کد خبر 1048093
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
سرقت نوزاد ۲ ماه در خودرو/ سارق خودرو را رها کرد

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی از نجات کودک ربوده شده از داخل خودروی به سرقت رفته خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ "پیمان لطیفی" رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی گفت: ساعت ۲۳:۰۰ یکشنبه یازدهم اسفند امسال مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از به سرقت رفتن خودرو پژواش در خیابان جمالزاده خبر داد و به دنبال آن سریعا تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

سرقت میلیاردی از ساختمان پزشکان در جنوب پایتخت

وی افزود: ماموران با حضور در محل با پدر و مادری آشفته و نگران روبه رو شدند و پدر جوان اظهار داشت، همسرش برای خرید از خودرو پیاده شده بود و پسر ۲ ماهه اش نیز در صندلی عقب خواب بود و خودش نیز در حالی که ماشین روشن بود لحظاتی از خودرو پیاده شد و چند قدمی نرفته بود که در همین لحظه ناگهان ۲ جوان سوار بر خودرو شده و با سرعت پا به فرار گذاشتند.

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع مشخصات خودرو به گشت‌های پلیسی مخابره شد و در ادامه زن جوان که بی تابی می‌کرد عنوان کرد، گوشی موبایلش را داخل خودرو جا گذاشته که در این مرحله یکی از ماموران با تلفن همراه زن جوان تماس گرفت.

این مقام پلیسی ادامه داد: در این تماس یکی از سارقان گوشی موبایل را جواب داد و مامور پلیس شروع به صحبت می‌کند و سارق ادعا می‌کند حال بچه خوب است و خودرو را تا لحظاتی دیگر یک کوچه بالاتر از کلانتری و پشت خودرو کامیون پارک می‌کند و برای اینکه بچه سرما نخورد بخاری خودرو را نیز روشن گذاشته است.

سرهنگ لطیفی گفت: به این ترتیب ماموران همراه با پدر و مادر کودک به محل مراجعه کرده و خودرو کشف و کودک ۲ ماهه نیز به آغوش خانواده باز گشت.

کلانتری محله انقلاب اسلامی در پایان از مردم خواست که در زمان ترک خودرو هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و هیچ وقت خودرو را به حالت روشن حتی برای یک لحظه ترک نکنند و در زمانی که فرزندشان داخل ماشین است حتما یکی از اعضای خانواده همراه وی داخل خودرو بماند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    8 1
    دزد بامرام هم آرزوست....! ایشالا قسمت همه تون
    • اشرف IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
      0 0
      در کشور آمریکا اگه پدر یا مادر بچه زیر ۱۲سال داخل خودرو تنها بزارند،پلیس اگه متوجه بشه والدین بچه بازداشت میکنه تا ۳ماه زندانی هم ممکنه داشته باشه
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    10 0
    باز خدا پدرشون بیامرزه که نمردیم ویه سرقت با انصاف دیدیم که بخاری هم زدند بجه سرما نخوره حالا هدفشون ازاین سرقت وادم ربایی چی بوده خدا عالمه!؟ ولی فکرکنم ازکارشون پشینون شدن ودچار عذاب وجدان حالا خداراشکر به خیر گذشته-درود خدا برپلیس عزیز-
  • javad IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    8 0
    خداراشکرکه بخوشى وبخيرگذشت..تشکرازنيروهاى زحمت کش نيروانتظامى چند روزپيشم ماشين منوازجلوخونه بردن نيروانتظامى درعرض چندساعت گرفتش...
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    10 0
    بازهم دمش گرم مردانگی داشت
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    6 0
    خوبه به کله خرابش رسیده همچین کاری بکنه بعدش هم البته باید حتما به پلیس زنگ میزد تا نیم ساعت بعدش ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس