کد خبر 1046052
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
پیروز قربانی

سرمربی سابق تیم فوتبال سردار بوکان گفت: امکانات تیم سردار بوکان در حد تیم محلات هم نبود.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی در خصوص استعفایش از تیم دسته دومی سردار بوکان اظهار داشت: اگر این تیم در دو سه سال اخیر نتایجی را کسب کرد فقط به خاطر من بود، به خاطر این تیم به خانواده‌ام خیلی ظلم کرده‌ام و مشکلاتی برایم پیش آمده است. در این تیم سه نفر بیشتر نبودیم و همه کار را ما انجام می‌دادیم.

وی افزود: امکانات مالی این تیم در حد یک تیم محلات هم نبود. خودمان کرایه بازیکنان را برای آمدن به تمرین می‌دادیم و این تیم به شیوه گدابازی اداره می‌شد. به خاطر قولی که به مردم بوکان و بازیکنانم داده بودم در این تیم ماندم و به جایی رسیدم که فکر کردم شخصیتم زیر سؤال رفت و ترجیح دادم استعفا دهم.

قربانی تاکید کرد: این استعفای من فقط در مطبوعات بود چون این تیم نه صاحبی دارد و نه کسی که استعفایم را به او تحویل دهم.فقط رئیس هیأت فوتبال بوکان آقای شوکتی را می‌شناختیم که خیلی هم برایمان زحمت می‌کشیدند. نمی‌شود تیم را با گدابازی اداره کرد، برای شام و ناهار بازیکنان التماس کنیم که غذا تهیه شود. برای بازی آخرمان التماس کردیم تا پول جور شود بازیکنان به بازی برسند. بازیکنانی که در 10 روز اخیر فقط دو جلسه تمرین کرده بودند و متأسفانه هیچکس این مشکلات را نمی‌دانست.

بیشتر بخوانید:

پاشازاده: امنیت جانی نداشتیم +عکس

قربانی در رابطه با عملکرد تیم سردار بوکان، گفت:‌ همه ساله عملکرد خوبی داشتیم و امسال هم فقط با دو بازیکن 70 میلیونی که پول آنها را هم ندادیم به جایگاه دوم جدول رسیدیم ولی متأسفانه هیچ مسؤولی ما را درک نکرد و مدیرعامل هم تیم را رها کرد و رفت. جایی که قدر آدم را نمی‌دانند باید از آنجا رفت. من افتخار می‌کنم 4 سال در این تیم بودم و افتخارم این است که به مردم کردستان خدمت کردم. کاری که من و همکارانم کردیم نمایندگان این شهر انجام ندادند. در چند سال گذشته کسی نمی‌دانست بوکان کجا است، اما الان همه شهر بوکان و تیم سردار بوکان را می‌شناسند و این دستاورد بسیار بزرگی است.

سرمربی سابق تیم سردار بوکان افزود: من پیروز قربانی شخصیت کوچکی نداشتم. نباید من کنار خیابان بمانم  و منتظر ماشین باشم تا به شهر برسم.ما با تیم‌هایی در این لیگ رقابت کردیم که با بودجه‌ای 100 برابر ما حضور داشتند. مسؤولین این موضوعات را نمی‌فهمند و من دیگر واقعا خسته شدم.

قربانی درباره پیشنهادات جدیدش عنوان کرد:‌پیشنهاداتی دارم و در چند روز آینده اتفاقات خوبی برایم می‌افتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس