کد خبر 1047811
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
پایتخت

پخش اینگونه شایعات می‌تواند باعث تضعیف روحیه مردم و مخاطبین تلویزیون در این شرایط خاص باشد. به همین دلیل پیگیری و پیشگیری از پخش و توزیع این گونه اخبار جزو وظایف صدا و سیما می باشد.

 به گزارش مشرق، شایعات کرونایی دست‌بردار نیست و این‌بار به سراغ سریال "پایتخت"6 رفته که در شیرگاه مشغول فیلمبرداری‌اند. بنابر اعلام روابط عمومی سریال "پایتخت"، هیچ مشکلی وجود ندارد و 15 قسمت نوروزی این سریال تلویزیونی روی آنتن خواهند رفت. 

بیشتر بخوانید:

عکس/ مراسم عروسی رحمت در سریال پایتخت

پیش از این مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما گفته بود که این سریال تلویزیونی، پخش خودش را از اول فروردین‌ماه آغاز می‌کند؛ چرا که شب عید همزمان با شهادت امام موسی کاظم(ع) است. 

تاکنون حدود 70 درصد از  سریال تصویربرداری شده و تدوین نیز به صورت همزمان پیش می‌رود.

این خبر در یک کانال تلگرامی به صورت اختصاصی اعلام شد که این سریال به دلیل شیوع کرونا متوقف می‌شود و فیلمبرداری دو قسمت پایانی‌اش به زمان دیگری موکول می‌شود تا در دو روز تعطیلی عید فطر روی آنتن برود؛ اما این شایعه تکذیب شد و "پایتخت" سیروس مقدم بدون هیچ مشکلی، در ایام نوروز روی آنتن خواهند رفت. 



پخش اینگونه شایعات می‌تواند باعث تضعیف روحیه مردم و مخاطبین تلویزیون در این شرایط خاص باشد. به همین دلیل پیگیری و پیشگیری از پخش و توزیع این گونه اخبار و بعد از خبری که روز گذشته از معاونت سیما در رسانه‌ها پخش، جزو وظایف روابط عمومی صدا و سیما برای آرامش بخشی به مخاطبین خود است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    6 1
    نه ...... تو این شرایط سخت مردم به شادی و تقویت روحیه نیاز دارند
  • NL ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 2
    یک قسمت هم ندیدم از کل 5 مجموعش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس