کد خبر 1044974
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
هالند

این روزها نمی توان مانع غول 19 ساله نروژی دورتموند شد. او مثل غلتک از روی همه رقبا عبور می کند.

به گزارش مشرق، این روزها به سختی می توان ارلینگ هالند را مهار کرد. ستاره نروژی که در سالزبورگ خود را به دنیای فوتبال معرفی کرد و از ژانویه که به دورتموند پیوست نیز غیر قابل توقف نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

ستاره‌ای برای فراموشی مسی و رونالدو +عکس

تنها 4 روز پس از درخشش برابر پی اس جی و دبل تاریخی مقابل این تیم که با ثبت رکورد دوی سرعت 60 متر نیز همراه بود، هالند روز گذشته برابر وردربرمن نیز در ترکیب ثابت زردها قرار داشت و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 66 بازی و در حالی که دورتموند با یک گل پیش بود اشرف حکیمی از سمت راست با یک پاس بعه عقب هالنمد را درون محوطه جریمه صاحب بخت گلزنی کرد و او هم مثل همیشه قدر چنین پاس هایی را دانست و توانست گلزنی کند.

به این ترتیب حالا تعداد گل های هالند در بوندسلیگا پس از شش بازی به 9 گل رسید و در مجموع هشت دیداری که برای دورتموند به میدان رفته نیز توانسته 12 گل به ثمر برساند.

 در 5 لیگ معتبر اروپایی هیچ بازیکنی نتوانسته در این تعداد بازی و این دقایق چنین رکوردی را به ثبت برساند. شبکه اسکواکا هم اعلام کرد که هالند به همراه کیلیان ام‌باپه تنها بازیکنان زیر 20 سال تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌آید که توانسته‌اند در یک فصل با پیراهن دو تیم گلزنی کنند. 

هالند در شرایطی این روزها خوش می درخشد که تیم های متمول و بزرگ اروپایی حالا پشیمانند که چرا برای جذب او به صورت جدی تر اقدام نکردند. باشگاه هایی مثل منچستریونایتد و رئال که با مشکل گلزنی مواجه هستند، هالند را می بیننند و حسرت می خورند. بدون شک دورتموند با این غول 19 ساله نروژی تا انتهای فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی آلمان و کسی چه می داند شاید لیگ قهرمانان باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس