کد خبر 1043236
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
هالند

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند یک بار دیگر شب درخشانی را رقم زد. نه لئو مسی و نه کریس رونالدو شروعی مانند او نداشتند.

به گزارش مشرق، این بار به نظر می رسد قرار است ارلینگ هالند کابوس حذف از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را برای پاریسن ژرمن رقم بزند. تیم متمول فرانسوی دیشب و در خانه دورتموند مقهور درخشش ارلینگ هالند شده و ستاره 19 ساله نروژی با به ثمر رساندن دو گل یک بار دیگر نشان داد لیاقت تمجیدهای ماه های اخیر را داشته است.

بیشتر بخوانید:

شب رکوردهای ستاره جوان دورتموند

گل اول روی تیزهوشی و موقعیت شناسی او در مقابل دروازه و گل دوم با یک ضربه مهارناپذیر با فراری تماشایی به ثمر رسید. در شبی که به زعم بسیاری نبرد هالند و کیلیان امباپه مبارزه بین دو نامزد اول کسب جوایز فردی در یک دهه آتی بود، این ارلینگ هالند بود که نشان داد می تواند در سال های پیش رو اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

ارلینگ هالند حالا در شرایطی موفق به زدن 10 کل شده که هر 45 دقیقه میاننگین یک گل را به ثبت رسانده است. این ستاره جوان در سریع ترین شکل ممکن و در هفت بازی در تاریخ این رقابت ها به این تعداد گل رسید و بعد از آدریانو 11 بازی برای رسیدن به 10 گل در لیگ قهرمانان نیاز داشت.

ارلینگ هالند پس از کیلیان امباپه، دومین بازیکن زیر 20 سال تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست که موفق به زدن این تعداد گل می شود. او همچنین بدل به اولین بازیکن تاریخ دورتموند شد که در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان برای زنبورها موق به گلزنی می شود. این آمار موید آن است شاید در آینده هالند دستاوردهایی حتی بالاتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو داشته باشد.

دورتموند در دیدار برگشت و در فرانسه کار بسیار دشواری خواهد داشت، اما با داشتن ستاره ای مانند ارلینگ هالند، آنها حالا از همیشه برای حذف یکی از مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان امیدوارتر هستند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس