ایرانی‌هایی که خواهان تحریم ایران هستند/ چند میگیری مزدور باشی؟ - کراپ‌شده

مردم ایران درحالی تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا قرار گرفته‌اند،که برخی از افراد به ظاهر ایرانی در به وجود آمدن این تحریم‌ها و تشدید آن موثر بوده‌اند.

به گزارش مشرق، «تحریم»؛ واژه نام آشنا برای ایرانیان که هر از گاهی هم اخبار جدیدی از  آن در رسانه‌ها شنیده می‌شود. هفته گذشته بود که تحریم تسلیحاتی ایران بعد از ۱۰ سال و علی‌رغم تلاش‌های آمریکا به پایان رسید.

واقعیت این است که آمریکایی‌ها به هر بهانه‌ای سعی می‌کنند که ایران را تحریم کنند و گاهی اوقات آنقدر آش یشان شور می‌شود که افرادی را که تحریم بوده‌اند را دوباره تحریم می‌کنند! و یا به تحریم‌های عجیب مانند تحریم ۳ زندان (زندان وکیل‌آباد مشهد، زندان عادل‌آباد شیراز،‌ زندان ارومیه) دست می‌زنند. حتی برخی تحلیلگران معتقدند وضع چنین تحریم‌های عجیبی به این دلیل است که کفگیر تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران به ته‌دیگ خورده است.

از اول خرداد ۱۳۵۹ تا هفدهم مهرماه ۱۳۹۹ (که آمریکا ۱۸ نهاد مالی ایرانی را به لیست تحریم‌هایش اضافه کرد) مردم ایران تحت شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها قرار گرفته‌اند؛ هربار به یک بهانه‌ از ادعای عدم رعایت حقوق بشر گرفته تا اتهام حمایت از تروریسم و دروغ ساخت بمب هسته‌ای.

در خباثت آمریکایی‌ها شکی نیست، جنایت آن‌ها  برهمگان مشخص است اما خیانت عده‌ای از ایرانیان برای تحریم‌های بیشتر قابل تامل است، کسانی که از ایرانی بودن تنها تولد در جغرافیای آن را دارند و امروزه مزدور و وطن فروش لقب گرفته‌اند.

به همین بهانه نگاهی می‌اندازیم به ایرانی‌هایی که خواهان تحریم ایران و تشدید فشار بر هموطنانشان هستند.

* شیرین عبادی؛ برنده صلح نوبل که خواستار تحریم مردم کشور است

شیرین عبادی که به دلیل اظهارات ضدایرانی‌اش برنده جایزه صلح نوبل هم شده سال گذشته در سخنرانی خود در پارلمان کانادا خواستار تحریم‌های حداکثری علیه مردم ایران شد.

این فعال به اصلاح حقوق بشر در آخرین اظهارات خود خواستار آن شده تا کلیه رشته‌های ورزشی ایران به‌مدت یک سال محروم شوند. وی با انتشار ویدیویی خطاب به فدراسیون‌های ورزشی دیگر کشورها و سازمان‌های بین‌المللی مدعی آن شده که دخالت سیاسی جمهوری اسلامی ایران در امر ورزش منتج به نارضایتی‌های عمومی و فرار بسیاری از ورزشکاران از کشور شده است. او در این باره مدعی شد: «اعتراضات ورزشکاران به جایی نمی‌رسد، بنابراین از کلیه فدراسیون‌های ورزشی جهان خواهش می‌کنم تا به مدت یک سال ایران را محروم کنند و اجازه شرکت بین‌المللی در هیچ زمینه‌ای به دولت ایران ندهید

* رضا ربع پهلوی؛ مردم ایران قدردان تحریم‌ها هستند

رضا ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران که در تبعید برای تحقق آرزوی چهل‌ساله و براندازی حکومت اسلامی در ایران در تکاپوست، در گفتگو با نشریه آمریکایی نیوزویک با حمایت ار تحریم‌ها عنوان کرد که مردم ایران تحریم‌های آمریکا را درک و از آن قدردانی کنند!

وی همچنین برای توجیه سیاست‌های خصمانه امریکا علیه ملت ایران، مدعی شده که واشنگتن با اقدامات محدودکننده‌ای نظیر تحریم، از بی‌ثبات‌سازی منطقه و جهان توسط جمهوری اسلامی جلوگیری می‌کند.

* مریم رجوی؛ سینه‌چاک تحریم‌ها

شکی وجود ندارد که بسیاری از تحریم‌های جنایتکارانه علیه ایران از طریق سازمان منافقین پیشنهاد می‌شود.

مریم رجوی از تحریم‌های جدید آمریکا علیه حکومت ایران استقبال کرد. رجوی در جدیدترین تحرکاتش با حضور در کنفرانس ضدایرانی " ضرورت تحریم"  از تصویب تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران استقبال کرد.

* مسیح علینژاد؛ از دیدار با پمپئو تا پیگیری تحریم ورزش ایران

مسیح علینژاد که سند قرادادهای مالی‌اش برای راه‌اندازی پروژه‌های ضدایرانی چند سال پیش سروصدای زیادی به پا کرده بود، حالا سراغ کمپین تحریم ورزش ایران رفته تا دلخوشی مردم ایران در شرایط سخت کرونا و تحریم اقتصادی را هم از بین ببرد.

این عنصر فراری در فرودین امسال هم عنوان کرده بود که کرونا دلیل برای پایان دادن تحریم ایران نیست و باید دولت آمریکا تحریم مردم ایران را افزایش دهد.

علینژاد بارها در محافل ضدایرانی سخنرانی کرده و درسال ۹۷ نیز علنا با مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کرد و خواهان تحریم برخی از نهادهای ایرانی شد.

* امیرعباس فخرآور؛ تلاش برای تحریم نفت

امیرعباس فخرآور  از فعالان سیاسی اپوزیسیون است که برای براندازی حکومت ایران و محدود کردن درآمدهای ارزی ایران تلاش کرده و کارنامه سیاهی برای خودش دست و پا کرده است. 

وی چندی پیش در شبکه من وتو به صراحت اذعان کرد که ۱۵ سال وقت گذاشته تا پرونده تحریم نفت ایران وارد کنگره آمریکا شد؛ پرونده‌ای که در نهایت در سال ۲۰۱۲ تصویب شد.

* شاپرک شجری زاده از خیابان انقلاب تا درخواست تحریم ایران

شاپرک شجری زاده که با کشف حجابش در پروژه ای با عنوان «دختران خیابان انقلاب» مشهور شد و سپس به خارج از کشور گریخت، با حضور در کنفرانس ضدایرانی در پارلمان کانادا شرکت کرد و علنا خواستار اعمال تحریم علیه ایران شد.

نازنین بنیادی؛ بازیگری که نقش ضدایرانی بازی می‌کند

 «نازنین بنیادی» بازیگر هالیوودی که با شبکه‌های ماهواره‌ای اپوزیسیون همکاری دارد، ضمن حمایت از سیاست‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان، تحریم ایران را به "شیمی درمانی" تشبیه کرد و آن را برای مردم لازم دانست! تا این صحبت‌های او علاوه بر واکنش‌های داخل کشور، از سوی ایرانیان خارج از کشور هم مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

احمد باطبی؛ از پیراهن خونی تا لقمه خونی

 «احمد باطبی» از عناصر اپوزیسیونی است که با حوادث ۱۸ تیر ۱۳۷۸ و با بالا بردن یک پیراهن ظاهرا خونی، اسم و رسمی در رسانه های غربی برای خود دست و پا کرد و و از این طریق توانست به آمریکا فرار کند و پناهندگی بگیرد. 

 وی در زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ به همراه ۲۹ تن از عماصر ضدانقلاب طی نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا ارسال خواستار تشدید تحریم ملت ایران شدند؛ این نامه خائنانه بازتاب زیادی در بین مردم ایران داشت و به‌عنوان سندی بر مزدوری مخالفان جمهوری‌اسلامی شناخته شد.


اسامی نویسندگان نامه به ترامپ

البته به این لیست می‌توان افراد بیشتری را اضافه کرد و حتی  عوامل شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که با دروغ‌ها و گزارش‌هایشان زمینه تحریم بیشتر را  فراهم کردند در این دایره می‌گنجند. به طور مثال ایران اینترنشنال در اوج کرونا با گزارش‌های دروغش مانع از ورود کیت‌های تشخیص کرونا از کره جنوبی به ایران شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 87
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 38
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    4 0
    تف به شرافت نداشتشون اینقدر که به خون اینا تشنه ام به خون ترامپ و نتانیاهو تشنه نیستم
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    فخرآور زندانی امنیتی به بهانه امتحان پیام نور فرار میکند !!
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    مزدوری و خیانت به ملت .مایه شرمساری وتعجب
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 0
    یکی از یکی خرتر.
  • ایران IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    اینارو جزو ... هم حساب کنی ظلم به ... میباشد
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 1
    شیرین عبادی از افتخارات من ایرانی هستش ایشون بانوی خدمتگذار و صادقیه.!!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ایرانی شیعه NL ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    ایرانیان وطن دوست باید کمیته مجازات تشکیل میدهند و لیست وطن فروشان مزدور دشمنان عبری-عربی-غربی رو بشکل کامل تهیه میکنند و از عوامل داخلی هم که با این شبکه دشمن همکاری و همراهی میکنند غافل نیستند.مدارک و اسناد جمع آوری میشه مخصوصا از طیفی که در داخل کشور با توئیت ها و تیترهاشون جنگ رسانه ای داخلی رو پیش میبرند.ما با وطن فروشان کارهای زیادی داریم و قسر در نمیرن...هم در این دنیا هم در اون دنیا مجازاتشون رو میبینند...تمام...
  • احمد IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    خدا وکیلی همه برعندازا یه طرف معصی علینژاد هم همون طرف
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    افسادطلبان چه در داخل کشور و چه خارج ایران سربازان اسرائیل و آمریکا هستند و از طرف آنها با مردم ایران می جنگند
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    اثرات نان حرام
  • SE ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    4 0
    این کثافتها برای ضربه به ایران تن به هرزگی هم داده اند
  • علی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    18 6
    خاک بر سر وطن فروش بی ناموس.
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      2 0
      و نوکرای داخلی شون
    • خداپرست IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      0 1
      هرکسی که وطن‌فروش بوده، به این نظر رأی منفی داده. ظاهراً ناراحت شدن!!!
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    10 3
    خیانت پیشگان داخلی در چهره اصلاحات هرگز حق صحبت کردن ندارند.
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    8 2
    لعنت بر این وطن فروشان و منافقین بزدل ونامرد
  • حمید IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    6 2
    این‌ها یه مشت مزدور مواجب بگیرن. بوی گوشت به مشامشون خورده مست شدن... دیدن اوضاع اقتصادی بهم ریخته‌س، پیش خودشون فک کردن دیگه کار تمومه. نه جانم... خاک بر سر تک تکشون.
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    7 1
    یکی از یکی حال بهم زنتر بدبختای بی وطن
    • ناشناس IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      2 0
      مرگ بروطن فروش بی رگ وریشه بایداصالت داشته باشی تا بفهمی وطن یعنی جان وتن خونم فدای وطنم
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    3 0
    این عجوزه کدام مشکل جهان را در زمینه صلح حل کرده که بهش جایزه نوبل صلح جهانی دادند؟ از این مسخره تر و احمقانه ترو البته ریاکارانه تر جایزه ای وجود دارد؟
  • رزمنده IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    3 1
    این نون سر سفرشان از رگ مردم ایران است میخواهم بگم زالو صفت هستند
  • Mostafarabani IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    5 0
    خدایا اینها واقعا بنده های تو هستن واقعا اینها رو هم دوست داری.این بی صفتها چه لقمه نان خشک شده ای رو از سفره های فقیری گرفتن اینها چه جور جانوری هستن خدااا
  • ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    3 0
    حالا کشورهائی که دارو ووسیله تست کرونارو ازامدن به ایران جلوگیری میکنن ازنظرتعدادمریضها وتلفات کرونائی وضعشون بمراتب ازایران بدتره. الان فقط من وخاجه حافظ شیرازی موندیم که هنوز تحریم نشدیم
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    اینها ایرانی نیستن ایرانی اصل هیچ وقت رگ وغیرتش اجازه نمیده که این کار کنن . وطنپرست اون کسانی هستند که داخل ایران ایستادن ومقاومت میکنن وهیچ وقت یک زره ازخاک وناموسشون ب هزارتا از کشورهای اروپاهی عوض نمیکنن
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    2 0
    چوب خداصدا نداره ...روزی این خائنین تقاص مردم وبیماران راخواهندپرداخت گرفتارعدالت الهی وعذاب وجدانی خواهندشد چه اگرقدری انسانیت هم داشته باشندکه ندارند.
  • IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    3 1
    دماغ ربع پهلوی عکسو سه بعدی کرده!خخخخ
  • IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    این ها روانی هستند؛ خب وقتی اینا رو خودتون دور میکنید دسترسی بهشون سخت تر میشه. باید تا ابد در زندان می موندن
  • جواد IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    4 0
    مرگ بر همشون
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    3 0
    مرگ بر منافق
  • IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    اسم خیلی های دیگه رو ننوشتی.چرا؟
  • سلام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    زورشون به اندازه بعضی افساد طلب ها داخلی نیست. جلوی اینها را بگیرید.
  • علی IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    نکوئید ایرانی بکوئید لجن های بشریت هستند اینها بخاطر نفس پلید خود به آغوش دشمن پناهنده شدند تا چند صباحی خوش گذران باشند در آخر حتی دشمنان هم ازاین وطن فروشان بی زاری خواهند کرد...
  • ناشناس IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    به نظر من تحریم های صد ایران از طرف شبکه سعودی ،که کثیف ترین پول هارا از آلنعود می گهرد هیچ تعجبی نداز چهآل سعود ،داعش پرور وکةیف ترین و مرتجع ترین. و واپسگراترین. و وحشی ترین خاندان و دشمن شماره یک. مردم مسلمان ومحصوصأ شیعیان جهان است،گاو شیر ده امریکا برای باقی ماندن بر کرسی وحشیگری خود وقتل عام. ده ها هزار انسان وزن و کودک است.نابود باد داعش و وهابیت و آل سعود.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    2 0
    ما سالهاست که این دیوث های سیاسی را می شناسیم (شیرین عنادی_ پتیاره رجوی_ مصی کثافت نژاد و بقیه زباله ها). خیال کردم یه سری زباله و مزدور جدیدرو معرفی می کنید. در انگلیس مجازات اعدام لغو شده و فقط خائنین رو اعدام می کنن. طبق قوانین انگلیس حکم همه این کثافتای مزدور اعدامه. باید اینارو یکی یکی بندازن تو گونی و بیارن ایران برای محاکمه. وطن فروش از تن فروش کثافت تره.
  • US ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    شما چند میگیرید مزدور باشید هان
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    وطن فروشی از روسپی گری بدتره
  • ابراهیم IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    چرا به این معاندین اجازه داده میشود تا پس ازازادی از زندان از کشور خارج شوند؟ اینها را چرا اعدام نمیکنند
  • خداپرست IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    2 0
    خداوند همه ظالمان و بخصوص این خائنانِ به ملت ایران را لعنت کند.
  • سید IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    2 0
    واقعا چطوری میشه یک نفر خون ایرانی در رگهایش باشد وبر علیه ایران وایرانی ومردم نازنین ایران سخن بگوید اینها واقعا مریض هستند وکنترل روانی ندارن
  • یاشاسین اردبیل CH ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    2 0
    خدا کنه برسه که همه این ارازل وطن فروش روزی در میهن محاکمه و به درک واصل بشن. آمریکا با ما در جنگه و سزای خائن در دوره جنگ هم مشخصه.
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    ای لعنت به این قلم به مزدهای وطن فروش علی الخصوص مصی پولنژاد
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    توله گرگ هاي درنده...
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    این پیرهن دست باطبی آدمو یاد پیراهن خونی یوسف میندازه که گرگ مهربون اصلا پیرهن رو پاره پاره نکرده بود
  • DE ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    اینها برای مزدوری پول و چیزهای دیگر هم میدهند.
  • BE ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    همشون و خیلی بیشتر از این که در مقاله بود خود فروشان واقعی هستند ولیکن ریشه یابی نیاز است -- غرب یک فروشکاه است که برای خرید در ان مردم یا خودشون میفروشند یا عمرشون.... هر کی اینو فهمید رستگار میشه!
  • احسان IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    مشتی حروم لقمه ی بیشرف
  • فراجناحی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    اقتصاد مقاومتی ( درون زا ، برون نگر) برنامه جامعی که اگر دلسوزانه پیگیری و اجرا می شد خیلی از حربه های دشمن ناکارآمد می شد ، ( کلکم راع وکلکم مسئول عن رعیته) همه ملت و مسئولان، نمایندگان مجلس ، علما، صاحب نظران و... مسئول هستند
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    خیانت از تمام سکنات نا زیبای بسیاری از این افراد بیرون می زند . خاک بر سر آمریکا که به این خائنین پول میدهد .آنها دیگر چقدر احمق هستند!!!
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    2 0
    حیواناتی در لباس آدمیزاد
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    لعنت خدا بر ضد ایرانیان ،خصوصا مسیح علی نژاد، صداش خیلی بده
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    کاش مزدور تنها بودند ... نوکر بی چون و چرا ی غرب .. دشمن شماره یک اکثریت مردم ایران .. جاسوسی از همه نهادها و سازمانهای ایران .. اقدام برای براندازی حکومت بر امده از ارا ایرانیان .. تهدیدو تطمیع زنان ایران برای همکاری ،،،،،، ،،،، خدا مرگتا ن بده
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    شما اگه واقعا راست میگین که فقط با حکومت مشکل دارین دیگ چرا ورزش رو میخواین تحریم کنین غیر از اینه که خیلی از مردم تفریحشون با دیدن همین فوتبال و... تامین میشه وخیلی های دیگه حالشون با همینا خوب میشه
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    خاک برسر کسانی که بخاطر دنیا وطن فروشی میکنن متاسفانه بعضی از جوانان کم فکر ما به شبکه های عجنوی پیوستن درود برسردار دلهاحاج قاسم که مایه شرف واقتدار ایرانی شد مرگ بروطن فروش
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    دیگه حالم از هرچی وطن فروشه و منافق بهم میخوره .خسته شدیم
  • mohsen FR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    این نفراتی که عنوان شد خائنین به کشور و ملت ایران هستند و در آن شکی نیست فقط اون عده ای که در پنهان جاسوس و مزدور هستند میبایست توسط سربازان امام زمان شناسائی و به درک واصل شوند.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    اینها از بس که در پابوسی، اخلاص و ارادت و نوکری غرقن با یه تیکه استخون هم که پرت میکنن جلوشون خوشحال و مفتخر میشن و برای ارباب و صاحبشون دم دتکون میدن و راضی هستن
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    چهره وطن فروش های داخلی.ویکسری دیگه رو نزدید چرا؟
  • هدهد JP ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    3 2
    واقعاً مزدور بودن یعنی خاعن به وطن اما حمایت از مفسدان هم خیانت به وطن
  • علی زارع IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    4 2
    مرگ بر وطن فروش
  • مجید رئیسی IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    2 4
    علی نژاد شیرین عبادی وسایر کسانی که با تحریم ایران موافق هستند باید به ایران برگشت داده شوند واعدام انها واجب هست
  • GB ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    نفرین بر شما
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ ۚ يَأْمُرُونَ بِالْمُنْكَرِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمَعْرُوفِ وَيَقْبِضُونَ أَيْدِيَهُمْ ۚ نَسُوا اللَّهَ فَنَسِيَهُمْ ۗ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ هُمُ الْفَاسِقُونَ .توبه/67
  • محسن IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    یعنی اینها عامل تحریم هستن،؟
  • حیدری IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    آدم همه چی باشه خائن و وطن فروش نباشه ...................
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    سلام به هر حال میهن عزیز پاینده باد..
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    یه مشت بی غیرت
  • حامد IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    چرا نمیگیرنشون این حروم زادهارو. مثله ریگی و زم رو باید بگیرنشون.بیان عینه سگ به ... خوردن بیفتم داخل تلوزیون ایران
  • کسری IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    انقدر چهره این جکو جونور های بی ارزش کثیف رو نشون ندید. به والله دارید گندشون می کنید
  • وگ IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    خاک عالم بر سرشون
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    سلام وای از این بی غیرت ها
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    چقدر وطن فروشی کار کثیفیه
  • جمشاد IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    عزیزان اکثراینها ته مانده های رژیم پهلوی هستن یابه نوعی باحکومت مشکل دارن ولی هدف قراردادن معاش مردم ازخیانت بدتر هستش بهرحال اینها تلاش میکنن که حکومت عوض بشه بعدبخوربخوراونا شروع بشه ودر یک کلام هیچکس به این مردم دل نمیسوزونه فقط منافع خودشون مدنظره کس نخارد پشت من جزناخن انگشت من
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    وَعَدَ اللَّهُ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْكُفَّارَ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا ۚ هِيَ حَسْبُهُمْ ۚ وَلَعَنَهُمُ اللَّهُ ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُقِيمٌ (توبه/68)
  • محمود a IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    خواهش میکنم اسم نحس سرکرده منافقین را نیارید که ارزش ندارد
  • ک IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    سلام آيات خدا را به بهاى ناچيزى فروختند و [مردم را] از راه او باز داشتند به راستى آنان چه بد اعمالى انجام مى‏ دادند (۹)
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    دشمن که دشمنه و حرجی براو نیست ولی یقین بدانید کسانی که به مام میهن و هموطنان خود باکمک به دشمنان خیانت میکنند، یقینا ناحلال زاده میباشند چون میهن مثل مادر است و خیانت به مام میهن یعنی خیانت به مادر.
  • خلیل خلیلی هستم IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    این شاالله که این وطن فروشهای مزدوربدست همین ترامپ ودیگران طبق گذشته تاریخ نابودخواهندشدچون همگی اینهادرامریکاودیگرکشورهاخوب میدانداینهارابایدنابودشان کنندمثل هیتلرکه تمامی وطن فروشهای که به هیتلرکمک کرده بودندنابودشان کردوگفت اینها به کشورخودشان ومردم خودشارحم نکردندپس بایدنابودشان کنیم
  • سید یازاج IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    درجواب همه این خائنین فقط یک جمله میگم که امیدوارم هم بشنوند وهم ببیند**مه فشاند نور و سگ عوعو کند**
  • صالح IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    این وطن و مردم ایران فروشان رو بگیرید بیارید بدید دست همین مردم سرشونو بکنیم تومستراب من ایرانی هستم وعاشق این مردم باغیرت وباناموس ایرانی اگر به امثال شما بی غیرتان بی ناموس بر بخورم آشولاشتان کردم
  • احمدرضا خرم IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    این افراد تکلیفشان مشخص است وطن فروشانی هستند که حاضرند ناموس و خانواده وهموطن و کشور و دین خودرا برای چند دلار به دشمنان ایران بفروشند اگر بدست مردم بیفتند تکه بزرگشان گوششان هست جالب هست که ادعای وطن پرستی هم میکنند
  • مجید IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    اینها هیچکدام درایران حامی ندارند چرا که دیتشان به خون ایرانی اغشته است واصلا دربین مردم جایگاهی ندارند اینها ازمنافقین هستند که با بمب گذاریهای خود مردم را کشتند
  • مجید IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    وای اینا با این جنایتشون میخواند بیان برای این ملت حکومت بکننداصلا مگه این ملت اینا را قبول میکنندازقیافه هاشون حالم بهم میخوره اینه همه چیزشون را اونطرف دادن اونوقت بیاند اینطرف حکومت کنند
  • ع IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    اینا ایرانی نیستن که / فقط فارسی حرف میزنن
  • مینا IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    امریکا تحریم میکنه ولی عشق مردم ایران هر گز این وطن فروشان اینقدر تو لجن فرو رفتند دارن با اربانشون غرق میشن انشالا بزودی امریکا از هم متلا شی بشه ب حق خون شهیدان
  • زهرا IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    امریکا اگر همچی رو تحریم کنه ولی عشق مردم ایران رو هرگز این وطن فروشان تو لجن اربابانشون دارن دست وپا میزن
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    0 0
    خیلی بیشرفن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس