کد خبر 1048354
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
نوید مظفری زاده

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران، گفت: افرادی که از مهندسی در مسابقات لیگ صحبت می‌کنند به کل فوتبال ایران بی‌احترامی می‌کنند.

به گزارش مشرق، نوید مظفری در مورد ادعاهای برخی از افراد مبنی بر مهندسی لیگ به سود یک تیم خاص، گفت: در تمام سال‌هایی که قضاوت کرده‌ام هیچ وقت، هیچ فردی به من توصیه نکرده یا دستوری نداده است که این مسابقه فوتبال به نفع فلان تیم تمام شود. چیزی به نام مهندسی لیگ واقعیت ندارد حتی در یک بازی در سطح نوجوانان و جوانان هم به من که توصیه یا پیشنهادی نشده است.

بیشتر بخوانید:

محرمی: بلد نیستند ببرند تهمت می‌زنند

وی با اشاره به احتمال وجود فساد موردی عنوان کرد: اصلاً کلمه مهندسی لیگ را قبول ندارم، ممکن است به صورت موردی فسادی پیش بیاید و یک داور بنا به دلیل خاصی به نوعی دیگر قضاوت کند اما هیچ‌گاه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به دنبال این نیستند که بخواهند یک تیم قهرمان شود. متأسفانه برخی افراد همیشه به دنبال این هستند که پشت پرد‌ه‌ها را کشف کنند که اصلاً چنین چیزی وجود ندارد. چه آن زمان که من داوری می‌کردم و چه اکنون که چیزی به نام مهندسی لیگ وجود ندارد و پشت پرده دستی نیست. 

مظفری تأکید کرد: آیا وقتی تیم استقلال خوزستان با عبدالله ویسی قهرمان شد مهندسی در لیگ صورت گرفت؟ تا این تیم به قهرمانی برسد. 

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد اینکه کسانی که از مهندسی لیگ صحبت می‌کنند به نوعی به داوران بی‌احترامی می‌کنند، گفت: نه کسانی که واژه مهندسی لیگ را به کار می‌برند به کل فوتبال بی‌‌احترامی می‌کنند و در واقع باید به این افراد گفت اگر روزی در لیگ قهرمان شده‌ای یا قهرمان بشوی هم با این حرف خودت را زیر سؤال برده‌ای که معنایش آن است که موفقیت تو هم مهندسی شده است. این حرف‌ها را به هیچ عنوان قبول ندارم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    2 0
    کسانی که نون مهندسی را خوردند از عواقب آن می ترسند شک نکنید تانباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
  • رضا IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    13 0
    از رنگ لباستان پیداست که تمایلات رنگی دارید. آقای مظفری متاسفانه حقیقت تلخ است و انکار حقیقت تلختر
  • لنگپولیسی IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    1 0
    اتفاقا کاملا درسته چرا تمام اتفاقات خوب برای یک تیم خاص وبرعکس همه ی اشتباهات داوری و بی عدالتیها و بی برنامه‌ای برای دیگری در حالی که این دو فرزند یک پدرند
  • عدالت IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    1 0
    اصلا مگه این لیگ قابل احترام هم هست با مافیایی که تو وزارت وصدا وسیما و رسانه ها و امسال کارشناسان فرمایشی که هیچ بویی از عدالت نبرده اند مثل آقایان مظفری و.... همه ارکان کاملا برای خشنود کردن یک تیم خیلی با حالی بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس