کرونا نمایه

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونای استان تهران از تفاهم با ۱۵ تشکل تاثیرگذار مردمی برای استفاده از ظرفیت آنها برای افزایش آگاهی مردم خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونای استان تهران در گفت: امروز در جسله ستاد ملی کرونا در دفتر وزیر بهداشت بودیم.

بیشتر بخوانید:

لغو مرخصی تمام مدیران ارشد استان تهران

فرماندهی مدیریت کرونا در تهران با کیست؟

وی افزود: این مصوبات الزام آور است زیرا با حضور معاون اول رئیس جمهور به تصویب رسیده است و تقریبا مهم ترین های آن را وزیر بهداشت اعلام کردند.

زالی گفت: این مصوبات به صورت مکتوب به همه دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ خواهد شد تا به صورت اجرایی در بیاید.

وی ادامه داد: مهمترین عامل شکست بقای حضور ویروس پایین آوردن سطح رفت و آمدها و ترددها و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: مناسب ترین ابزار برای ارتقای سطح سلامت شهروندان با آموزش های همگانی است که به افزایش قدرت فردی منجر خواهد شد که الگوی مهم استفاده از تشکل های مردمی است.

وی گفت: امروز میزبان ۱۵ تشکل تاثیر گذار بودیم تا از ظرفیت آنها برای افزایش آگاهی مردم استفاده کرده و بتوانیم پیام های بهداشتی لازم را به مردم برسانیم.

زالی افزود: این ۱۵ شبکه به بیش از ۲۵۰۰ تشکل متصل هستند که ما را کمک می کند سریعتر از هر راه دیگری به مردم اطلاعات را برسانیم.

وی افزود: همچنین مقرر شد تا کمیته هدایت داوطلبان و خیرین در ذیل ستاد فرماندهی شکل بگیرد و شاهد افزایش سلامت مردم و تقلیل خطر سرایت پذیری باشد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس