کد خبر 1045845
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
کرونا

با تایید ابتلای ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت و محمود صادقی نماینده تهران، سرو کله ویروس کرونا در مجلس و دولت هم پیدا شد.

به گزارش مشرق، روز ۳۰ بهمن‌ماه با تایید ابتلای دونفر از هموطنان در شهر قم به ویروس کرونا، ورود این بیماری به ایران تایید شد. 

بیشتر بخوانید:

محمود صادقی هم کرونا گرفت

کرونا؛ تازه‌ترین بازی کثیف ورشکستگان سیاسی

با این خبر، رئیس‌جمهور دستور تشکیل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را  به وزیر بهداشت ابلاغ کرد. روز یکشنبه نیز روحانی با صدور حکم و ابلاغ جدیدی به وی ماموریت داد تا ضمن تشکیل جلسات مستمر این ستاد، از تمام توان مجموعه‌های ذی‌ربط به منظور کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه‌کنی هر چه سریع‌تر این بیماری بهره گرفته و به طور مستمر به وی گزارش دهد.

ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت و از اعضای ستاد مبارزه با کرونا روز گذشته(۵ بهمن) در نشست خبری با علی ربیعی سخنگوی دولت به سوالات خبرنگاران درباره کرونا پاسخ داد که یکی از حاشیه‌های این نشست تعریق شدید حریرچی و سرفه‌های مکرر وی بود.

حریرچی همان شب در گفت‌وگوی ویژه خبری نیز حاضر شد تا درباره کرونا اطلاع‌رسانی کند و در این برنامه نیز سرفه‌های او بازهم حاشیه‌ساز شد.

امروز، وهاب زاده‌ مشاور وزیر بهداشت در توئیتی اعلام کرد "تست کرونای دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت که در چند روز گذشته در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور داشت، مثبت اعلام شد."

با اعلام بیماری معاون وزیر بهداشت، اولین مورد کرونا در دولت به ثبت رسید و با توجه به ارتباط چند روز گذشته حریرچی با مقامات دولتی احتمال دارد سایر مقامات دولتی نیز به این ویروس مبتلا باشند که البته هنوز مورد دیگری رسماً اعلام نشده است. 

در مجلس شورای اسلامی نیز روز گذشته با دستگاه تب‌سنج، نمایندگان مورد معاینه قرار می‌گرفتند. یکی از حاشیه‌های روز گذشته مجلس، ترک پارلمان  از سوی احمد امیرآبادی نماینده قم و ضدعفونی کردن صندلی وی بود که برخی رسانه‌ها از ابتلای او به کرونا خبر دادند که از سوی امیرآبادی تکذیب شد و علت ترک مجلس را شرکت در جلسه هیئت رئیسه دانست. 

امروز، محمود صادقی نماینده تهران در توئیتی اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده و با توجه به ابتلای صادقی، اولین مورد ابتلا به این بیماری در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز ثبت شد. 

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس