تجمع طلاب حوزه علمیه قم در اعتراض به سخنان ترامپ

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد از تطعیلی دروس حوزه علمیه قم در روز شنبه سوم اسفندماه خبرداد و گفت: امتحانات روز یکشنبه چهارم اسفندماه نیز در استان قم لغو شده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه د، با اشاره به لزوم احتیاط برای پیشگیری از بیماری های واگیردار در استان قم از تعطیلی دروس تمام مقاطع تحصیلی حوزه علمیه قم در روز شنبه سوم اسفندماه خبر داد.

وی افزود: مدارس مقدمات، مراکز تخصصی و همچنین مدارس فقهی و مراکز تدریس سطوح عالی و خارج در استان قم در دو مقطع صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

معاون آموزش حوزه های علمیه همچنین با اشاره به لزوم پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در قم خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده امتحانات غیر حضوری روز یکشنبه چهارم اسفندماه نیز در شهر قم کنسل و به تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام می‌شود، موکول شده است.

وی با تأکید بر این که دروس و امتحانات حوزه های علمیه سایر استان های کشور طبق روال قبل برقرار خواهد بود، گفت: امتحانات شهرستان ها طبق برنامه برقرار و طلاب قم می‌توانند در صورت تمایل در سایر شهرها در امتحانات شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد همچنین خاطرنشان کرد: پیرو پیدایش نشانه‌هایی از ویروس کرونا در قم به  دستور مدیرحوزه‌های علمیه مدارس و مراکز آموزشی حوزه قم روز پنجشنبه نیز تعطیل بود و ستادی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه  تشکیل شد تا با هماهنگی مسؤولان استان و دانشگاه علوم پزشکی قم به طور منظم مسائل و حوادث را مراقبت و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

وی یادآور شد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه مردم عزیز و حوزویان ارجمند را به رعایت احتیاطات لازم و توصیه‌های بهداشتی و مراقبت‌های ویژه توصیه می‌کند و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام می‌ کند.

منبع: رسا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس