بولدوزر

جنبش فلسطینی فتح از اقدام رژیم صهیونیستی در انتقال پیکر شهید فلسطینی با بلدوزر بشدت ابراز انزجار کرد و آن را «جنایت جنگی» دانست.

به گزارش مشرق، جنبش «فتح» «حادثه جنایتکارانه نیروهای اشغالگر اسرائیلی» در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه را بشدت محکوم کرد.

به گزارش وبگاه خبری «سما» فلسطین، «حسین حمایل العالم» سخنگوی جنبش فتح گفت، «این رفتار اشغالگران اسرائیلی، جنایت جنگی وحشیانه‌ای است که همه نهادهای حقوق بشری و جامعه بین‌الملل باید مقابل آن بایستند».

بیشتر بخوانید:

تظاهرات هزاران نفری علیه معامله قرن در کرانه باختری و نوار غزه +عکس

نظامیان صهیونیست صبح امروز یکشنبه به شماری از جوانان در شرق شهرک «الفراحین» واقع در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه امروز شلیک کردند و یک جوان به شهادت رسید.

دانلود

در ویدئویی که از تلاش صهیونیست‌ها برای انتقال پیکر شهید منتشر شده، دیده می‌شود که نظامیان صهیونیستی پیکر او را با بلدوزر مورد اهانت قرار می‌دهند و با آویزان کردنش از بیل مکانیکی، او را منتقل می‌کنند. این اقدام سبب خشم گروه‌های فلسطینی شده است.

جنبش جهاد اسلامی امروز (یکشنبه)، با اشاره به این واقعه ضمن «وحشیانه» خواندن آن تاکید کرد که به رژیم صهیونیستی این اجازه را نخواهد داد رفتارش با دیگر کشورهای عربی را با آنها نیز تکرار کند.

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد؛ به گزارش روزنامه «القدس»، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس در این خصوص گفت: اقدام عمدی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی و شکنجه جسد او در مقابل دیدگان همه، جنایت فجیعی است که [امرزو] به لیست سیاه جنایت‌های این رژیم افزوده شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    22 4
    لعنت بر هرچی صهیونیست و یهودی
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    4 3
    بزودی جنازه‌های صهیونیست‌ها و آمریکا در بیابان‌ها غذای لاشخور‌ها خواهد شد...
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    4 2
    شک نکنید پایان صهیونیسم نزدیک است چون سبوعیت و خباثت را به انتها رسانیده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس