کد خبر 1045416
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
یوونتوس

شیوع ویروس کرونا در ایتالیا فوتبال این کشور را وارد بحرانی جدی کرده است.

به گزارش مشرق، شیوع ویروس کرونا در ایتالیا و به خصوص در دو استان ونتو و لومباردی باعث لغو 4 بازی سری آ شد. دیدار اینتر-سامپدوریا؛ تورینو-پارما، آتالانتا-ساسولو و هلاس ورونا-کالیاری به زمانی دیگر موکول شدند.

بیشتر بخوانید:

کرونا مسابقات ورزشی ایتالیا را لغو می‌کند

شب گذشته سومین مورد مرگ بر اثر این ویروس تایید شد و شهرهای آلوده به طور کلی قرنطینه هستند. تمامی مدارس و دانشگاه ها در این مناطق تعطیل شده اند.

کرونا باعث شده تا برگزاری بازی های هفته بعد سری آ و حتی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در این کشور در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

هفته بعد 11 اسفند دربی ایتالیا بین یوونتوس و اینتر در تورین برگزار خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که فدراسیون فوتبال ایتالیا دستور به انجام این بازی بدهد. دیداری حساس و تعیین کننده در قهرمانی سری آ که لغو آن یکی از گزینه ها محسوب می شود اما طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، فردا و پس از جلسه در فدراسیون فوتبال ایتالیا، تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد و گفته می شود که بازی لغو نمی شود و این دیدار یا در زمین بی طرف یا در آلیانس تورین بدون تماشاچی به انجام خواهد رسید.

یوونتوس با 60 امتیاز صدرنشین است، لاتزیو با 59 امتیاز این تیم را تعقیب می کند و اینتر نیز با یک بازی کمتر و 54 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس