کد خبر 1048137
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
والیبال

تیم والیبال پیام خراسان که از جدول رده‌بندی لیگ برتر حذف شده بود، ادعای حضور در آسیا دارد.

به گزارش مشرق، در جلسه مدیران عامل باشگاه‌ها و رئیس فدراسیون والیبال تصمیم گرفته شد بازی‌های این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تعطیل شود و هیچ تیمی از لیگ برتر به دسته پایین‌تر سقوط نکند.

بیشتر بخوانید:

کرونا نسخه لیگ برتر والیبال را پیچید

همچنین تیم‌های اول تا سوم سال 97 کاندیدای حضور در جام باشگاه‌های آسیا شدند؛ به این ترتیب که اولویت اول با شهرداری ورامین و سایپا، قهرمان و نایب قهرمان سال گذشته است و در صورتی که این دو تیم نتوانند رضایت شاکیان خارجی خود را جلب کنند، تیم‌های پیام و کاله که درفصل 97 به مقام مشترک سومی رسیدند، می‌توانند برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا اعلام حضور کنند.

علی شیخ‌الاسلامی، مدیرعامل باشگاه پیام با تایید این خبر، گفت: اگر شرایط فراهم شود، به این موضوع فکر خواهیم کرد، چراکه این افتخار بزرگی برای والیبال خراسان است که برای اولین بار اتفاق خواهد افتاد. قطعاً افرادی را داریم که در این زمینه از ما حمایت خواهند کرد.

تیم پیام همان تیمی است که در آخرین خبرها قبل از اعلام تعطیلی لیگ اعلام شد که از جدول رده‌بندی کنار گذاشته شده است. با این شرایط اعلام آمادگی این تیم برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هم در نوع خود جالب است. این تیم به دلیل عدم پایبندی به تعهدات مالی از سوی سازمان لیگ کنار رفت و پس از آن هم مسابقات لیگ برتر به طور کلی تعطیل شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس