کد خبر 1046741
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰
عکس/ حواشی لغو بازی سپاهان و پرسپولیس

پرسپولیس که با وجود از دست دادن بیشتر امتیازات تونل وحشت موفق شده بود قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کند، حالا با کارنامه جدیدش شرایط بسیار بهتری هم پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، برد پرسپولیس مقابل شهرخودرو و بعد از آن اعلام نتیجه بازی مقابل سپاهان و کسب 6 امتیاز در یک روز به معنای پایان تونل وحشت لیگ برای یحیی بود. تونلی که برای یحیی به وحشتناکی کالدرون نبود و او توانست به آسانی آن را به پایان برساند. پرسپولیس در نیم‌فصل اول در 5 بازی سخت خود 6 امتیاز اندوخت؛ بردن استقلال و صنعت نفت آبادان و باخت به تراکتور و سپاهان و شهر خودرو عملکرد کالدرون در این مقطع حساس بود. در دور برگشت اما قرمزهای پایتخت با امتیازگیری بیشتر از دو برابر شرایط بسیار خوبی در جدول پیدا کردند. یحیی فقط در دربی تهران 2 امتیاز از دست داد و بقیه بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید:

حسادت به پرسپولیس زیاد است

پرسپولیس که با وجود از دست دادن بیشتر امتیازات تونل وحشت موفق شده بود قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کند حالا با کارنامه جدیدش شرایط بسیار بهتری هم پیدا کرده است. یحیی در حالی دوئل قهرمانی با رقیبانش را ادامه خواهد داد که دو برگ برنده در دست دارد. برگ برنده اول او این است که در میان 7تیم بالای جدول فقط باید به دیدار نکونام و فولاد برود. تیمی که  اوج گرفته و حریف سرسختی محسوب می‌شود. به غیر از این تک بازی بقیه دیدارهای پرسپولیس با تیم‌های هشتم تا شانزدهم جدول است که روی کاغذ حریفان آسانی به شمار می‌روند. اگرچه حساس‌شدن رقابت در انتهای جدول و تلاش تیم‌ها برای بقا آنها را به حریفان خطرناکی تبدیل می‌کند و همچنین نتایج شگفت‌انگیز تیم‌هایی مانند گل‌گهر و شاهین آنها را به رقبایی سرسخت تبدیل خواهد کرد اما پرسپولیس نسبت به نیمه اول نیم‌فصل دوم بازی‌های آسانتری پیش رویش است.

برگ برنده دوم این است که همه تیم‌های مدعی برخلاف پرسپولیس در ادامه راه به تونل وحشت خواهند رسید. استقلال از دو هفته آینده باید به ترتیب با تراکتور، فولاد، صنعت نفت و با فاصله یک هفته هم با سپاهان و شهرخودرو دیدار کند. این مسیر شهرخودرو در 5 هفته پایانی است که احتمالا تغییرات زیادی در رتبه این تیم برای پایان لیگ خواهد داد. سپاهان هم از دو هفته دیگر ماراتن سختش را آغاز خواهد کرد. در هفته‌های باقی‌مانده مدعیان با قرار گرفتن مقابل هم امتیازات را تقسیم می‌کنند و این به نفع پرسپولیس خواهد بود که می‌تواند با خیالی تقریبا راحت به تماشای دوئل‌هایی بنشیند که نتایج آن می‌تواند او را به جام نزدیک و نزدیک‌تر کند. مهم‌ترین وظیفه یحیی در این هفته‌های باقی‌مانده این است که مثل کالدرون، از پایین جدولی‌ها به راحتی امتیاز بگیرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    54 11
    این اولشه. حالا حالاها قهرمانیم
  • امیر IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    24 72
    تیم حکومت.. تا 1400 همینه
    • بهزاد IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
      13 8
      شما هم دلتون رو به همین حرفای خاله زنکی خوش کنید و تو حسادت خودتون بسوزید. ما هم جام ها رو درو میکنیم.
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
      17 0
      مگه حکومت تا 1400 خدای نکرده میخواد تموم بشه، اینقدر حالیت نیست که فرق حکومت را از دولت تشخیص دهی، مسلمان که نباشی تهمت زدن کار سختی نیست.
  • رعد22 IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    17 8
    عرضه داشتین گل گهر را میبردین.
  • شاهد ماجرا IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    9 4
    برترین مهندسین ایرانی در لیگ ایران جمع هستند آفرین به مهندسین افتخار آفرین نذاشتند پول بیت المال حرام بشه
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    6 9
    واقعاً اوج وقاحت یحی نشستن روی نیمکت مقابل هوادارای شهر خودرو بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس