کد خبر 1046039
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
میلیچ

بازیکن کروات استقلال که با شیوع ویروس کرونا همسر و خانواده‌اش به شدت نگران سلامتی او هستند از استقلال در خواست مرخصی کرده تا به کشورش برگردد و پس از پایان اپیدمی این ویروس در ایران دوباره برگردد.

به گزارش مشرق، هرویه میلیچ بازیکن کروات استقلال که چند وقت پیش صاحب دومین فرزند خودش شده است، این روزها حسابی نگران اپیدمی ویروس کرونا در ایران است.

بیشتر بخوانید:

واکاوی دلایل زیاد گل خوردن استقلال

گفته می‌شود همسر این بازیکن که بعد از ماجرای هدف قرارگرفتن هواپیمای مسافربری اوکراینی و بالا گرفتن تنش‌های نظامی بین ایران و آمریکا مخالف بازگشت او به تهران بود، این روزها حسابی نگران است و از همسرش خواسته تا فروکش کردن کرونا به کرواسی برگردد. به خصوص که چند روز پیش خبر سرماخوردگی ناگهانی او در کویت و غیبت اش مقابل الاهلی هم منتشر شد. با توجه به اینکه استقلال در کوران رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قراردارد، باشگاه استقلال اجازه ترک کردن اردوی تیم و بازگشت او به کرواسی را نمی‌دهد. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد میلیچ با اشاره به نگرانی خانواده‌اش از باشگاه درخواست مرخصی کرده که فعلا با آن موافقت نشده است و این بازیکن از شرایط موجود نگران و ناراضی است. به ویژه اینکه می‌بیند لیگ ایتالیا به همین دلیل و در شرایط مشابه تعطیل شده است.

گفتنی است که آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پرسپولیس هم به همین دلیل و بهانه حاضر به بازگشت از مرخصی یک روزه‌اش در دوبی نیست!

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    0 0
    این بیشتر از عوارض چرندیات رایج در بین بازیکنانی جون غفوری چلغوز و مسئولان هوچی باز استقلال است که دلایل اصلی آن هم مشخص است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس