علی جباری

علی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر تمرکز فرهاد مجیدی روی مسائل فنی باشد تا حواشی، در استقلال موفق خواهد شد.

به گزارش مشرق، علی جباری درباره مصاحبه‌های مدیران استقلال پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: مشکلات مدیریتی استقلال از وزارت ورزش و جوان و رئیس مجمع باشگاه یعنی وزیر ورزش سرچشمه می‌گیرد. مجمع وظیفه دارد وقتی مدیریت باشگاه را انتخاب می‌کند، خودش نیز روی آن مسلط بوده و نظارت داشته باشد. متأسفانه سناریویی که وزارت و مجمع برای استقلال می‌چینند، سیاسی است و با برنامه‌ریزی برای این باشگاه مشکل‌ساز می‌شوند.

وی افزود: برای انتخاب سرپرست یا مدیرعامل برای استقلال چقدر زمان از دست رفت؟ چرا برای استقلال همیشه مشکلات هست؟ وزیر و اطرافیانش برای استقلال سناریو چیده‌اند و این مهره برداشته می‌شود و مهره دیگری می‌آید. خدا را شکر رسوا هم می‌شوند و هر کسی از این باشگاه می‌رود، علیه وزیر ورزش صحبت می‌کند. تنها کسی که صحبت نکرد امیرحسین فتحی بود که همه ارتباط او و وزیر ورزش را می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

تغییر زمان دیدار استقلال و پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط مدیریتی در باشگاه استقلال تصریح کرد: من نه پست می‌خواهم، نه پستی دارم و نه می‌خواهم باشم، اما صادقانه حرف‌هایم را می‌زنم. اگر دل وزیر از ابتدای مدیریت خود برای استقلال می‌سوخت و چیدمان در این باشگاه مرتب بود، امروز این تیم به مشکل نمی‌خورد. بحث انتقاد ما از وزارت ورزش این نیست که بی‌جهت انتقاد کنیم، بلکه بحث چیدمان و انتخاب‌های اوست.

جباری ادامه داد: پس از بهرام افشارزاده، نفراتی چون سیدرضا افتخاری و امیرحسین فتحی مدیرعامل شده‌اند. آیا به نظر شما چیدمان مجمع برای باشگاه استقلال درست بود؟ عملکرد این مدیران چطور بوده است؟ چه بلاهایی سر وینفرد شفر و استراماچونی آوردند؟ فتحی چطور مدیر مجموعه انقلاب شد؟ مدیریت باشگاه استقلال برمبنای سیاست و رفاقتی انجام می‌شود. مگر یک تیم چقدر می‌تواند با مشکلاتی که دارد، تحمل داشته باشد؟ برای انتخاب فتح‌الله‌زاده، نمی‌توانستند چند ماه پیش اقدام کنند؟ مقصر همه اتفاقات باشگاه استقلال رئیس مجمع است. کسی که تحت تأثیر اطرافیانش قرار دارد، اطرافیانی که پرسپولیسی هستند و تمایل ندارند استقلال شکل بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه از دوران مدیریت گودرزی و سلطانی‌فر در وزارت ورزش، به ما به چشم زن بابا نگاه کرده‌اند! یک بار صحبت‌های ما را نشنیدند. آقایان فتح‌الله‌زاده را سرپرست باشگاه کرده‌اند. دست‌شان درد نکند، اما او در این مدت کوتاه تا پایان فصل چه کار می‌تواند انجام دهد؟ چطور بدهی‌های زمان امیرحسین فتحی را بدهد؟ مطمئن باشید پشت انتخاب سرپرستی فتح‌الله‌زاده نیز سناریویی وجود دارد و چند هفته دیگر عملی می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال یادآور شد: خیال آقایان راحت شد که اختلاف امتیازی بین استقلال با پرسپولیس زیاد شده است. تیمی که چند ماه پیش با استراماچونی در صدر جدول بود و همه می‌گفتند قهرمان می‌شود، اما کاری کردند سرمربی ایتالیایی برود و اوضاع باشگاه نابسامان شود. خداوند کمک حال استقلال بوده و قطعاً کسانی که به ناحق برای این تیم قضاوتی انجام داده‌اند، چوبش را می‌خورند. هواداران استقلال به ناحق اذیت شده‌اند و ضربه خورده‌اند و مطمئن باشید خدا طوری آنها را در آینده بزند که نتوانند از جای‌شان بلند شوند.

جباری در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرگزاری تسنیم درباره انتقادهایی که از سیستم بازی استقلال مقابل گل‌گهر انجام داده بود، گفت: در رابطه با این بازی اصلاً صحبت فنی نکرده بودم. مجیدی جوان بوده و بهتر است تحت تأثیر حواشی قرار نگیرد. او دوران سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال را یاد بیاورد که با او چه کردند. اگر مجیدی به جای توجه به مسائل حاشیه‌ای تمرکزش روی مسائل فنی باشد، موفقیت او حتمی است. او باید اشکالات تیمش را جمع و جور کرده و تیمی درست کند که هوادار می‌خواهد. اگر او راه دیگری برود، ضربه‌ای را می‌خورد که منصوریان خورد.

وی در پایان تصریح کرد: از فتح‌الله‌زاده و دیگر مدیران خواهش می‌کنم به هواداران احترام بگذارند و خواسته‌های آنها را برآورده کند. به این هواداران بی‌حرمتی نکنید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ی IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    1 0
    تیم را به هوادران واگذارکن مردم خودشون هییت مدیر ه و مدیرعامل انتخاب کنن
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    4 0
    دمتون گرم سلطان...مرسی که صدای هوادار زجر کشیده استقلالید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس