخصیت های مجازی با پیشینۀ فرهنگی اصیل خلق کنند که در فیلم ها به جای سلبریتی ها نقش ایفا کنند تا صنعت فیلم و سینما نفس راحتی در فضای هنری بکشه.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    68 1
    چه فایده ...از این رسوایی ها آنقدر بوده که پوست این جماعت حسابی کلفت شده حیاشون ریخته..چون میدونند که هیچ مجازاتی درقبال دلقک بازی و خیانت های کثیفشان وجودنداره..حالا هی نظر بدید و حرص بخورید اما چه فایده
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
      2 0
      یه فیلم از بهاره رهنما همین امشب از شبکه یک پخش شد سریال نوروزیش هم اماده پخشه. با شما کاملا موافقم ما داریم حرص بیخودی میخوریم
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
      1 3
      این خانم مجری جاسوس که دشمن شماره یک بهنوش بختیاری و بهاره رهنما هست.
  • علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    87 14
    متاسفانه صدا و سیما در این موارد کم کاری فاحشی دارد و ما به عنوان اعضای این جامعه از صدا و سیما در خواست داریم که این افراد را به صدا و سیما راه ندهند تا در س عبرتی برای دیگران باشد در عوض باید از جوانان مستعد دیگر استفاده کرد
    • ایرانی IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
      53 17
      خب زنگ بزنید روابط عمومی اعلام نظر کنید مطالبه عمومی همینه دیگه نظرتون رو باید بگید
  • مهدی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    73 13
    واقعا مایه تاسفه فقط همین چرا بازیگران ایرانی دارن مضحکه شبکه مبتذل مثل من و تو میشن بدبختها یه کمی با خودتون فکر کنید اگر سالومه و حتی گنده تر از این شخص شخصیت داشتن به وطن خودشون خدمت میکردن نه اینکه برن بشن مضحکه مشتی صهیونیست و شما را هم بخوان گمراه کنن یه کم تفکر لطفا
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    58 19
    عُمال من و تو کهیر زدن باز. نشستن بست به هر کی مخالفشونه تیراژ بالا منفی بدن خخخخخخخخخخخخخخخخخ . همین ها هستن مهملات میفرستن فضای مجازی.پاراسایت ها بزودی تمامید.
  • سروش IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    86 6
    شیر مادرشون حلال که رفتند صفحه سالومه رو هک کردند. تا سیه روی شود هر که در او غش باشد...
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    54 20
    مهراب قاسمخانی چرا پولایی که خودت و زنت از رسانه به قول خودتون میلی بابت فیلم و سریال و تبلیغ نوشابه دریافت کردید برنمیداری بری پیش سالومه میگن اونجا خیلی ازادیه . در ضمن اگه خیلی از جایی که هستی ناراحتی به قول رفیقت جناب ژوله برو بقه بابات را بگیر و بگو چرا شما را در کانادا تخلیه نکردن. برید ببیند این خانم سیاه لشکر بابت تبلیغ سریال شهرزاد چقدر از صندوق فرهنگیان دریافت کرده
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    75 14
    من در کل همفکر مشرق نیوز نیستم ولی چون به اصول اخلاقی پایبندم به شدت از این سلبرتی های منافق و ریاکار بدم میاد. اینا تو جمهوری اسلامی حاشیه امن دارن اگه روزی جمهوری اسلامی نباشه من خودم از این رتگی منگی های عوام فریب به مدعی العموم شکایت میکنم اول از همه هم از استادشون جناب شجریان و بیتالمال را تا یک قرون اخرش ازشون میگیریم برمیگردونم به بیتالمال . سالومه جیره خور و ابی هم هیچ غلطی نمیتونن بکنن
  • ارادتمند شهدا US ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    78 18
    مشرق جان لطفا چاپ کن و با یک گزارش مفصل، زبان ملت مظلوم باش یک سوال ساده.. با سینمای دولتی کاری ندارم. تلویزیون چرا ارقام میلیاردی به این افراد میده...!؟ نمونه اش تنابنده با اون تهدیدش به خداحافظی و منتی که سر مردم و تلویزیون گذاشت. بابا مردمی که ماهواره بین هستند، تلویزیون نمیبینن. خانواده هایی هم که ماهواره نمیبینن نیازی به دیدن سلبریتی پرمدعای پولکی ندارند. مدیران چرا.. چرا!؟ چرا اینا تو هر مناسبت دعوت میشن و چند ده میلیون دستخوش میگیرن برای ده دقیقه گفت و گو !؟ بابا ما مردم سلبریتی اجاره ای تو شب های عید و مناسبت نمی خوایم. تمام. به چه زبونی بگیم آقایان!!! از خون شهدا شرم کنید!
  • DE ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    82 8
    سینما مریضه این کثافتها ی عوضیه را باید توی زباله دان تاریخ ریخت
  • سلمان IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    52 7
    چهره اصلی این جور آدما برای مردمی که عاشق اینجور سلبریتیها هستن داره رو میشه خدارو شکر
  • اصغر IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    68 13
    دیوث های فرهنگی
  • پ IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    72 3
    الان 20 30 پرویز پرستویی اومد ی چیزی گفت تموم شد!! اره2030 تا صدا و سیما درست نشه باختین
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    54 6
    خاک بر سر صدا و سیما ی بی عرضه. این خائنان وطن فروش مایه ی خجالت وخود کم بین در صدا و سیما چه می کنند. مگر قحط الرجال است. آقای علی عسکری مدیون خون شهدا هستی اگر همه ی این رذل ها را اخراج نکنی
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    52 16
    حالا معنی دقیقتر پیامای محراب قاسمخانی به سیروان خسرویو میفهمم پول پرست بیشرف
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
      7 1
      واقعا پولپرسته میگه پیف پیف رسانه میلی بوده ولی از تبلیغات نوشابه هم تو رسانه ملی نمیگذرن چه برسه به نویسندگی و بازیگری و کارگردانی
  • ناصر IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    6 1
    خدا اینچنین خیانت کننده گان به خون شهدا را رسوا می کند
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    6 1
    علی فروغی هم
  • سید محسن IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    10 1
    وقتی الکی الکی یکیو بزرگش کنی، ازش مالیات نگیری، جای آدم موفق تو جامعه نشونش بدی، اصلا هیچ سازمانی و سروسامونی به قشر بازیگیر ندی و شاید مثله همین فضای مجازی رها باشه و ... تهش میشه اینکه با یه چرب زبونی و فریبکاری و دغلکاری از جبهه ای که تعدادش کمه ولی بسیار دقیق و با برنامه کار میکنه ضربه میخوری!!!
  • احمدعامری (اهواز) DE ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    5 1
    خیلی جالب بود من بعنوان مدیر ویکی پدیای فارسی حساب مقالتشونو جا میارم منتظر باشید
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    7 1
    سازمان سینمایی حیات خلوت سازمان صدا و سیماست بیشتر مدیران سینمای کشور از سازمان صدا مأمور می شوند. داروغه زاده و ... نه اولین نفر بوده نه آخرین نفر این سیکل معیوب در هر حال ادامه دارد. بنابراین تفکر اکثر مدیران سینمایی منبعث از حال و هوای صدا و سیماست. برای رفع آلودگی اول باید منشاء آلودگی را باید از بین برد. خود سازمان رادیو تلویزیون از اصل و اساس مشکل داره . از ریشه باید درمان بشه
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    10 1
    قشنگ معلومه که صدا و سیما در تسخیر نفوذی هاست. این دم خروس بود که بیروزن زد
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    5 1
    داروغه زاده ادمو یاد داروغه فیلم رابین هود میندازه که از کاسه مردم را خالی میکرد به خاطر پرنس. دقیقا کاری که داروغه زاده می کنه منتها برای گربه رقصان عربستان، سالومه
  • سربدار IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    8 2
    خفه شو حرف نزن پرویز پرستویی در فیلم مارمولک شما را شناحتیم خداوند آگاه است از همه چیز ، هنوز هم در ایالتهای آمریکا برای بد نام کردن اسلام این فیلم مرموز تو را (مارمولک)نشان می دهندو یهودی های افراطی فیلم شما را مستمسک قرارداده و بر علیه اسلام می تازند با اینکه تمام علمای اسلام از این فیلم مرموز تان مخالفت کردند و تو با آن اعوان و انصار آن زمان خود کاری کردی که پایان ندارد خداوند بکشدت یا خداوند مارا بکشد تا تو را نبینیم
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    10 2
    مشکل دقیقا اینجاست که اینها را هنرمند می نامید. این ها فقط بازیگرند همین.
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    7 2
    از آیت الله رئیسی عزیز و بزرگوار و زحمت کش تقاضا دارم این اقدام بازیگران رو مورد بررسی قرار بدن
  • شهدای گمنام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    5 1
    مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین
  • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    8 1
    بازیگر خائن ، اعدام باید گردد
  • دانا NL ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    8 1
    هیچ نگوییم. تنها در خود بازنگری کنیم که چرا موجودات حقیری این چنین را بزرگ کردیم؟ چرا در جامعه ما مهندس و کارگر دیده نمی شوند اما یک بازیگر اینقدر مورد توجه است و این قدر دریافت می کند؟ از ماست که بر ماست.
  • علی IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
    1 3
    نمی دونم این بازیگران با کی صحبت کردند اما افشای آن کار اخلاقی نیست
  • کرمی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    2 0
    سلبریتی ایرانی نما یعنی پرستویی، سلطانی، قاسمخانی، رهنماو..... و امثالهم بیماری لاعلاج خود کم بینی و مطرح شدن دارند و این رفتارها خروجی طبیعی این کمبودهاست.
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    0 1
    واقعا که این سالومه بهایی دیگر شورش رو درآورده اگر دستم بهش برسه زنده نمی گذارمش این به سردار. توهین کرده و مزخرفات گفته آن وقت جمله سردار را توی بیو گرافیش نوشته طرف دارد جوانان را منحرف می کند که آخرتشان را تباه کنند و شهادت را فراموش کنند بعد زده ما ملت شهادتیم ای خداااا آخه چرا این سلبریتی ها اینجوری می کنن اعصاب هم برای ما نمی گذارند بماند از بیت المال مسلمانان میلیارد میلیارد پول می دهند به اینها مالیات هم که نمی دهند آن وقت برای من می روند با سالومه و کی و کی چت میکنند و به نظام فحش می دهند واقعا ممنون که اینها را سر جایشان نمی نشانید⁦:-\⁩ اه
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    حالم ازاین سلبریتیهای هنرمندنمای دروغگوی دو رو به هم خورد چراتواین مملکت موندین وگندمیزنین بهش؟ میشه بفرماییدوقتی هیچ عرقی به وطنتون ندارید وهیچ کس رو دشمن نمیدونین وتابعیت خارجی میگیرین چرا نمیرین ازاین مملکت وبه ازادیهاتون نمیرسین
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    به نظر من این جور برنامه ها فقط بطالت هست.چه حرف مهمی رد و بدل میشه یا چه چیزی میشه یاد گرفت؟هیچ چیزی غیر از اتلاف وقت مردم نیست.مردم اگر به یاد خدا بیان و مشغول نماز و ذکر خدا بشوند خیلی براشون بهتر هست تا این طور زندگی شون رو هدر بدهند.
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    سالومه کسی نیست که دنبال درست کردن اشکالی باشه یا نظراتی که با خنده و شوخی مطرح میکنه ،ارزشی داشته باشه.این فقط یک سرگرمی و بازی هست برای این فرد و یک وقت گذرانی برای کسانی که برنامه ش رو دنبال میکنند.حالا صحبت کردن با این فرد چه فایده ای داره؟ هیچی.
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    دست امین فردین دردنکنه که گند کاری این جماعت رو افشا میکته
  • حسینی ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    سالومه سیدنیا یک شیطان است ، شیطانی خون آشامی که چهره واقعی و صورت کریه ااش را اهل دل و اهل کرامت میتوانند ببینند . سالومه یک فاجعه سیاسی است ، که ماهیت واقعیش بعدا مشخص میشود ، مردم ایران هوشیار باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس