استاندار تهران: انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است

استاندار تهران گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای مجلس خبرگان در سطح استان تهران در امنیت کامل در حال اجرا است و مشکل و یا تخلف خاصی تاکنون گزارش نشده است.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی روز جمعه در جریان بازدید از روند برگزاری انتخابات در شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران گفت: با گذشته بیش از ۴ ساعت از زمان رسمی اخذ رأی، بیش از ۷۱۵ هزار نفر در سطح استان تهران با حضور در شعب مختلف، آراء خود را صندوق‌ها ریختند.

وی افزود: از مدت‌ها قبل و با تدابیر صورت گرفته، شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و قانون‌مند فراهم شده و تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم با مشارکت بالا فراهم شده است.

استاندار تهران افزود: مردم استان تهران امروز برای انتخاب ۳۰ نماینده در شهر تهران و ۵ نماینده در شهرستان‌های استان تهران پای صندوق اخذ رأی حاضر می‌شوند.

وی گفت : در بازدید از مناطق مختلف استان تهران، مشارکت خوب مردم مشاهده شده که با لطف عوامل انتظامی، امنیت کامل در محل اخذ رأی و پیرامون آن ایجاد شده است.

محسنی بندپی با اشاره به این که با گذشته بیش ۴ ساعت از زمان اخذ رأی ۷۱۵ هزار نفر رأی خود را به صندوق ها ریختند از مردم خواست تا در زمان قانونی اعلام شده در شعب حضور یافته و آراء خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به صندوق‌ها بریزند.

وی تصریح کرد: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب قطعا شاهد جشن ملی ملت ایران اسلامی خواهیم بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس