کد خبر 1044757
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
علی نژاد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فکر می‌کنم کاراته در اولین حضورش در المپیک هم از نام ایران دفاع و هم به کاروان ایران کمک کند.

به گزارش مشرق، مهدی علی‌نژاد در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کاراته اظهار داشت: تیم ملی کاراته سرحال و پرقدرت است و در این راه پرپیچ و خم برای کسب سهمیه عملکرد خوبی داشته است. امروز بهمن عسگری را دیدم که سهمیه المپیک را گرفته است. در بانوان هم در هر سه وزن شانس کسب سهمیه المپیک داریم و همه چیز بستگی به دو رقابت انتخابی باقیمانده در اتریش و مراکش دارد. بعد از آن هم یک مسابقه در پاریس داریم که اگر در آنجا هم سهمیه نگیریم، امیدواریم سال آینده هم در بخش مردان و هم در بانوان موفق به کسب سهمیه شویم.

بیشتر بخوانید:

۵ سهمیه المپیک در دسترس کاراته

وی افزود: کاراته یکی از رشته‌هایی است که در رویدادهای مختلف موفق بوده و دست پر بازگشته است. این رشته در مسابقات آسیایی و جهانی، بازی‌های آسیایی و همچنین المپیک جوانان خوش درخشیده و فکر می‌کنم ان‌شاءالله در اولین حضورش در المپیک هم از نام ایران دفاع و هم به کاروان ایران کمک کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره فعالیت‌هایش در پست‌های بین‌المللی رشته ووشو با وجود استعفا از ریاست فدراسیون این رشته اظهار کرد: آن مسئولیت‌ها به شخصیت حقیقی من بازمی‌گردد و ارتباطی به ریاستم در فدراسیون ووشو ندارد. من تا سال 2022 نایب رئیس اتحادیه ووشوی آسیا و تا سال 2023 عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو هستم.

علی‌نژاد درباره برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ووشو خاطر نشان کرد: باید ببینیم که شرایط انتخابات به چه شکل پیش می‌رود. البته سعی می‌کنیم انتخابات را در اولین فرصت برگزار کنیم.

وی درباره جلسات پیرامون مقابله با ویروس کرونا گفت: در این باره قرار شد به طور کلی تابع نظراتی باشیم که وزارت بهداشت به مقامات امنیتی ارائه می‌کند. البته تصمیماتی هم گرفته شده است، از جمله اینکه در رشته‌هایی المپیکی برخی اردوها خارج از ایران برگزار شود. تیم ملی کاراته یکی دو روز زودتر قرار شده به اتریش برود و به ایران هم بازنگردد و در یکی از شهرهای اروپایی اردو بزند و مستقیماً راهی مراکش شود.

علی‌نژاد درباره پیشنهاد ایران برای میزبانی رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا تصریح کرد: باید زمان برگزاری مسابقات را ببینیم. ما حمایت هم می‌کنیم، چرا که نه، ولی در نهایت همه چیز به زمان برگزاری بازخواهد گشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس