سینما نمایه

باوجود انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی سینماهای کشور همچنان امکان خرید بلیط فیلم وجود دارد.

به گزارش مشرق، دیشب روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام کرد که تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری تا پایان هفته در سرتاسر کشور تعطیل است.

بیشتر بخوانید:

تعطیلی پردیس چارسو به مدت یک هفته

تمام سینماهای کشور تا پایان هفته تعطیل شد

بعد از این خبر غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگویی اعلام کرد که «این بیانیه درباره سینماها نیست بلکه برای مکان‌هایی مانند تالار وحدت است که برنامه‌های جاری خود را کنسل کرده‌اند و ربطی به سینماها ندارد! برنامه اکران فیلم‌ها در سینماها طبق روال ادامه دارد.»

در ادامه همایون امیرزاده، مدیر مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به سخنان فرجی در مصاحبه‌ای دیگر اعلام کرد که در این مدت اجرای تمام تئاترها و نیز اکران فیلم‌های سینمایی متوقف می‌شود.

رئیس شورای صنفی نمایش نیز در همین خصوص گفت که سخنان سخنگوی شواری صنفی نمایش به درستی منتقل نشده است. بحث تعطیلی سینماها در حوزه اختیارات  شورای صنفی نمایش نیست و به وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی مربوط می‌شود. در شرایط فعلی بحث سلامت مردم وخانواده ها مهم ترین مسئله است و امیدواریم تصمیم درستی در این زمینه اتخاذ گردد.

اما با تمام این اوصاف سایت سینماتیکت به عنوان مرجع مطرح خرید بلیط سینمای کشور همچنان امکان خرید بلیط فیلم‌های امروز و فردا را ایجاد کرده است و مشتریان می‌توانند بلیط‌های خود را از این محل خرید کنند.

خبرنگار تسنیم در گفت‌وگوی کوتاهی با معاونت نظارت و ارزشیابی پیگیر این موضوع از سازمان سینمایی شد که طباطبایی‌نژاد در پاسخ گفت که سینماهای کشور تا پایان هفته تعطیل خواهد بود و سایت سینماتیکت نیز تا ساعاتی دیگر درگاه خرید بلیط را خواهد بست.

بنابراین تمام برنامه‌های نمایش و اکران فیلم‌ها بعلاوه آیین‌های رونمایی و نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌ها نیز تعطیل خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس