کد خبر 1043930
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
قتل نمایه

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پسری که اقدام به کشتن مادرش کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس مرادی دراین‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۹:۴۵ چهارشنبه گذشته، خبری مبنی بر قتل یک زن ۷۰ ساله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از ماموران نزدیکترین کلانتری برای بررسی موضوع به محل حادثه واقع در خانی‌آبادنو، خیابان میعادشمالی اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل پلیس در محل گفت:  ماموران با حضور در خانه با جسد زن ۷۰ ساله  که جمجمه اش متلاشی شده و بر کف آشپزخانه بر روی زمین افتاده بود، روبه‌رو شدند، که بلافاصله بازپرس کشیک و تیم‌های بررسی صحنه جرم را برای حضور در محل مطلع کردند.

مرادی ادامه داد:‌ همزمان ماموران تحقیقات خود را از همسایه‌های مقتول آغاز کرده و متوجه شدند که پسر ۴۷ ساله این زن از ۲۵ سال پیش اعتیاد داشته و اخیرا نیز به مصرف مخدر شیشه روی‌آور شده است. همچنین مشخص شد که این فرد به دلیل اعتیاد از همسرش هم جدا شده است.

وی با اشاره به شک ماموران به پسر خانواده گفت: ماموران به بررسی سوابق و پیشینه رفتارهای این فرد اقدام کرده و متوجه شدند وی حدود ۱۵ سال پیش هم اقدام به کتک زدن پدرش کرده بود، بطوری که‌ شدت ضربات منجر به فلج شدن پدرش و مرگ او نیز شده بود، اما مدتی بعد با رضایت خانواده آزاد شده است. همچنین ماموران متوجه شدند که چندی قبل متهم به کمپ ترک اعتیاد رفته اما از شش روز قبل  از آنجا بیرون آمده و همین موضوع نیز موجب بروز درگیری‌های متعدد او با مادرش شده است. 

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهم دختر جوانش را مجبور به تهیه موادمخدر کرده بود، اظهار کرد: با کسب این اطلاعات شک ماموران در مورد ارتکاب جنایت از سوی فرزند خانواده بیشتر شد و در همین راستا با انجام پیگیری‌های پلیسی این فرد را ساعاتی بعد و در حالی‌که یک قبضه چاقو به دست داشت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم افزود:‌ این فرد در بازجویی‌های انجام شد مدعی شد که فردی که به قتل رسانده مادرش نبوده، بلکه شیطان بوده که در نقش مادرش ظاهر شده است، او ادعا کرد که وقتی در حمام بوده، مادرش که یک شیطان است به سراغش رفته و گفته که باید یکی از آنان زنده بماند و یا او پسرش را خواهد کشت یا پسرش باید او را بکشد که در همین راستا درگیری بین این دو آغاز شده و او با ده‌ها ضربه مشت مادرش را قتل رسانده و حتی قصد داشته تا او را در یخچال بگذارد. 

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ، مرادی با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد که قاتل در زمان قتل  مخدر حشیش، شیشه و ۲۰ عدد قرص مصرف کرده بود، گفت: متهم پس از تشکیل پرنده برای تحقیقات بیشتر و رسیدگی به جرم در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس