کد خبر 1047006
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵
دستگیری خواستگار سابق به دلیل انتشار تصاویر خصوصی

رییس پلیس فتا استان سمنان از دستگیری خواستگار سابق دختری که اقدام به انتشار عکس‌های خصوصی وی کرده بود، توسط پلیس فتا خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین صادقی گفت: در پیگیری یک فقره پرونده قضائی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی در شبکه های اجتماعی از سوی پلیس فتا، پس از اقدامات لازم برای شناسایی متهم و پیگیری وی در شبکه‌های اجتماعی، با توجه به اظهارات و ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های مقدماتی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، مجرم به پیوست ادله دیجیتال مجرمانه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

درگیری مسلحانه پلیس با «دزدان هپروتی» +عکس

مرد ۵۹ ساله زاهدانی از چنگال آدم ربایان رها شد

نقشه شیطانی مرد تهرانی برای یک زن بیمار

وی ادامه داد: متهم در ابتدا قصد فریب پلیس را داشت که پس از بازجویی‌ها و ارائه ادله اعتراف کرد که در گذشته خواستگار شاکی بوده و عکس‌های منتشر شده مربوط به زمان نامزدی آنها است.

رییس پلیس فتا استان سمنان تصریح کرد: پرونده تکمیلی به همراه متهم برای ادامه سیر مراحل قضائی به دادسرا ارسال شده است.

سرهنگ صادقی یادآور شد: کاربران شبکه‌های اجتماعی از به اشتراک گذاشتن تصاویر شخصی و خانوادگی خود و همچنین ذخیره فایل‌های شخصی بر روی سیستم‌های رایانه ای متصل به اینترنت حتی برای افراد قابل اعتماد خودداری کنند.

وی تاکید کرد: کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir از مطالب آموزشی این سایت استفاده کنند و در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک و مجرمانه، از طریق لینک سامانه پاسخگویی به فوریت های سایبری آن را اطلاع دهند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 1
    هیچ زنی برای خواستگاری که هنوز با او عقد نکرده عکس بی حجاب و برهنه نمی فرستد مگر اینکه خودش فاسد باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس