کد خبر 1047961
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
هادی رضایی

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: ورزش ایران با درگذشت سیامند رحمان یک ورزشکار بزرگ و با اخلاق را از دست داد و سال‌ها طول می‌کشد تا یک نفر شبیه او در ورزش ظهور کند.

به گزارش مشرق، هادی رضایی درباره درگذشت ناگهانی سیامند رحمان قوی ترین مرد معلول جهان و پارالمپیک در 31 سالگی اظهار داشت: سیامند یک الگوی ورزشی و اخلاقی بود و متأسفانه عصر یکشنبه یک اتفاق تلخ افتاد و یکی از بهترین‌های‌مان را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید:

کرونا علت مرگ سیامند رحمان بود؟

وی افزود: سیامند امید اول کاروان ایران در پارالمپیک توکیو بود، اما جدا از بحث قهرمانی، یک ورزشکار شایسته در موضوع اخلاق بود و یک مرد با اخلاق را از دست دادیم. امیدوارم بتوانیم اخلاق این قهرمان فقید را الگویی برای ورزشکاران دیگر قرار بدهیم.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک درباره علت درگذشت سیامند رحمان گفت: همانگونه که رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس بیمارستان در استان آذربایجان غربی گفته‌اند، ایست قلبی دلیل درگذشت ناگهانی این ورزشکار بوده است. دو ماه قبل گروه پزشکی کمیته پارالمپیک معاینات لازم را بر روی سیامند انجام داد. وی کاملا تحت نظر قرار داشت و هیچ مشکلی هم نداشت. چنین اتفاقاتی قبلاً برای فوتبالیست‌ها و ورزشکاران دیگر رشته‌ها نیز رخ داده است. موضوع مهم این است که یک قهرمان با اخلاق و بزرگ را از دست دادیم.

رضایی عنوان کرد: هزاران نفر در مراسم تشییع جنازه او شرکت کردند که این مسئله جدا از بحث با قهرمانی، نشان دهنده این بود که سیامند در قلب مردم قرار داشت. همه ورزش ایران عزادار درگذشت سیامند است و به نظرم سال‌ها طول می‌کشد تا یک نفر همچون سیامند در ورزش ایران ظهور کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس