کد خبر 1035690
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
پاشازاده

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت:‌در بازی با سردار بوکان من و بازیکنان امنیت جانی نداشتیم و خوشحالم که پیروز نشدیم.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده در مورد جنجال و درگیری‌هایی که در بازی دو تیم شهرداری ماهشهر و سردار بوکان در لیگ دسته دوم پیش آمد، اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم حتی در زمان گرم کردن بازیکنان ما در امان نبودند و تماشاگران به سمت ما هجوم می‌آوردند. مگر می‌شود در این شرایط فوتبال بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

حمله هواداران و ضرب و شتم پاشازاده +فیلم

وی افزود:‌ سازمان لیگ هم به خوبی می‌دانست این مسابقه بسیار حساس است زیرا ما در جام حذفی حریف را حذف کرده بودیم و عجیب است که می‌خواهند تحت هر شرایطی بازی را برگزار کنند. هواداران حریف حتی به رختکن ما هجوم آوردند بین دو نیمه سه نفر از لیدرهای سردار بوکان در رختکن ما بودند اما به نظر من خیلی عادی است! هیچ مسئله خاصی رخ نداده است!  حتی وقتی در جریان بازی هوادار سردار بوکان دروازه‌بان من را با اسلحه سردوگرم تهدید می‌کند اتفاق خاصی رخ نداده است و همه چیز کاملاً عادی است خوشحالم که بازی یک بر یک تمام شد و پیروز نشدیم وگرنه ممکن بود زنده نمانیم.

پاشازاده تصریح کرد: در دقیقه 30 مسابقه تماشاگران حریف با یخ به گیج‌گاه من ضربه زدند و به زمین افتادم بعد لیدر تیم حریف بالای سر من آمده است. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم ما حتی حاضر بودیم که اصلاً بازی نکنیم و در نیمه دوم به میدان نرویم چون شرایط ورزشگاه اصلاً مناسب نبود و امنیت جانی هم نداشتیم. من اصلاً نتیجه این بازی دیگر برایم مهم نبود بلکه جان بازیکنانم اهمیت بیشتری داشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر افزود: مقصر این شرایط را فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌دانم که می‌خواهند تحت هر شرایطی بازی برگزار شود فکر می‌کنند اگر بازی انجام نشود کسر شأن است. در حالیکه اگر فردی جانش را از دست می‌داد چه اتفاقی رخ می‌داد.  حتی شیشه اتوبوس ما را در پایان بازی شکستند.

پاشازاده در مورد اینکه قصد دارد از تیم حریف شکایت کند یا نه، گفت: شکایت برای چه؛ هیچ اتفاقی رخ نداده است! فقط با یخ به گیج‌گاه ضربه زدند بعداز آن هم صورتم پر از خون شد. تماشاگران حریف وارد رختکن ما شدند. مگر اتفاقی عجیبی رخ داده که بخواهیم شکایت کنیم! 

وی در پایان تأکید کرد: این را هم باید بگویم آدمی که ادعایش می‌شود نباید دوزاری باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس