کد خبر 1046154
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
عکس/  برد استقلال مقابل ذوب آهن

آخرین تلاش مسئولان استقلال برای لغو بازی با گل‌گهر سیرجان به دلیل شیوع بیماری کرونا بی‌نتیجه ماند و آبی‌پوشان باید فردا به مصاف گل‌گهر بروند.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال از روز گذشته در مصاحبه‌های خود تأکید کرده که به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه سفر تیم استقلال به سیرجان را نمی‌دهد. خلیل‌زاده در نامه‌ای به سازمان لیگ نیز خواهان لغو بازی‌های هفته بیست‌ویکم شده است.

پس از این ماجرا سرپرست باشگاه استقلال با مسئولان وزارت ورزش و جوانان صحبت و رایزنی کرد تا بتواند مجوز لغو بازی‌های لیگ را بگیرد، اما به خلیل‌زاده اعلام شد که بازی‌های لیگ باید بدون تماشاگر برگزار شود. به این ترتیب، آخرین تلاش‌های استقلالی‌ها برای لغو بازی بی‌نتیجه بود و آنها باید به سیرجان سفر کنند.

بیشتر بخوانید:

موسوی:مجیدی مدیرعامل شود و همه کارها را انجام دهد!

دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال نیز اعتقاد دارد در این شرایط نباید مسابقات لیگ برگزار شود و در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام داد اما فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و وزارت ورزش بر برگزاری مسابقات تأکید دارند.

این در حالی است که دکتر غلامرضا نوروزی رئیس پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی نیز امروز خواهان لغو مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا شده بود.

تیم استقلال فردا (پنجشنبه) در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 16 در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس