کد خبر 1044986
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
پیروانی

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حالی که قرار است بازی ساعت 16:15 آغاز شود اما سپاهان هنوز به ورزشگاه نیامده است.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: حریف هنوز به ورزشگاه نیامده است در حالی که بازی باید 16:15 آغاز می‌شد. در حالی که ما طبق قانون یک ساعت و نیم باید قبل از بازی در رختکن ورزشگاه حضور داشته باشیم که این کار را انجام داده‌ایم اما هنوز خبری از تیم سپاهان نیست.

وی ادامه داد: طبق قانون ما باید نیم ساعت منتظر رسیدن تیم حریف باشیم و صبر کنیم. من اکنون عصبی هستم و شرایط صحبت کردنم خوب نیست. آیا واقعا 16:45 سوت بازی به صدا درمی‌آید. قانون برای همه است. همه چیز باید طبق روال انجام شود. ما که نباید در رختکن ورزشگاه منتظر رسیدن حریف به ورزشگاه باشیم.

بیشتر بخوانید:

بازی سپاهان-پرسپولیس با تاخیر آغاز می‌شود؟

پیروانی تصریح کرد: من نمی‌دانم چرا سپاهان حضور پیدا نکرده، اگر شما می‌دانید من هم می‌دانم. اما این رویه در فوتبال نباید باب شود. ما هم دو روز دیگر در تهران بازی داریم. این بیماری وارد کشور ما شده کسی بیماری را نیاورده است.

وی با اشاره به جلسه هماهنگی گفت: شب گذشته من در جلسه هماهنگی برای حضور هزار هوادار بیشتر پرسپولیس دعوا می‌کردم و می‌خواستم به جای 6 هزار تماشاگر 7 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشند. ما هم از حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم. فوتبال با تماشاگران زنده است اما این اتفاق رخ داده است.

پیروانی در مورد اینکه آیا شما با تیم سپاهان تماس گرفته‌اید، تصریح کرد: وظیفه من این نیست که به تیم حریف زنگ بزنم. وظیفه من این است که تیم پرسپولیس را یک ساعت مانده به بازی به رختکن بیاورم تا آماده بازی شود. چرا باید بلاتکلیف باشیم. ما هم پرسپولیس هستیم تیم لیگ دسته پنجمی نیستیم، باید جوابگو باشند. تیم سپاهان هنوز به ورزشگاه نرسیده و ما دلیل این کار را نمی‌دانیم.  بازیکنان در حال رفتن به زمین برای گرم کردن هستند. امیدوارم این کار در فوتبال ما باب نشود و در نهایت اگر آنها تاخیر بیش از حد کردند و یا نیامدند قانون اعمال و اجرا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس