فدراسیون فوتبال

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تاریخ انتخابات ریاست این فدراسیون قطعا تغییر نمی‌کند و همان ۲۵ اسفند برگزار می‌شود، گفت: نمی‌دانم نیت سعید آذری از جوسازی و خط و نشان کشیدن چیست.

به گزارش مشرق، عبدالکاظم طالقانی درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۵ اسفند و ایراداتی که فیفا به اساسنامه فدراسیون وارد کرده است، گفت: طبق آنچه که آقای شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون اعلام کرد، برگزاری انتخابات از نظر ما مشکلی ندارد و در همان تاریخ مقرر انتخابات انجام می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فیفا پاسخ نامه آخر فدراسیون را برای برگزاری انتخابات داده است؟ تصریح کرد: این را باید از خود آقای شکوری بپرسید و بنده اطلاعی ندارم.

بیشتر بخوانید:

می‌توانند ایران را از جام‌ جهانی کنار بگذارند

عضو هیت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارات سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد و عضو مجمع فدراسیون مبنی بر احتمال حذف تیم ملی ایران از رقابت های انتخابی جام جهانی به خاطر مخالفت با فیفا، تاکید کرد: به نظرم خوب نیست که اینطور برای فوتبال کشور خط و نشان بکشیم که مثلاً فیفا می تواند این کار را انجام بدهد یا خیر. از کسی که در راس یک باشگاه لیگ برتری است انتظار می رود اقداماتش پیرامون کم شدن مشکلات باشد.

طالقانی ادامه داد: اگر موضوع دیگری در میان است، این یک بحث جدا است. هرکسی طبق قوانین خودش کار می کند و ما هم طبق اساسنامه سال ۹۰، انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیت کسانی که به دنبال جوسازی هستند را نمی داند. شاید آنها از موضوع اطلاعی ندارند ولی به عنوان کارشناس نمی توان از نظراتشان استفاده کرد. همانطور که گفتم آنچه که هست را انجام می دهیم و بنا نداریم انتخابات ۲۵ اسفند را در تاریخ دیگری برگزار کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص هشدار سعید آذری مبنی بر تلاش عربستان و امارات برای حذف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: من مطلاع نیستم و باید از سازمان لیگ سئوال کنید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس