فرزام کمال آبادی

به تازگی یکی از سرکردگان فرقه بهاییت از شیوع کرونا در ایران ابراز خوشحالی کرده است. همچنین رد پای شبکه بهاییت در احتکار ماسک و مواد بهداشتی نیز شناسایی و کشف شده است.

سرویس سیاست مشرق- در حالی که مردم ایران روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا را پشت سر می‌گذرانند، غرب شیفتگان و دشمنان ملت ایران نیز ترور روانی مردم از طریق شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان ایران را با شدت دنبال می‌کنند. حالا با شیوع کرونا در سایر نقاط دنیا (بویژه اروپا و آمریکا) ابعاد این ترور روانی علیه ملت ایران بیشتر روشن می‌شود.

در روزهای اخیر، فایل صوتی منسوب به «فرزام کمال‌آبادی» ، از رهبران محفل بین‌المللی فرقه ضاله بهاییت، منتشر شده که با رضایت و خشنودی عیان از شیوع کروناویروس و بیمارشدن هموطنان، این مساله را به «انتقام کبیر الهی حضرت بهاء الله» (بنیان‌گذار این فرقه ضاله) مرتبط کرد و وعده داد که فاز اصلی این «انتقام» هنوز در پیش است! لازم به ذکر است که فرزام کمال‌آبادی، برادر «فریبا کمال‌آبادی»، عضو حلقه رهبری فرقه بهاییت در داخل کشور و محکوم امنیتی است که «فایزه هاشمی»، با او رفاقت دیرینه دارد و دو بار هم به خانه او رفته و با او و دیگر رهبران بهایی دیدار کرده است.

فرزام کمال آبادی
فریبا کمال آبادی(راست)
دیدار فایزه هاشمی با فریبا کمال آبادی در منزل او

این در حالی است که روز 6 اسفند، خبرگزاری‌های داخلی از شناسایی و متلاشی شدن یک باند بزرگ احتکار «ماسک» خبر دادند که اعضای آن، وابستگان فرقه ضاله بهاییت بودند. [1]  

همزمان، شبکه تلویزیونی متعلق به بهاییان از لندن، شبکه «من و تو»، یک ضلع از مثلث سه‌گانه‌ی رسانه‌ای دشمنان ملت ایران برای ترور روانی مردم ایران است. دو ضلع دیگر این مثلث شوم، شبکه «ایران اینترنشنال» (وابسته به سعودی) و تلویزیون بی بی سی فارسی (که در آن‌جا هم بهاییانی چون بهروز آفاق نقش کلیدی داشته و دارند) هستند. جالب این‌جاست که شبکه «من و تو» آن اندازه در خبرسازی و موج‌سواری در بیماری و محنت مردم ایران هول و ولا دارد که گاف‌های سنگین می‌دهد.

نمونه اخیر و معروف آن، گزارش مضحک این شبکه درباره توصیه‌های حضرت آیت‌الله بهجت(ره) به "بیماران مبتلا به کرونا" بود که تبدیل به یک افتضاح بزرگ شد. البته دست‌اندرکاران وقیح و روسیاه این شبکه به جای عذرخواهی از این خبرسازی درباره مرجع بزرگواری که ده سال پیش به رحمت خدا رفته، در اقدامی رسوا آن قسمت را دوباره ضبط کردند و در تکرار برنامه از آن استفاده کردند و در یوتیوب نیز قرار دادند، گرچه دیگر فایده‌ای نداشت.

در اقدامی دیگر، یکی از عوامل این شبکه در تماس با «رامین احمدی»، پزشک ایرانی مقیم آمریکا که در پروژه‌های سازمان بهداشت جهانی در نقاط مختلف دنیا حضور داشته، تلاش کرد با ارجاع به یک منبع مجهول و ناشناس، «بحران» کرونا در ایران را «از دست رفته» جلوه دهد که البته با پاسخ معقول، منطقی و مستدل این مهمان، تیرش به سنگ خورد.

به موازات پرده‌برداری از باطن خبیث و ضدایرانی این مزدوران رسانه‌ای، پرده‌ها درباره واقعیات قبله آمال «غرب‌شیفتگان» داخلی و خارجی، یعنی ایالات متحده، در مواجهه با «کرونا» هم بیش از پیش کنار می رود.

همزمان با سقوط بی‌سابقه‌ی ارزش سهام در بازارهای مالی آمریکا، حجم انتقادات از نحوه مدیریت دولت آمریکا در رسانه‌های و حتی درون ساختار سیاسی این کشور هر روز عمق و گسترش بیشتر می یابد. در آخرین مورد، روز 29 فوریه، خبرنگار ارشد سی ان ان، «دان لمون» به شدت به سهل‌گیری، دروغگویی و پنهان‌کاری و بی‌برنامگی دولت ترامپ در برابر کرونا انتقاد کرد.

همچنین کانال تلگرامی «کاوش مدیا» بخشی از  برنامه تلویزیونی معروف «Greate Boston» در آمریکا را به اشتراک گذاشت که در گزارشی، ضعف آشکار حکومت در ایالات متحده را در مدیریت بحران کورونا به تصویر می کشد:

از همه جالب‌تر در این گزارش، اظهارات ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی چند روز پیش در هند است که در پاسخ به سوالاتی درباره شیوع کرونا در آمریکا می‌گوید: «بزارید ببینیم چطور میشه...فکر می‌کنم درست بشه. امیدوارم»

ترامپ روز جمعه، در یک گردهمایی انتخاباتی در کارولاینای شمالی، کرونا ویروس را "حُقّه‌ی دمکرات‌ها برای خراب کردن او و دولتش" خواند!

در حالی که کمبود ماسک، محلول‌های ضدعفونی در فروشگاه‌های آمریکایی، کار به فروش و حتی پیش‌فروش این اقلام با قیمت‌های نجومی و فضایی در سایت‌های خرید و فروش آنلاین کشانده، وقتی سناتور «جان کندی» (سناتور جمهوری‌خواه لوئیزیانا) از «چاد ولف»، کفیل وزارت امنیت سرزمینی ایالات متحده، اطلاعات پایه‌ای و ساده را درباره آمادگی سراسری برای مقابله با کرونا(همچون در اختیار بودن تعداد کافی ماسک) می پرسد، وزیر کابینه ترامپ اظهار بی‌اطلاعی می کند که عصبانیت سناتور سوال‌کننده را در پی دارد. جالب‌تر این که در همین جلسه سنا، چاد ولف مدعی می شود که ظرف یک ماه و نیم، واکسن کرونا در آمریکا ساخته خواهد شد و وقتی جان کندی صحت ین ادعا را از وزیر بهداشت کابینه ترامپ می پرسد، او کاملا آن را انکار می کند:

همزمان، خبرگزاری رویترز در گزارشی تفصیلی در روز جمعه(28 فوریه)، با استناد به مشاهدات سه خبرنگار خود «جولی استین‌هاوزن» در شیکاگو، «اندرو هی» در نیومکزیکو و «برد بروکس» در تگزاس از پنهان‌کاری و بی‌توجهی دولت آمریکا نسبت به شیوع ویروس کرونا پرده برداشت.

اهم سرفصل‌های این گزارش، به این قرار بوده‌اند:

مهمترین موارد ذکر شده در این گزارش مفصل به شرح زیر است:

تعداد انگشت شماری از بخشهای بهداشت عمومی در سراسر کشور قادر به آزمایش ویروس جدید کرونا موسوم به کووید ۱۹ هستند.

دولت فدرال کمتر از ۱۰٪ از ماسک‌های محافظ مورد نیاز برای محافظت از کارمندان و مردم را در اختیار دارد.

واشنگتن هنوز بودجه کافی برای حمایت از تلاش‌های بخش‌های بهداشتی در نظر نگرفته و مبلغ درخواستی ترامپ به اذعان جمهوریخواهان و دموکرات‌ها بسیار اندک است.

ایالات متحده با لجبازی هفته‌های گذشته را برای پیشگیری از دست داده است. اکنون نیز گرچه مقامات بهداشت آمریکا ۶۰ مورد ابتلا را تأیید کرده‌اند، اما به اذعان کارشناسان هیچ راهی برای دانستن رقم واقعی ندارد.

انجمن آزمایشگاه‌های بهداشت عمومی از مراکز بسیار کم غربالگری خبر داده و نتایج برخی از آزمایشگاه‌ها را نادست اعلام کرده است.

در حدود ۱۵ بخش بهداشتی ایالتی با تماس با رویترز نگرانی‌های خود را در مورد چالش‌هایی که در صورت گسترش ویروس با آنها روبرو خواهند شد از جمله نداشتن وسایل محافظت شخصی کافی برای محافظت از کارکنان پزشکی عنوان کرده‌اند.

وزارت بهداشت و درمان آمریکا تخمین زد که ایالات متحده به ۳۰۰ میلیون ماسک صورت نیاز دارد، این در حالی است که این کشور فعلا دارای کمتر از ۲۰ میلیون نوع از ماسک‌های مورد نیاز است.

ایالت‌ها قصد دارند افراد بیمار را در خانه‌های خود منزوی کنند، هم برای کاهش سرعت جامعه و هم برای کاهش فشار بر بیمارستان.

نگرانی دیگر، هجوم بیماران به مراکز بهداشتی است که در حال حاضر در بسیاری از مناطق کشور خصوصاً در فصل آنفولانزا با شلوغی زیادی مواجه هستند. [2]

در حالی که مثلث شوم رسانه‌ای پیش‌گفته(به ویژه ایران-اینترنشنال)، با زیر پا گذاشتن هر نوع قاعده و اصول و شرافت خبرنگاری تلاش دارند هر نوع شیوع ویروس کورونا در کشورهای مختلف را به «منشاء‌ ایرانی» ربط دهند، بحران کرونا در ایران را «کنترل خارج شده» تصویر نمایند و مقامات ایران را به «پنهان‌کاری» متهم کنند،  گمانه‌زنی‌ها و ارزیابی‌های کارشناسی در سطح بین‌المللی، حاکی از ان است که بسیاری از کشورها در اعلام شیوع بیماری و تعداد مبتلایان، عملا سکوت پیشه کرده‌اند، در حالی که فاجعه در آن کشورها، عنقریب از پرده بیرون خواهد افتاد.

برای مثال، در حالی که هنوز از هند(با جمعیتی بالای یک میلیارد نفر و در مجاورت جمهوری خلق چین) اخبار چندانی از کورونا مخابره نمی‌شود، روز جمعه رویترز در گزارش دیگری، از نگرانی شدید دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا از میزان بالای شیوع در هند و تبدیل آن به جایگزین چین در انتقال ویروس خبر داد، در حالی که هم سطح امکانات، هم سطح رعایت بهداشت فردی و عمومی و زیرساخت‌های بهداشت و درمان در هند، قابل مقایسه با قدرت اقتصادی بزرگی چون چین نیست.

همین موضوع درباره کشورهایی چون پاکستان، عراق، افغانستان و بنگلادش هم صدق می‌کند. در عین حال، کشورهایی چون امارات متحده و ترکیه، که اقتصاد آنان به شدت به بحث گردشگری و رفت‌ و آمد مسافران خارجی گره خورده‌ است، از سوی رسانه‌های بین‌المللی به پنهان‌کاری مفرط درباره شیوع این بیماری در خاک خود متهم هستند، چنان که برخی کارشناسان چنین ارزیابی می‌کنند که دیر یا زود، بعد از گذشتن دوره پیک شیوع در ایران، عمق و گستردگی شیوع و ابتلاء به ویروس در دیگر کشورهای منطقه رخ‌نمایی خواهد و مقامات مسوول در ایران باید تدابیر ویژه‌ای برای کنترل و حفاظت از مرزها اتخاذ کنند.

مثل معروفی در آمریکا وجود دارد که «تمدن تا زمانی برقرار است که 911(شماره فوریت‌های پلیسی در این کشور) پاسخگو باشد». تصاویر و ویدیوها و گزارش‌هایی که از کشورهای «الگو» در نظام لیبرال-سرمایه‌داری(همچون آمریکا، آلمان، فرانسه، ژاپن و کره‌ جنوبی) از نحوه تعامل مسوولان و مردم با کورونا مخابره می‌شود، در حال کنار زدن لایه‌های غلیظ «بازنمایی» رسانه‌ای از اسطوره‌ی «حکمت»، «تمدن»، «عقلانیت» و «اخلاق» در این کشورهاست.

تصاویر قفسه‌های خالی اقلام بهداشتی و مواد غذایی در شهر کلن آلمان بعد از هجوم مردم برای احتکار، افزایش ده تا بیست برابری قیمت ماسک در ایالات متحده، پیش فروش محلول ضدعفونی در ایتالیا، کتک‌کاری مردم در یکی از شهرهای ژاپن بر سر ماسک، تجمع صدها نفری مردم یکی از شهرهای کره جنوبی برای دریافت ماسک ارزان(در حالی که اکیدا توصیه می شود در مکان‌های شلوغ و تمرکز جمعیتی به هیچ عنوان حضور پیدا نکنید) و...تنها طلیعه‌ی شکستن بت‌های «بازنمایی» از اسطوره «لیبرالیسم-سرمایه‌داری» است و هفته‌های آینده قطعا ویدیوها و تصاویر بسیار تلخ و تاسف‌باری از «غرب» مخابره خواهد شد.

قیمت یک بسته صدتایی ماسک معمولی یک‌بار مصرف،   160 دلار در سایت آمازون آمریکا

ما عمیقا و از صمیم قلب امیدواریم که این بیماری هر چه زودتر، سایه شوم خود را از سر مردم ایران و مردم سایر ملل دنیا و «بشریت» بردارد، اما شرایط سخت جهانی همچون شیوع یک بیماری سراسری، آوردگاهی است که بسیاری از دعاوی و مدعیات و «تصویرسازی» ها را (که عمدتا به مدد امپراتوری‌های رسانه‌ای شکل گرفته) بر محک تجربه خواهد زد و باطل خواهد کرد.

 

[1] https://www.dana.ir/1585513

[2] https://www.nasimonline.ir/Content/Detail/2347868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 91
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 23
  • DE ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    86 39
    در اولین عکس چرا یکی از خانومهای بهایی چادر مقنعه سرش کرده میخواد یعنی چادر مقنعه ما مسلمانها را مسخره کنه؟چقدر زشت ٬نکبت ازشون میباره.
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      80 10
      اون فائزه هاشمی دختر سوگل جناب هاشمی رفسنجانی می باشند.عزیز
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      55 2
      ایکیو اون شاهزاده فائزه هاشمی است.
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      82 0
      اون چادریه فائزه هاشمی است
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      30 0
      از قدیم گفتن میمون هرچه زشت تر است ؛ بازیش بیشتر است !
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      52 2
      ما کرونا را شکست می دهیم همانطور که منافقان و فتنه گران سال 88 و امریکا را شکست دادیم.
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      36 1
      کرونای بنفش مردم ایران را گرفتار کرده است.
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    94 11
    تمدن بشریت با سیطره این شیاطین به آخر خط رسیده... امیر المؤمنین علی(ع) علیه السلام : بین یدی القائم موت أحمر ، وموت أبیض ، وجراد فی حینه ، وجراد فی غیر حینه ، أحمر کألوان الدم . فأما الموت الاحمر فالسیف ، وأما الموت الابیض فالطاعون یکی از نشانه های آخرالزمان مرگ سفید بیماری کروناست.بیوتروریزم ویروس جهش یافته توسط صهیونیزم است.و مرگ سرخ که در سوریه و یمن و ...جبهه مقاومت شیعیان مقابل تروریزم سفیانی و عبری و غربی شاهدش هستیم. این روزها خودمون رو بیشتر به خدا نزدیک کنیم.وجودمون رو پاکتر کنیم.که باید با خبیث ترین شیاطین عالم مچ بندازیم و شکستش دهیم.شیطان آخرین ترفندهاش رو داره اجرا میکنه... اراذل و اوباشی هم که ضد کشور و دین خدا لجن پراکنی میکنند یه مشت بیوطن و وطن فروش و بی اعتقادی هستند که آلت دست دشمنان این ملت از وهابی و بهایی صهیونیست و انگلیس خبیث و آمریکای شرور هستند.مثل سگ هم خواهند مرد و نور خدا رو نمیتونند با دهان کثیفشون خاموش کنند.و حسابشون بعد از سقط شدن با کرام الکاتبین است.... یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم... ای انسان ضعیف چه چیز تورا نسبت به خدای بزرگوارت به غرور واداشت؟
    • بیسیمچی IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      69 13
      به نام خدا. در تایید و تکمیل فرمایش این برادر گرامی باید عرض شود که حقیقتا حس و حال وقایع اخیر از آتش سوزی مهیب استرالیا گرفته تا وقایع خونبار آبان، بالا گرفتن تحولات شامات و به گمان این کمترین اوج این حوادث یعنی شهادت عبد صالح خدا شهید سردار سلیمانی عزیز، حس و حالی به شدت آخرالزمانی دارد. نمی دانم شاید همه این ها دسیسه ای باشد که اعوان و انصار شیطان در وقوع آن موثر هستند اما به وضوح روشن است که بازی با آتش است و هر آن امکان خارج شدن کنترل از دستانشان وجود دارد. مشخصا نگاه هایمان به یمن عزیز خیره و دلمان با نوک پیکان مقاومت در شامات همراه است. برادران و خواهران عزیزم. مصادف شدن این بیماری را با ماه رجب آسان نگیرید. عجیب است این تقارن با این ماه مبارک، گویی ندا دهنده ای از جایی در همین نزدیکی ندا می دهد که ای بندگان خدا فوج فوج استغفار کنید که فرصت اندک است و دوران دوران برخاستن فتنه و به هدر رفتن جان ها و مال ها و ... . خدایا به ما طاقت تحمل مصائب عنایت فرما. خداوندا چشم ما را به جمال آخرین عصاره ی ایمان و ذخیزه ات روشن فرما.
    • طبقه IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      2 8
      هر چی احادیث و روایت درباره ظهور هست از زلزله و سیل و ملخ تا بیماری و جنگ و.. رو ربط دادین به ایران خجالت هم نمی کشید مردم حسابی اون حضرت علی ع اون روایات رو درباره اهل حجاز و بعضا عراق و مصر و بلاد عربی می گفت نه عجمی!!
    • IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
      2 0
      مرسی بچه !!!!درس خونیها!!!! این حدیث یادم رفته بود. جالب بود بعد از مدتها دوباره شنیدم.
  • DE ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    77 27
    این حرومزاده ها باید اعدام بشوند تا حساب متر دست رژیم آدم کش و جعلی صهیونیست بیاد که با کوک کردن این پست فطرت ها می خواهند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند
  • US ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    79 26
    بهائیان دوست دارن ایرانی و شیعه سر به تنشان نباشد، خیلی پست و کثیف و خائن هستند، فریب مظلوم نمایی این ملاعین کثیف بهائیان را نخورید، کلا علیه امنیت ملی ایران به صورت موذیانه اقدام می کنند.
    • الله ابهی IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      2 0
      بهایی ها کرونا میدن!!!، وابر می کنین0؟؟؟.
  • US ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    73 24
    به کرونا میشه امید داشت، به بهائی های مزدور نه.
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    25 81
    کشوری که بالاترین میزان تلفات بعد از چین رو داره به بقیه گیر نمیده.
    • احمد IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      43 8
      کشوری که دو برابر کل تلفات کرونا، کشته از آنفلوآنزا داشته تو یک سال، به بقیه گیر نمیده.
    • AE ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      36 4
      شما چرا گیر میدی
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      10 0
      ۸:۴۴ جوابشو عالی دادی
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      35 3
      03:06 آقا خسته نشدی از این حقیر زادگی؟ این حرفات رو زنگ بزن بی بی سی و منوتو بهشون بگو دور هم خر کیف شین.. عین حالت تهوع می مونی :/
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      20 1
      بعد از چین بیشترین بهبود یافتگان کرونا مربوط به ایران است.
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    43 9
    مردم ما در مسیر بلوغ فکری قرار دارند و کم کم آن عده که ساده لوحی هم دارند به این نتیجه می رسند که امثال من و تو مشکلش با نظام جمهوری اسلامی و بحث سیاسی نیست بلکه این ها با مردم ایران جدا از اینکه چه دین و عقیده و باوری داشته باشند با زن ایرانی با مفهوم مادر در ایران با مفهوم خانواده در ایران و هر چیزی که باعث یکپارچگی و وحدت این ملت می شود مشکل دارند و در آخر می خواهند به فروپاشی جامعه ایران و تجزیه ایران برسند تا کلا نام ایران پاک شود کم کم آن عده ساده لوح هم دارن می فهمن داستان چیه و اگر مشکلی هست که هست و هیچ کشوری هیچ کجای تاریخ بی اشکال نبوده باید داخل خودمان و خانوادگی حلش کنیم اونی که 10هزار کیلومتر دورتر نشسته و روزانه تلاش می کنه ملت ایرانو به جون هم بندازه از تحریم ها علیه بیماران و زن و بچه ایرانی حمایت می کنه علیه کشورش جاسوسی می کنه با دشمنان ایران و ایرانی همکاری داره این ها دلسوز ما مردم نیستند .
  • CA ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    62 25
    بعید نیست که دوستداران همین فائزه هاشمی دست به پخش ویروس کرونا در ایران زده باشند و یا در انواع خرابکاری و گرا دادن به دشمن در تمامی زمینه های نقش نداشته باشند. رد پای تروریسم سایبری بیولوژیک جوی زمینجوی اقتصادی و غیره در جاهای مختلف مسعود هست.
  • ناشناس IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    49 20
    مرده شور قیافتونو،،،ایشالله شمارو کرونا بگیره یا بیماریهای دیگر،،،خوشحالی کنید این بیماری هم جزو امتحان الهی است و به حول و قوه ی الهی از سر ملت ما رفع میشود
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    43 3
    هند با آن وصع فاجعه بار بهداشتش مدعی است فقط سه بیکار کرونایی داشته و هیچ کدام هم نمرده اند! چرا؟ چون می خواهد از نظر اقتصادی ضربه نخورد. می داند حتی اگر صد هزار هندی هم بر اثر کرونا بمیرند در یک میلیارد و خرده ای جمعیت دیده نمی شود.
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    9 10
    حیف از اخلاق حرفه ای ووای به حال آنکه هدف دبراش وسیله را جور می کند
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    53 6
    انشاالله این فرقه هم از این ویروس منحوس بی بهره نمانند.!!!
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    29 9
    همین الان در گروه مدرسه ما یه صدا بازنشر شد که معلوم نیست از طرف کی ضبط شده و داشت اوضاع کرونا در ایران رو با سوز و گداز فاجعه معرفی میکرد خیلی جالب دم خروسش با زرناله های ما بدبختیم و محکومیم و فلان زد بیرون، اما این صداها رو دارن با سرعت بالا منتشر میکنن و مردم فهیم ایران که شدن پادو و عمله های مفت بهاییها در این انتشار سریع به کمکشون اومدن
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    28 7
    واکنشهای این مردم رو که میبینم متعجب میشم، البته در تاریخ سابقه داشته ملتهایی که با دست گذاشتن در دست دشمنهای خونی شون خودشون رو به هلاکت انداختن این همکاری با دشمن برای نابودی خودمون از اون اتفاقاتیه که به دلیل فراموش کاری و هوسبازی بشر بارها تکرار شده هر چقدر هم که در نمای کلی تعجب آور باشه
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    33 12
    واقعا یه فکری به حال فایلهای صوتی ضبط شده با آمارسازیهای عجیب و غریب که در فضای مجازی بی در و پیکر ایران رها میشه بکنید
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    30 3
    یدالله فوق ایدیهم، این دوران هم بالاخره تمام میشه، ولی باید مراقب خودمون باشیم توی این دوره انسانیت و اخلاق رو از دست ندهیم
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    39 2
    این احتمال وجود دارد که ویروس کرونا توسط سربازان یک ارتش بیولوژیکی در جهان پخش شده باشد. آیا سازمانهای جاسوسی و شرکتهای امنیتی افراد را بوسیله شلیک گلوله یا از طرق بمب گذاری در ماشین و شلیک موشک از پهباد ترور نمی کنند؟ آیا کشورهایی که سلاحهای کشتار جمعی از قبیل اتمی، نوترونی و شیمیایی ساخته اند و قبلا هم بارها در جنگهای مختلف مانند جنگ ویتنام و جنگ عراق با ایران استفاده کرده اند نمی توانند یا نمی خواهند از ویروسها نیز به عنوان سلاح استفاده کنند؟ به نظر من منشاء این ویروس در ایران و بسیاری کشورهای دیگر چین نمی باشد بلکه به طور مستقیم توسط سربازان جنگ بیولوژیک غرب در جهان منتشر شده است و در حال انتشار نیز هست. هرچند که ویروس می تواند از طریق مسافرتهای بین المللی نیز جابجا شود. از جمله سربازان ارتش بیولوژیک دشمن افراد بهایی می توانند باشند.
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    50 9
    فائزه هاشمی = اشرف پهلوی.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      34 0
      منافقین (فائزه هاشمی ) از کفار(اشرف پهلوی) هم بدترند
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    6 9
    سعید تاجیک کجایی که یادت بخیر !!!!!!!!
  • افتخار AU ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    38 3
    فائزه هاشمی بطور یقین عاری از هویت اسلامی شده و اکنون هیچ فرقی با معاند ضد اسلام ندارد. همیشه در زندگی در تحیر بودم که چگونه فرزندان علمای بزرگ اسلام کمونیست و یا مرتد و یا هم نشین اسلام ستیزان میشدند و اکنون به چشم میبینم چطور.
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    11 3
    آخ سعید تاجیک کجائی که فائزه هاشمی داره ابو عطا می خونه !!
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    8 14
    یک جوری اعلام می کنید که پنهان کاری می کنند انگار همه در مملکت خودمون رو بازی می کنند .
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    35 5
    محمود احمدی نژاد آبروی نداشته این خانواده را داد به باد.
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    24 7
    احمدی نژاد کابوس هرشب فائزه هاشمی
  • عبدالله مومن IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    28 6
    کرونا یک مطلب است ولی کرونا هراسی دشمنان ایران برای مقاصد بالاتر که اولین آن . نابودی اقتصاد ایران پس از تحریمهای بی نتیجه آمریکا و غرب بر علیه جمهوری اسلامی ایران است. مطلب دیگری ست که همه باید در این زمینه . هشیار باشند ضمنا" لازم است که وزیر نقاش وزارت اطلاعات کمی تکان به خود دهند و فعالیتی بنمایند همچنین لازم است جناب حقوقدان ازین بی فعالیتی عمدی خود بر علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران . کوتاه بیایند و این را به یقین بدانند که چراغی را که ایزد برفروزد . هر آن کسی که پف کند . ریشش بسوزد
  • سید IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    35 3
    بهائیان خوک صفت نجس جملگی مزدور انگلیس اند، چه کسانی از ایشان که در کشور باشند یا آن گروهی که به خارج فرار کرده اند و نمی توان بهائی بود و آزاده! این از محالات است!
  • عبدالله مومن IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    39 3
    از فواحش بهائی یهودی تبار انتظار خیرخواهی برای مسلمانان ایران نمی رود
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    30 2
    تازه دارم می فهم اصلاح طلبا این نجاست رو یه دفه از کجا گرفتن، از بهائیا.. می خوایین ایران رو نابود کنین؟ می خوایین بشه گاو شیرده دیگه برای ارباب؟ پس بشینین تا بشه. فعلا 40 سال نشستین یه 40 سال دیگه هم بشینین، بعدش هم دیگه بعیده زنده باشین
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    29 13
    فرزام کمال‌آبادی! منتظر باش که به زودی کرونا تو را به آتش خشم الهی گرفتار و راهی دوزخ خواهد کرد!
  • سید چواد IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    8 0
    خیلی ممنون از گزارش جامع شما.اما غربگرایان داخلی به این راحتی متنبه نخواهد شد و دوباره به دنبال راه های جدیدی جهت خودتحقیری خواهند گشت!
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    1 1
    حاجی این اکیپ ۳۰۰ هزار تایی ناقلان ویروس رو دریابید، فاز اصلیش ممکنه همین باشه
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    6 0
    وقتی هند همسایه دیوار به دیوار چین است انهم با ان وضعیت اسف بار بهداشت مردمان فقیرش. بعید نیست که اقای ترامپ خودش در سفر به هند کرونا گرفته و مثل ناقل های دیگر به کشورش تحفه برده.
  • NZ ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    8 0
    جواب حیوان درنده با تذکر و بیانه ای درست نمیشه که اگر میشد تا به الان انجام میشد. بنابراین جواب باید حساب شده و تمیز تسویه شود خصوصا که زمان هر چه می گذرد سرطان ریشه می دواند.
  • علیرضا برزگرنیا IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    12 7
    اینها اعضای همون شبکه جاسوسی اسراییل در ایران یعنی شبکه زیتون هستند که همیشه در بحرانهای داخلی و خارجی نظام ردپاشون دیده شده و با نفوذ در مناطق حساس هدف ایجاد بحران در کشور رو دارند و دستگاه امنیتی و قضایی باید بشدت با اینها برخورد کنه
  • اکبر تپل ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    14 3
    پس فردا فائزه خانم هم که مرد از یاد همه میره دیدارهای اینچنینی ایشون و به راحتی یه قبر کنار قبر امام هم میدن به ایشون، مثل پدرش که علیرغم شرکت در فتنه 88 . . .
    • علی IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      2 0
      کنار مزار شریف امام رضا علیه السلام هارون الرشید هم دفنه!
  • علی IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    26 10
    مشرق جون بجای ماهیگیری از آب گل آلود و این خاله زنک بازیا بگرد ببین چطور میشه با کرونا مقابله کرد.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    13 2
    ازکروناهیچ ترسی نداریم حتی اگر ترور باشد ،ترس ما از نفوذی های بیوطن و بی ناموس کشور عزیزمون ، اخه خانم هاشمی همه جوره چشم پوشی کردیم از خیانتهات اما از نجاستی که دچارش شدی را چکار کنیم ،پدرت چه فتوایی به طهارتت میده ، شماها دیگه هدایت شدنی نیستید ، بهتر که زودتر بمیرید
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    12 9
    یادی هم از مردی بزرگ یعنی امیرکبیر بکنیم .
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      7 0
      تنها مردی که جرات اعدام باب را داشت
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    15 4
    حضرت بهاالله..... زارت
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    6 2
    جماعت بیشرف ما هم امیدواریم شما نجسها انواع و اقسام دردهای لا علاج عالم رو یکجا بگیرید.
  • حسين DE ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    13 2
    شايد رگ و ريشه خاندان هاشمى هم از فرقه ضاله بهائيت باشه.
    • DE ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      9 1
      نه عزیز این حرف رو نزن . زمان قبل از انقلاب مرحوم هاشمی که دایم مشغول کار ودادو ستد و یا اواخر رژیم شا فعال سیاسی و زندان بود به گفته خود حاج خانوم تربیت این اوالید ! یعنی اولاد ها به عهده بانوی مکرمه مرعشی بوده .خب حالا فهم و شعور فائزه بیشتر از این نیست انتظار از کی دارید شما.ادای دمکرات ها را میخواد در بیاره بلد نیست .
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    16 10
    عفریته های عجوزه
  • یوسف IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    8 7
    بنده اخبار خوبی را از سایت شما کسب میکنم اما بعضا نمیدانم چه اصراری هست که مسایل را با هم قاطی کنیم خانم هاشمی با تمامی ایراداتی که به وی بابت مواضعش وارد هست در این عکس در یک مجلس زنانه نیز با حجاب کامل نشسته که فکر کنم نشون میده با عقاید بهاییت موافق نیست به نظرم با گره زدن افراد به این عکس و فلان مجلس نخواسته باعث تبلیغ یک امر منحوس میشویم با تشکر
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
      6 1
      بگو با کیا بنشستی ؟! تا بگویم کیستی .
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    16 4
    بهاییت=داعش، هیچ فرقی با هم ندارند
  • علیرضا IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    12 5
    آقای بیسیمچی، رحمت به شیر مادرت چه زیبا نوشتید.. بحق محاسن خونی آقا سیدالشهدا علیه السلام که شر وهابیت کثیف و بهاییت مزدور و صهیونیست های ملعون و تمامی دشمنان شیعه بخودشان برگردد. خامنه ای عزیز در پناه اجداد طاهرینت موید و موفق باشی... بحق الحسین ع
  • daha IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    16 5
    خدایی بهائییان در دنیای امروز خجالت نمی کشند با این فرقه ضاله خود نمایی کنند.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    10 2
    وای به روزگار ینکی ها که ثابت شود این کار نکبت کرونا از آنها صادرشده
  • سيد IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    8 0
    يه مشت بيوه و مطلقه يا ترشيده هستن كه
  • سحر IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    8 0
    خیلی دوست دارم ببینم به چی منفی میدین ؟؟؟فائزه هاشمی خیلی وقته مهر باطلی خورده ،اگه تو خانواده های ما مردم عادی یه نفر گاف سیاسی بده خانوادگی از همه چی محروم میشیم ولی نمیدانم اینا سر چه حساب هنوز جولان میدن یه پاشون امریکاست یا پاشون ایران خدا میداند چه فتنه ای دارند ولی انشاالله به خودشون برگرده خدا خودش دشمنان اسلام و ایران رو نابود کنه
  • مرفح ،مفرح IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    5 0
    جز اون دو نفر خانم ته عکس با پیراهن های سفید و مشکی که کمی صورتشان قابل تامل است. بقیه چهره ی درستی ندارند
  • مانی GB ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    3 0
    برای روشن شدن اذعان عمومی گزارش بسیار خوبی داده اید. شکی نیست که دوشمنان ایران اسلامی در هر فرصتی سعی در جلوه دادن چهره ای نادرست از ایران را دارند. اما متاسفانه در گزارش شما اشتباهی هست که امیدوارم هر چه زودتر آنرا تصیح کنید. شخص بهائی که از او با اسم فرزام کمال آبادی نام برده اید در ویدويی که از او گذشته اید به روشنی گفته رئیس جمهور امریکا را در رابطه با بیماری کرونا مورد تمسخر قرار داده و حداقل در این ویدو هیچ اشاره ی به ایران ندارد. گر چه ممکن است که او در ویدو دیگری راجع به آنچه در گزارش شما آمده او چنین سخنانی را بیان کرده باشد ولی قطعاً چنین موردی در ویدوی که شما در این مقاله به اشتراک گذاشته اید چنین گفتاری را نمی توان یافت. با آرزوی موفقیت بیشتر برای تمام دست اندرکاران در رسانه مشرق در رساندن اخبار روشنگرانه و صحیح به ملت بزرگ و انقلابی ایران عزیز.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    4 0
    داروخانه مشهوری تو انقلاب الکل نمیده 2ساعت باید وایسی التماس اخرش این به اون چشمک میزنه اون درگوش این 1چیز میگه میره به 120میلشو میاده میده میگه برو دیگه بابا اینا خودشون احتکار میکنن قیمتارم بنظرم خودشون عوض میکنن چون 500میل 37500تومنه ولی این 120میلو داده 18600 رنگ جوهر ایناشم فرق میکنه 1پیگیری بکنین راه دوری نمیره خدا خیرتون بده ما که هرجا زنگ میزنیم کسی جواب نمیده
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    5 0
    آقا این بیوه بهایی ها رو ول کنید. دقت کنید که سناتور امریکایی با چه لحنی وزرای مملکتشو زیر سوال میبره!! قیاس کنید با وکیل الدوله های ما!!!
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    8 0
    اون مرحوم محروم مغروق گفت فائزه اشتباه بزرگی کرد و باید جبران کند درحالیکه برای اشتباهات به این بزرگی فرصت جبران نمیدهند مخصوصا که طرف مرتکب کوچکترین ابراز ندامتی هم نکرد بلکه شدیدتر پافشاری کرد به اشتباهاتش
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    1 0
    کاوش مدیا کانال ایتا هم داره. مشرق اینقدر نگو کانال تلگرام.
  • مرصاد IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    7 0
    چرا کسی با این فائزه فتنه گر ، همنشین بهائیان ، کاری ندارد؟؟!!
  • رضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    1 0
    کرونا خیلی چیزها را شکست
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    7 0
    وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است. ۲ ) سوره مبارکه الطارق آیه ۱۵ إِنَّهُم يَكيدونَ كَيدًا ترجمه: آنها پیوسته حیله می‌کنند، ۲ ) سوره مبارکه الطارق آیه ۱۶ وَأَكيدُ كَيدًا و من هم در برابر آنها چاره می‌کنم!
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    5 0
    ما هر چه میکشیم از امریکای جهان خار میکشیم کورونا یا گرانی یا فساد یا دروغ گوی و یا هرچه تو مملکت ما ناکارامدی هس باعثش امریکاس مممممممممممممممممممممممرررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگگگگ بررررررررررررررر اممممممممممممممممممرییییییییییییکا محکم داد بزن یواش نگو
  • مهری IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    5 0
    بیشترین پنهان کاری ماسک برای دی جی کالا است
  • بنده خدا IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    4 0
    فقط یک کلام ختم کلام جواب ابلهان خاموشیست انهادرانوراب هرچه دلشان می خوادبزارواق واق کنن چه گیرشون میاد
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    6 0
    کاسبی رو اون حروم زاده ای میکنه که اگر در بازار چند صد هزار ماسک بود همه رو جمع کرده و قطره چکانی تزریق میکنه تو بازار
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    4 1
    اینها باید بازداشت و بازجویی شوند حتما اینها با توطئه ویروس را به ایران منتقل کرده اند
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 1
    یعنی الان با این خبر باید از فائزه هاشمی بدمون بیاد؟ یعنی فائزه ممکنه جاسوس باشه یا تغییر دین داده باشه ؟ یعنی الان برای ارزشها اتفاقی افتاده؟ اصل خبر رو با یک چیز دیگه جوش دادی به چی برسی؟ یعنی ممکنه فائزه برای آینده برنامه ای داشته باشه که باید از الان تخریب بشه ؟ مسلمه که بهاییت یک سم کشنده است اما نیت نویسنده چیه؟
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    6 1
    خدا لعنت بکند اکبر رفسنجانی رو . خدا عذابش رو هر روز بیشتر بکند .
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 0
    باز هم امام ما که فرمود اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. وقتی آزاده بودی چنین خوشحالی نمی کردید.
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    1 1
    حنا تون ديگه رنگ نداره
  • علی IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 0
    اینها ایران و ایرانی را دوست ندارند چون معلوم نیست رگ و ریشه اینها از کجاست ایران مهد تمدن و ارزش های انسانی است این عده کسانی هستند که در سختی ها و گرفتاری این ملت از وطن فراری هستند مثل بعضی از ..........افراد وطن فوش .
  • علی IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 0
    لعنت خدا و مرگ بر خاندان میت بدرک واصل شده در استخر فرح باد خدا به حق شهدا نسلشان را نابود گرداند
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    2 0
    چغندرهم قاطی میوه ها شده؟
  • غنی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    0 0
    مرگ بر احمقهای این چنینی وشبکه های خبری ضد مردمی فوق دشمن دانا به از هم وطن نادان .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس