کد خبر 1046620
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
1111

با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، مسئله هزینه تست کرونا جنجالی تازه درست کرد.

به گزارش جام نیوز، بیماری پاندمیک ویروس کرونا به آمریکا هم رسید؛ با این تفاوت که دولت آمریکا می‌خواهد از این راه پول دربیاورد!

با افزایش نگرانی‌ها از ویروس کرونا، بسیاری از مردم آمریکا برای تست کرونا به مراکز درمانی هجوم بردند. اما نکته قابل توجه این است که هزینه این تست در آمریکا بین 400 تا 500 دلار می‌باشد!

این هزینه هنگفت برای تست کرونا بخش زیادی از مردم آمریکا را درگیر خود کرده است. در فضای مجازی نیز عده‌ای به آن اشاره کردند.

 بین 400 تا 500 دلار برای تست کرونا در آمریکا!

واقعیت این است که درصد زیادی از مردم آمریکا برای پرداخت این هزینه، که در اکثر کشورها رایگان است، می‌بایست حداقل یک بیمه درمانی داشته باشند. این در حالی است که نزدیک به 30 میلیون آمریکایی بدون بیمه درمان هستند!

پابلیک سی‌تی‌زن

این رقم بزرگ می‌تواند بستر آسانی برای گسترش ویروس کرونا در آمریکا باشد. مسئله ای که نگرانی تحلیلگر نشریه تایمز را به همراه داشت.

آناند گریدهارداس در توئیتر خود نوشت:

«ویروس کرونا این موضوع را بار دیگر روشن کرد. سلامتی شما همانقدر تضمین می‌شود که سلامتی افراد بودن بی‌بیمه سلامت. بیشتر از این انتظار نداشته باشید!»

آناند گریدهارداس

باید دید با ادامه روند گسترش این بیماری، آیا دولت ترامپ می‌تواند تست کرونا را رایگان و این انتظار مردم آمریکا را برآورده کند یا نه. در غیر این صورت باید منتظر شیوع بی‌سابقه این بیماری در آمریکا باشیم.

منبع: جام نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    8 29
    کاش ایران هم همینطوری باشه . اینجا اگر بروی بیمارستان بگی تست کرونا از من بگیر ، میگن برو پی کارت ! فقط از مریضهای بد حال در حال مرگ تست می گیرند !
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
      0 0
      همینطور از آقایان و حضرات
  • احمدعامری (اهواز) DE ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    11 5
    حقشونه ترامپ سگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس