ترامپ: سندرز نامزد دموکرات‌ها نمی‌شود

رئیس جمهوری آمریکا هشدار داد اقدام بوتجج به کناره‌گیری از رقابت دموکرات‌ها، تصمیمی هوشمندانه در راستای حذف سندرز بوده است.

 به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری به کنار رفتن یکی از نامزدهای مطرح دموکرات از چرخه انتخاباتی ۲۰۲۰ واکنش نشان داد و آن را تلاشی هوشمندانه در راستای حذف برنی سندرز از صحنه رقابت ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید:

وی در این پیام نوشت: بوتجج کنار کشید. (به این ترتیب) همه آراء سه‌شنبه بزرگ به جو بایدن خواب آلود می‌رسد. زمانبندی عالی؛ این آغاز واقعی اقدام دموکرات‌ها برای بیرون راندن سندرز از بازی است. این بار هم او نامزد نهایی دموکرات‌ها نخواهد بود.

گفتنی است بوتجج که تا این جای رقابت، خوش درخشیده بود؛ ناگهان از ادامه حضور در چرخه انتخابات انصراف داد و گمانه زنی ها حاکی از آن است که این اقدام را در راستای افزایش شانس بایدن انجام داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 1
    سندرز دمکرات نیست
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    1 0
    انگار همه نظام حاکم بر آمریکا نگران سندرز میباشند او در چند ایالت در بین دمکرات ها مقام اول را کسب کرده و کالیفرنیا هم چنین باشه احتمال نهائی شدنش هست . اوباما و کلینتون ها از او راضی نیستند ، ترامپ هم نگران رقابت با اوست هم از جانب خودش چون میدونه از پس بایدن که مقام سوم یا چهارم را داره بر میاد و هم از سوی حاکمان نظام کاپیتال و حتی آیپک لابی اسرائیل علیرغم یهودی بودن سندرز ، چون خودش را سوسیال دمکرات میدونه و تا بحال سابقه نداشته که فردی بر خلاف عقیده نظام حااکم *شرکت کنه و تا این مرحله و شاید نهائی پیش بره مگر کاری کنند تا او و طرفدارانش نتوانند حرکتی انجام دهند ، باید منتظر ماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس