کد خبر 1044628
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
بن سلمان

یک خواننده معروف آمریکایی افشا کرد که ولیعهد عربستان هدایای بسیار گران‌قیمتی به او داده است.

به گزارش مشرق، سفر اخیر «لیل وین» خواننده معروف آمریکایی به ریاض٬ پس از داستان‌هایی که از جزئیات دیدار وی با نماینده «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان و هدایایی که به این خواننده آمریکایی اهدا کرد٬ بسیار بحث‌برانگیز شد.

وین افشا کرد که هدایای گران‌قیمتی از بن‌سلمان به ارزش هزاران دلار دریافت کرده که یک ماشین لامبورگینی و ساعت «فرانک مولر» به قیمت بیش از ۲۵ هزار دلار٬ از جمله این هدایا بوده است. او ادامه داد که بن سلمان همچنین به دلیل اینکه چمدان لیل وین در فرودگاه مورد بازرسی قرار گرفته بود شخصا از وی عذرخواهی کرد.

بر اساس افشاگری‌های این خواننده آمریکایی٬ دیدار او با بن‌سلمان در ۱ دسامبر ۲۰۱۹ پس از اینکه وی به دلیل اتفاقی که در فرودگاه ریاض برایش افتاد ناراحت بود٬ صورت گرفت. لیل وین در صفحه اجتماعی خود نوشته بود که دیگر به عربستان سفر نخواهد کرد که فورا در همان روز پس از دریافت هدایای گرانبها از بن‌سلمان٬ این پست خود را حذف کرد.

خواننده معروف آمریکایی در صفحه تویتری خود نوشت که کارمند فرودگاه ریاض به دلیل جواهرات گرانبهایی که همراهش بوده او را مورد بازرسی قرار داده بود٬ اما پس از این که با حالتی عصبانی به هواپیما برمی‌گردد٬ بن‌سلمان فورا با خدمه پروازی تماس گرفته و از آنها می خواهد که بدون هیچگونه بازرسی٬ به وین اجازه عبور دهند.

پس از آن نماینده بن‌سلمان به این خواننده آمریکایی گفت که هدیه‌ای بیش از قیمت جواهراتت به تو می‌دهم و ساعت گران‌قیمت «فرانک مولر» را به او هدیه کرد.

طبق اظهارات لیل وین زمانی که او می‌خواست اتاق را ترک کند٬ بن سلمان از او پرسید که ماشین لامبورگینی را ترجیح می‌دهد یا فراری؟ که او پاسخ داد لامبورگینی٬ سپس رنگ مورد علاقه اش را پرسید که او گفت سیاه.

خواننده معروف آمریکایی می‌گوید باور نمی‌کرد که چنین ماشین گران قیمتی را به عنوان هدیه دریافت کند؛ اما ولیعهد عربستان تاکید کرد که این ماشین سه هفته بعد در مقابل منزل شخصی او در میامی خواهد بود.

کاربران سعودی با هشتگ «لامبورگینی یا فراری»٬ با تمسخر گفتند که مردم عربستان و سربازانی که اعضای بدنشان را در مرزهای جنوبی برای مشارکت در تجاوز ضد یمن از دست داده‌اند٬ از چنین هدایایی بی‌بهره‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    4 0
    به لطف و مدد دولت بنفش ما هم به ساندویچی که می رویم از ما سئوال می شود فلافل یا بندری؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    1 3
    طبق سخن معصومین وقتی بین مردم فساد و بی دینی رخ دهد حرام زادگان منسب یابند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس