کد خبر 1044802
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
ستین

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است با کسب پیروزی پرگل مقابل ایبار، شاگردانش آمادگی خود را به رخ ناپولی در لیگ قهرمانان کشیدند.

به گزارش مشرق، شب گذشته در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لالیگا بارسلونا موفق شد ۵ بر صفر ایبار را در هم شکند و برای بازی سه‌شنبه با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا قدم مهمی بردارد.

بیشتر بخوانید:

بارسا با پوکر مسی مهمانش را گلباران کرد

کیکه ستین اظهار داشت: می‌توانیم به آینده خوش‌بین باشیم.تیم برای انجام تکالیفی که در پیش دارد، آماده شده است. فکر می‌کنم امروز این کار را به خوبی انجام داد. هر چند که هنوز یکسری چیزها باید بهتر شوند. می توانم بگویم که با این برد تیم آماده رویارویی با ناپولی در لیگ قهرمانان شد.

در این مسابقه که در ورزشگاه نیوکمپ انجام گرفت، ۴ گل توسط لیونل مسی به ثمر رسید و آرتور نیز گل پنجم را زد.

ستین افزود:من از این که توپ را بعد از دست دادن، سریع می‌گرفتیم و به گردش در می‌آوردیم، خوشحال شدم.

مربی کاتالان‌ها در مورد مسی نیز عنوان کرد: مسی در بازی چیزهای را در زمین می بیند که من نمی‌توانم در تمرینات برایش چیزی را عرضه کنم. گاهی اوقات خودش را فدا می‌کند تا به خط میانی کمک کند.وقتی هم که در محوطه جریمه باشد، نمی‌توان او  را مهار کرد. لئو فوتبالیستی واقعا زیرک است که همواره دنبال راهکارهای مختلف در زمین می‌گردد.

با این برد بارسلونا ۵۵ امتیاز شد و به خاطر باخت رئال مادرید مقابل لوانته، با ۵۵ امتیاز صدرنشین شد. رئال نیز با ۵۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس