پدافند بمن

پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور، حملات هوایی جدید جنگنده‌های ائتلاف سعودی را در شرق استان صنعاء دفع کرد.

به گزارش مشرق، پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور، امروز (شنبه)، حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف سعودی را در شرق استان صنعاء (غرب یمن) دفع کرد.

بیشتر بخوانید:

سرنگونی جنگنده تورنادو هشدار به سعودی‌هاست

به گزارش وبگاه خبری شبکه «المسیره»،‌ سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این خصوص در حساب توییتریش نوشت «پدافند هوایی موفق شد -به یاری خداوند- ترکیب جنگی و متخاصم متشکل از هواپیماهای جنگی سعودی-اماراتی را با چند موشک از نوع «فاطر-۱» در  آسمان شهرستان «نهم» شرق استان صنعاء دفع کند».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه گفت: پدافند هوایی « پیش از آنکه هواپیمای دشمن بتواند اقدامی خصمانه در نهم انجام دهد، آنها را وادار به ترک حریم هوایی [یمن] کرد».

پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور روز چهاردهم فوریه هواپیمای جنگی از نوع «تورناندو» وابسته به ائتلاف سعودی را در آسمان استان «جوف» ساقط کرد

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 0
    یمنی ها باید به سیستم های پدافندی پسیوحرارتی و پسیوراداری هم مجهز شوند مثل حرز نهم چون قابل سرکوب شدن توسط ضدرادارهای هواپیماهای دشمن نیست
  • مسعود IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    0 0
    به امید نابودی نسل و نژاد عربستان که قاتل تاریخ ایران بودن در آینده شاهد نابودی عربستان هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس