سردار جلالی نمایه

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تضعیف دستگاه بهداشت و درمان کشور علی رغم وجود انتقادات، یک گناه نابخشودنی است چرا که امروز پزشکان و پرستاران مدافعین سلامت مردم و کشور هستند.

 به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مهار و کنترل اپیدمی ناشی از ویروس کرونا در دو بعد واقعیت میدانی و افکار عمومی معنا پیدا می‌کند، گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر یک عزم ملی و هماهنگی در عالی‌ترین سطوح مدیریتی کشور پدید آمده که نتیجه آن مهار نسبی شیوع ویروس کرونا در کشور است.

وی افزود: این مهار به معنای آن است که در هفته‌های آتی ما شاهد کاسته شدن از تعداد مبتلایان و نزولی شدن منحنی ابتلاء خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

سردار جلالی: شیوع ویروس کرونا قابل کنترل است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه در حوزه رسانه‌ای هنوز نتوانستیم به یک اجماع عمومی دست پیدا کنیم که بخش عمده‌ای از آن ناشی از برنامه‌ریزی هدفمند رسانه‌های ضدانقلاب و قرارگاه‌های رسانه‌ای آنها است، تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که خط رسانه‌ای دشمنان با سه محور اساسی سازمان یافته است.

سردار جلالی در خصوص راهبردهای جنگ رسانه‌ای دشمن در شرایط فعلی توضیح داد: در درجه نخست دروغ‌گو جلوه دادن نظام بهداشت و درمان کشور مانند انتشار آمار غلط از وضعیت مبتلایان، ایجاد تناقض آماری بین سخنان مسئولان است، دوم القای ناکارآمدی سیستم بهداشت و درمان کشور مانند مقایسه‌های ناصحیح بین سطح اقدامات ایران و سایر کشورها، بزرگ نمایی کمبودها، حذف خبرهای مثبت و امیدوار کننده و در درجه سوم هم ایجاد ترس و هراس عمومی در مردم و کادر درمانی کشور با انتشار اخبار ناصحیح، اغراق درباره تلفات بیماری و مانند آن.

وی اظهار داشت: تاکید در اینجا روی عموم مردم و کاربران رسانه‌های اجتماعی است تا به اپیدمی رسانه‌ای ویروس کرونا مبتلا نشوند و آگاهانه به کشور برای عبور از این چالش بزرگ کمک کنند. مسئله مقابله با ویروس کرونا یک مسئله ملی و بسیار مهم است. باید در این مبارزه و مقابله یکپارچه و متحد بود و به توطئه دشمنان توجه کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه سیاسی نکردن مقابله و مبارزه با کرونا و توسعه عزم واحد و ملی ضرورت اصلی امروز کشور است، تصریح کرد: دقت کنیم تا ناخواسته و ناآگاهانه در زمین دشمن و به نفع او بازی نکنیم.

سردار جلالی گفت: تضعیف دستگاه بهداشت و درمان کشور علی رغم وجود انتقادات، یک گناه نابخشودنی است چرا که امروز پزشکان و پرستاران مدافعین سلامت مردم و کشور هستند و همه باید قدردان زحمات آنان باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    16 6
    چقدر دقیق
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    21 5
    نخندانید ما را !!
    • رضا IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
      1 9
      غربگدا ها و ذلت پذیران این گونه اند
  • علی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    20 4
    همین وسواس زیاد شما در مورد توطئه دشمن خودش نوعی دشمنی است
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    10 18
    درمورد چین هیچ کس نگفت چرادومین کشور جهان دچارآنهمه خسارت جانی ومالی شد اما مزدوران جنگ سرد دشمن میخواهندبگویند ایران پنهانکاری کرد . درحالیکه ابتلا دومقام مسئول نشان میدهد آنها در صف اول مبارزه با کرونا بودند . ماداخل کشوریم ومیدانیم راست ودروغ چیه ؟ آنهاانتظاردارند منابع ناشناس آنها رابپذیریم هرچاخانی میگویند . انگلیس عامل قحطی وگرسنگی ومرگ حداقل ده میلیون هموطن ماست . دشمنان ایرانیان حاضرنیستند دراین مبارزه به ایران کمک کنند انشالله این ویروس هم مهارمیشود اماجهانیان ازخودمیپرسند چرا ابن مزدوران وحامیان آنها از ابرازهمدردی با ما ابا دارند .
  • کارشناس IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    8 1
    بزودی میرسد
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    10 0
    مردم نون ندارن بخورن؟
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    5 6
    مشکل از مسئولین هستش، مثلاً نماینده قم میگه ۶۰ مرگ ناشی ازکرونا در قم،رئیس دانشکده علوم پزشکی اصفهان میگه ۱۹ هزار آلوده به ویروس کرونا در اصفهان، خوب همین بی صداقتی و ضد و نقیض گویی مردم را به هراس میاندازه.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    2 16
    با همین طب سنتی می توانیم پوز کرونا را به خاک بمالانیم و روی همه دشمنا رو کم کنیم ان شاالله پزشکای توانمندمون هم یک واکسنی پیدا کنند که نور علی النور میشه
    • DE ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
      11 1
      چین در طب سنتی از ما پیشرفته تراست . هر روز کرونا در آنجا قربانی بیشتری می گیرد. علم و منطق درباره کرونا و بیماری های جدی حرف دیگری می زند .
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    14 2
    دکتر سردار فوق تخصص جلالی
  • هادی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    1 4
    خدا را شکر
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    10 0
    اگر نشد بگیریم اعدامت کنیم؟
  • FR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    11 0
    نظام بهداشت هم دروغ گفت هم بی عرضه بودن تمام دکتر و متخصص هاش رو ثابت کرد در عمل. یعنی اینا حتی نتونستن تست از مسئولین دولت و مجلس بگیرن حداقل نذارن اونا به کرونا مبتلا بشن بقیه مردم پیش کش خود مردم دارن به داد خودشون می رسن والا نظام بهداشت به فکر پر پول کردن جیب دکترهای بی خاصیتش هست.
  • IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    3 7
    برادر من در هفته های آتی با گرمای هوا این ویروس فروکش میکند
  • DE ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    9 1
    چطور ؟؟ مبتلایان را گم و گور می کنید ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس