محمد نوازی

پیشکسوت استقلال گفت:متأسفانه در این مدت اینقدر باشگاه استقلال را ذلیل و بیچاره جلوه دادند که حتی حاضر شدند دست گدایی پیش مردم دراز کنند.

سرویس ورزش مشرق – پیشکسوت استقلال از اینکه علی فتح اله زاده به باشگاه برگشته و سکان هدایت این مجموعه را در دست گرفته است ابراز خوشحالی می کرد.

محمد نوازی در گفت و گو با مشرق، درباره درباره اتفاقات اخیر در سطح مدیریت استقلال حرف زد و برای آینده این تیم با کادر جدید مدیریتی اش روزهای خوبی را متصور شد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* به باشگاه رفته بودید؟

- بله! رفتم تا به حاج آقا برای سمت جدیدش تبریک بگویم. برایش آرزوی موفقیت کردم و گفتم هر کمکی از دستم برمی آید انجام می دهم.

* فکر می کنید این انتخاب از سوی وزارت ورزش خوب بود؟

- جا دارد از آقای تقی زاده (معاونت پارلمانی وزارت ورزش) هم تشکر کنم که در این راه نقش بسزایی داشتند. این اتفاق باید خیلی زودتر رخ می داد. در سالهای اخیر اتفاقات ناخوشایندی برای باشگاه رخ داد که باعث تأسف همه مردم و هواداران شد. فتح اله زاده چون خودش دغدغه استقلال را دارد در این مدت بیش از هر کسی متوجه وضعیت و وخامت اوضاع استقلال بوده و حس کرده تیم چه می خواهد.

* از کجا اینقدر مطمئن هستید؟

- چون او حتی بیشتر از مسئولان باشگاه با مردم در ارتباط بود و می داند مردم از این تیم چه می خواهند.

* او چطور می تواند موفق شود؟

- قطعا آقای فتح اله زاده کارش را بلد است. او حتما با آوردن معاونان خوب و قدرتمند می تواند اتفاقات خوبی را برای استقلال رقم بزند. افرادی را می تواند به باشگاه نزدیک کند که او پتانسیل های بالای استقلال برای درآمدزایی استفاده کنند. کسانی که بلد هستند باشگاه را بی نیاز کنند. متأسفانه در این مدت اینقدر باشگاه را ذلیل و بیچاره جلوه دادند که حتی حاضر شدند دست گدایی پیش مردم دراز کنند و از هر استقلالی یک میلیون تومان پول بخواهند. دادن شماره حساب و این کارها در شأن باشگاهی به بزرگی استقلال نیست.

* چطور می توان برای استقلال درآمدزایی کرد؟

- من فوتبال بازی کرده ام و درس اقتصاد نخوانده ام. ولی قطعا اگر بگذارند فتح اله زاده کارش را بکند می داند برای این کار از چه راههایی می توان ورود کرد و برای استقلال پول در آورد.

* پیش بینی تان از آینده استقلال چیست؟

- این فصل که هر اتفاقی بود بر سر استقلال نازل شد. با این همه فکر می کنم اگر فتح اله زاده بماند و کار را در دست بگیرد می تواند برای فصل بعد یک تیم خوب ببندد و کارها را با قدرت پیش ببرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 0
    شأن استقلال؟!!! کدام شأن؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس