چوپان

گروهی از داعشی‌ها دست به جنایت جدیدی زده و ۱۱ شهروند سوری را در جنوب استان رقه اعدام کردند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک روسیه، به گفته برخی منابع محلی و رسمی در حومه آزاد شده رقه، این گروه داعشی پس از اعدام ۱۱ چوپان سوری که در حال چراندن دام‌هایشان در منطقه السبخه در نزدیکی منطقه ۵۵ اشغال شده توسط ارتش آمریکا بودند، ۲۰۰۰ راس گوسفند و دو دستگاه تراکتور و یک کامیون آنها را به سرقت برده و گریختند.

این کشتار در حد فاصل دو روستای علی الغانم و زور شمر در ۱۵ کیلومتری شرق منطقه آزاد شده السبخه و ۵۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر رقه با شلیک مستقیم تیر به سر آنها انجام شد.

منطقه السبخه با مرکز شهر رقه ۳۵ کیلومتر فاصله دارد و بیابان آن مستقیما به بیابان‌های حماة و دیرالزور به منطقه ۵۵ ارتباط دارد،‌ این منطقه در اطراف پایگاه غیرقانونی آمریکا در التنف که داعشی‌ها هنوز در آنجا حضور دارند، واقع است.

یگان‌هایی از ارتش سوریه و نیروهای پلیس این کشور به محض اطلاع از این کشتار، پاکسازی منطقه را آغاز کردند.

به گفته برخی منابع پزشکی در حومه رقه، هفت تن از قربانیان این جنایت از ساکنان روستای علی الغانم و چهار تن دیگر از آنها از ساکنان روستای زور شمر بودند.

گروه تروریستی داعش ۱۴ دسامبر نیز کشتار مشابهی را در نزدیکی مرزهای اداری بیابان‌های دیرالزور و رقه در شمال منطقه ۵۵ اشغال شده توسط ارتش آمریکا و گروه‌های تروریستی همپیمان آن مرتکب شد.

همچنین داعش چند روز قبل در بیابان السبخه در حومه رقه ۱۹ جوان سوری را که در حال چراندن دام‌هایشان بودند، اعدام کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    5 1
    ضربه سنگین به امریکا تحریم کالا ی ان
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    4 0
    خدا لعنت کنه آمریکا رو ! دقیقا به همین علت حاج قاسم رو شهید کرد تا دوباره داعش رو سرپا نگه داره و نفت سوریه رو با خیال راحت بفروشه ! خدایا وقتش نشده ته مونده داعش به اروپا و آمریکا بره؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    1 0
    علی مطهری در برنامه تلویزیونی نابودی داعش توسط ایران در سوریه را اشتباه اعلام کرد. آیا ایشون حاضر است بطور رسمی این جنایت تروریستهای داعش را محکوم کند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس