کد خبر 1047877
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
پرسپولیس فوتبال

‌باشگا پرسپولیس خواهان دریافت جزئیات رای کمیته انضباطی فیفا در خصوص پرونده ماریو بودیمیر شد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال پس از بررسی شکایت ماریو بودیمیر از باشگاه پرسپولیس رای خود را صادر کرد تا سرخ‌ها با مشکلی جدی روبرو شوند. طبق حکم کمیته انضباطی فیفا، باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت ۴۷۵ هزار یورو همراه با ۵ درصد از سود این پول ظرف مدت ۴۵ روز به مهاجم کروات فصل گذشته سرخ‌ها شد.

بودیمیر که کمتر از ۵ ماه پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت در حالی سرخ‌ها را نقره داغ کرد که این باشگاه به راحتی می‌توانست با پرداخت مبلغی بسیار کمتر مانع از صدور این حکم شود.

بیشتر بخوانید:

فیفا جریمه پرسپولیس برای استوکس را تایید می‌کند؟

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس طلب بودیمیر را پرداخت می‌کند تا این باشگاه با محرومیت سنگین سه پنجره نقل و انتقالاتی آینده روبرو نشود، تصریح کرد: رسیدگی ویژه به پرونده‌هایی که متأسفانه در فیفا داریم را مدتهاست آغاز کرده‌ایم. معاونت حقوقی باشگاه بلافاصله در خصوص این پرونده دست به کار شد و از فیفا خواست تا جزئیات رای را بدهد. باید بدانیم جزئیات مربوط به این پرونده چه نتیجه‌ای داشته تا بتوانیم اقدام مناسب را انجام دهیم.

حسین قدوسی افزود: در وضعیت بحران اقتصادی فعلی نمی‌خواهیم یک دلار هم بدون رعایت انصاف پرداخت کرده باشیم. پس باید با علم به این قضیه قدم برداریم ضمن اینکه اگر در ۴۰ روز آینده که فرصت پرداخت داریم پول را ندهیم باز هم خواهیم توانست با راهکارهای خودمان اقدامی را برای جلوگیری از محرومیت نقل و انتقالات انجام دهیم.

وی راجع به محکومیت دیگر پرسپولیس در پرونده مربوط به فراناندو گابریل بازیکن برزیلی پیشین پرسپولیس اظهار داشت: با او به تفاهم رسیده بودیم و اسناد مربوط به این موضوع نیز موجود است. باشگاه حق دارد طبق توافقی که با این بازیکن داشته طلب ۲۳ هزار دلاری اش را پرداخت کند.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه قبول دارید در پرونده‌های مربوط به شکایات برانکو ایوانکویچ و گابریل گالدرون نیز شکست خواهید خورد، گفت: می‌خواهم خیلی شفاف درباره این مسائل صحبت کنم تا هواداران بدانند چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. آقای برانکو علاوه بر درخواست طلب یک میلیون دلاری اش بابت قرارداد فصل گذشته خواهان دریافت مابه تفاوت قرارداد امسال خود که با پرسپولیس و الاهلی داشت، شده است. پرونده‌ای که از ابعاد مختلف مورد کارشناسی باشگاه قرار گرفت و بارها سعی کردیم با شخص آقای برانکو نیز توافق کنیم اما این اتفاق رخ نداد.

وی درباره پرونده شکایت گابریل کالدرون افزود: آقای کالدرون خواسته‌هایی دارد که در حال ارسال لایحه دفاعی خود است. مهمترین اتفاقی که مربوط به ایشان است ذکر این موضوع است که با توجه به نامه نگاری‌هایی که با شخص ایشان صورت پذیرفته است خودشان هم خواهان دریافت باقیمانده مبلغ قرارداد امسال نیستند اما ادعاهایی دارند که در حال پاسخ به آن است.

قدوسی در پایان درباره درخواست نیلسون دروازه برزیلی پیشین این تیم برای دریافت مطالباتش تاکید کرد: این پرونده شامل شکایتی دو طرفه است و تا رسیدن به رای نهایی از سوی مراجع بین المللی منتظر می مانم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس